eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRealizacja programu pn. PROGRAM WSPARCIA DLA RODZIN w ramach Programu Pomocy Dziecku i Rodzinie polegającego na świadczeniu usług wsparcia i pomocy na rzecz rodzin - zamówienie udzielane w częściach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Warszawa: Realizacja programu pn. PROGRAM WSPARCIA DLA RODZIN w ramach Programu Pomocy Dziecku i Rodzinie polegającego na świadczeniu usług wsparcia i pomocy na rzecz rodzin - zamówienie udzielane w częściach
Numer ogłoszenia: 7888 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 571 50 24, faks 022 571 50 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja programu pn. PROGRAM WSPARCIA DLA RODZIN w ramach Programu Pomocy Dziecku i Rodzinie polegającego na świadczeniu usług wsparcia i pomocy na rzecz rodzin - zamówienie udzielane w częściach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PROGRAM WSPARCIA DLA RODZIN [zwany dalej PWR] adresowany jest do rodziców mających trudności w relacjach społecznych, w tym rodzinnych, wykraczające poza sytuacje wychowawcze. Celem Programu jest poprawa funkcjonowania społecznego uczestników, a w szczególności poprawa relacji w rodzinie. Stosowane metody to mini wykład, poradnictwo, dyskusja, odgrywanie scenek, dzielenie się doświadczeniami i informacjami zwrotnymi oraz przede wszystkim udzielanie wsparcia przez prowadzących specjalistów oraz członków grupy. Program jest realizowany na podstawie art. 36 pkt 2 lit a) i g) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. - o pomocy społecznej (tekst jednolity D.U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362, ze zmianami) oraz art. 10 ust 3 ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 199, poz. 887). 2. Program PWR składa się następujących modułów : 2.1 MODUŁ 1: grupa wsparcia dla rodzin z warsztatem umiejętności psychospołecznych - prowadzona przez dwie osoby, 2.2 MODUŁ 2: zajęcia opiekuńcze dla dzieci - w czasie zajęć grupowych dla rodziców Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dzieciom opiekę wspólnie z wolontariuszami ze strony Zamawiającego, 2.3 MODUŁ 3: konsultacje indywidualne udzielane przez osoby prowadzące, przed i po zajęciach grupowych lub w inne dni, w wymiarze 3 godziny w miesiącu, 2.4 MODUŁ 4: zajęcia integracyjne - Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować grupowe wyjścia lub imprezy o charakterze kulturalnym, rekreacyjnym, sportowym lub okolicznościowym; koszty związane z organizacją spotkań poniesie Zamawiający, po wcześniejszym zaplanowaniu ich z Wykonawcą; wyjścia lub imprezy mogą być organizowane we wszystkie dni tygodnia, również w soboty i niedziele, zarówno w godzinach przedpołudniowych jak i popołudniowych, ogółem 5 razy po 3 godziny. 3. Zajęcia, o których mowa w ust. 2 pkt 2.1 - 2.2 odbywać się będą w siedzibie Działu Pomocy Specjalistycznej przy ul. Karolkowej 58A, 1 raz w tygodniu w środy, w godzinach popołudniowych, w wymiarze 2 godzin, ogółem nie więcej niż 36 razy. 4. Programem objętych będzie docelowo 15 rodzin i ich dzieci [razem ok. 25 osób]. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu sprawozdań z realizacji zamówienia: 5.1 po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca winien przedłożyć: 5.1.1 listę obecności uczestników [mam i ich dzieci] na zajęciach grupowych i integracyjnych, 5.1.2 wykaz osób korzystających z konsultacji indywidualnych oraz terminy w jakich się one odbyły, 5.2 przedłożenia dwukrotnie tj. w lipcu i do 20 grudnia, po zakończeniu realizacji zamówienia, sprawozdania zawierającego opis pracy i opinię o każdej rodzinie oraz zalecenia do dalszej pracy z rodziną, 5.3 przedłożenia po zakończeniu programu do 20 grudnia ewaluacji celu programu jakim jest poprawa wywiązywania się z funkcji rodzicielskiej, na podstawie ankiety - opracowanej przez Wykonawcę i skonsultowanej z Zamawiającym - przeprowadzonej z uczestnikami. Zamówienie będzie realizowane w okresie: 01.02 - 15.12.2012r. W okresie wakacji tj. w miesiącu lipcu i sierpniu nastąpi przerwa i Program nie będzie realizowany. W sytuacji, gdy umowa nie zostanie podpisana przed w. wskazanym terminem, realizacja zamówienia nastąpi po podpisaniu umowy, od dnia ustalonego między stronami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. na realizację programu pn. PROGRAM WSPARCIA DLA RODZIN w ramach Programu Pomocy Dziecku i Rodzinie polegającego na świadczeniu usług wsparcia i pomocy na rzecz rodzin. W ramach zamówienia uzupełniającego liczba rodzin objętych usługami oraz okres realizacji zamówienia będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego w ramach wartości stanowiącej nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego jeśli zajdzie taka potrzeba.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): co najmniej jedno zamówienie polegające na realizacji programu, na który składały się: prowadzenie grupy dla osób dorosłych, prowadzenie zajęć opiekuńczych dla dzieci, udzielanie konsultacji indywidualnych nieprzerwanie przez okres co najmniej 4 miesięcy oraz udokumentuje, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami, które będą realizować program, w tym: a) 2 osobami, która będzie prowadzić zajęcia grupowe posiadającą: 1. wyższe wykształcenie pedagogiczne, społeczne lub humanistyczne 2. ukończone studia podyplomowe lub minimum jeden kurs lub szkolenie w wymiarze 30 godzin w zakresie: praca z rodziną z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, praca z rodziną dotkniętą przemocą, praca z rodziną dotkniętą uzależnieniami, praca z rodziną z osobą niepełnosprawną, socjoterapia, psychoterapia, 3. co najmniej 3 letnie doświadczenie pracy w zawodzie w kontakcie z klientami, 1 osobą, która będzie prowadzić zajęcia z dziećmi posiadającą: wyższe wykształcenie pedagogiczne, społeczne lub humanistyczne co najmniej 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla dzieci.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, musi zostać dołączone do oferty. 2. jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków polega na zasobach innych podmiotów - składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć tym podwykonawcom - na druku Formularza oferty,. 3. Informacje do oceny w kryterium: przygotowanie fachowe - doświadczenie i potencjał kadrowy - wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - przygotowanie fachowe: doświadczenie i potencjał kadrowy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej w dniu 17.01.2012r. o godz. 11:50.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.