Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-19
Szczawno-Zdrój: Usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii reklamowej promującej projekt Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP oraz świadczenie usług public relations. Nr ref nadany przez Zamawiającego ZP/PN/SZP/9/2010
Numer ogłoszenia: 78902 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii reklamowej promującej projekt Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP oraz świadczenie usług public relations. Nr ref nadany przez Zamawiającego ZP/PN/SZP/9/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie scenariusza i przeprowadzenie kampanii reklamowej promującej projekt Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP, w prasie branżowej, za pośrednictwem Internetu a także usługi z zakresu public relations. Zamawiający zamierza promować projekt w czasopismach branżowych i (lub) w opracowaniach branżowych i na portalach internetowych zajmujących się tematyką innowacji i inwestycji kapitałowych. Celem kampanii jest dotarcie do jak najszerszej grupy docelowej projektu: właściciele innowacyjnych firm, którzy poprzez aktywną kampanię promocyjną zostaną zachęceni do udziału w projekcie, inwestorzy prywatni i instytucjonalni zajmujący się inwestowaniem w przedsięwzięcia komercyjne. Zamawiający określa najbardziej pożądaną grupę odbiorców kampanii jako: -kadra zarządzająca spółek wymagających dokapitalizowania, -właściciele małych i średnich przedsiębiorstw poszukujących inwestorów, -prezesi i członkowie zarządów spółek planujących debiut na rynku NewConnect, -uczestnicy rynku kapitałowego oraz inwestorzy indywidualni. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy profesjonalnej pomocy merytorycznej, według najlepiej posiadanej wiedzy i doświadczenia przy zakupie mediów oraz wsparcia w zakresie Public Relations. Projekt ma charakter ogólnopolski w związku z czym media wykorzystywane do jego promocji również muszą posiadać zasięg ogólnopolski. Zamawiający nie zamierza korzystać z innych kanałów promocji niż prasa i opracowania branżowe, Internet ewentualnie mailing skierowany bezpośrednio do beneficjentów projektu tj. funduszy venture lub/i seed capital, aniołów biznesu itp. oraz innowacyjnych firm z sektora MŚP. Zamówienie na każdy rok (tj. 2010, 2011 oraz 2012) obejmuje opracowanie oraz realizację: -w zakresie reklamy, promocji prasowej: zamieszczenie co najmniej trzech reklam w wymiarze co najmniej ? strony w prasie branżowej o zasięgu ogólnopolskim (Rzeczpospolita (zielone strony), Gazeta Wyborcza (strony ekonomiczne), Gazeta Prawna, Parkiet, Puls Biznesu - lub za zgodą Zamawiającego inny branżowy ekonomiczny dziennik o nakładzie wyższym niż 10 000 egzemplarzy) zamieszczenie co najmniej dwóch artykułów sponsorowanych dotyczących projektu Inwestuj w innowacje w prasie branżowej o zasięgu ogólnopolskim (Rzeczpospolita (zielone strony), Gazeta Wyborcza (strony ekonomiczne), Gazeta Prawna, Parkiet, Puls Biznesu - lub za zgodą Zamawiającego inny branżowy ekonomiczny dziennik o nakładzie wyższym niż 10 000 egzemplarzy) - w zakresie Internetu: 2 X Banner reklamowy na stronie głównej (emisja 30 dni) na 2 serwisach biznesowych (bankier.pl, Money.pl, parkiet.com, pb.pl, biznesowe strony gazeta.pl i rzeczpospolita.pl lub za zgodą zamawiającego innych branżowych ekonomicznych portali o zasięgu nie mniejszym niż wymienione) 3 X Banner reklamowy targetowany w działach tematycznych związanych z tematyką pozyskania kapitału dla małych i średnich przedsiębiorstw (emisja 30 dni) na 2 serwisach biznesowych spośród: bankier.pl, Money.pl, parkiet.com, pb.pl, biznesowe strony gazeta.pl i rzeczpospolita.pl lub za zgodą zamawiającego innych branżowych ekonomicznych portali o zasięgu nie mniejszym niż wymienione) 4 X wysyłka elektroniczna (mailing) - dotarcie do co najmniej 20 000 (dwadzieścia tysięcy) wyselekcjonowanych rekordów (właściciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz inwestorzy);.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.41.61.00 - Usługi zarządzania public relations 79.41.62.00 - Usługi doradcze public relations 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują): 1) co najmniej 2 kampanie marketingowe o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy), przy czym w ramach każdej z tych kampanii została przygotowana strategia działań promocyjnych i PR, co najmniej dwie z tych kampanii miały zasięg ogólnopolski i były prowadzone za pośrednictwem minimum dwóch mediów (prasa branżowa oraz Internet);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią ten warunek jeżeli wykażą że dysponują co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie niezbędnych dziedzin: pozyskiwania inwestorów lub marketingu, public relations, komunikacji reklamowej, zarządzania mediami lub reklamy, a także przedstawią zakresy czynności tych osób. Tym samym wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia: kierownika zespołu posiadającego minimum 3 lata doświadczenia w zakresie rynku kapitałowego i public relations, reklamy, promocji lub marketingu dla branży kapitałowej, minimum 2 lata doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii informacyjno- promocyjnych, oraz mediów, a także posiadającego doświadczenie w produkcji lub nadzorze nad produkcją co najmniej dwóch różnych kampanii reklamowych oraz członka zespołu posiadającego minimum rok doświadczenia w branży usług reklamowych, który brał udział w przygotowaniu kreacji co najmniej jednej kampanii informacyjno- promocyjnej dotyczącej pozyskiwania kapitału zewnętrznego dla firm. Powyższych funkcji nie można łączyć.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią ten warunek jeżeli wykażą że dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania zamówienia Wykonawca posiada środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój, sekretariat II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój, sekretariat II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP realizowany w ramach działania 3.3 Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MSP osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZCZAWNO-ZDRÓJ
więcej: przetargi SZCZAWNO-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Współpraca z Influencerami na wybranych rynkach w celu promocji Warszawy w mediach społecznościowych.
- " Promocja Miasta Jastrzębie-Zdrój poprzez sport w dyscyplinie piłka nożna mężczyzn "
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Przygotowanie, nagranie oraz montaż i produkcja 146 (video)podcastów w związku z realizacją projektu K(A)FE - Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.