Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Warszawa: Realizacja programu pn. PROGRAM WSPARCIA DLA RODZIN w ramach Programu Pomocy Dziecku i Rodzinie polegającego na świadczeniu usług wsparcia i pomocy na rzecz rodzin - zamówienie udzielane w częściach
Numer ogłoszenia: 7888 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 571 50 24, faks 022 571 50 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja programu pn. PROGRAM WSPARCIA DLA RODZIN w ramach Programu Pomocy Dziecku i Rodzinie polegającego na świadczeniu usług wsparcia i pomocy na rzecz rodzin - zamówienie udzielane w częściach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PROGRAM WSPARCIA DLA RODZIN [zwany dalej PWR] adresowany jest do rodziców mających trudności w relacjach społecznych, w tym rodzinnych, wykraczające poza sytuacje wychowawcze. Celem Programu jest poprawa funkcjonowania społecznego uczestników, a w szczególności poprawa relacji w rodzinie. Stosowane metody to mini wykład, poradnictwo, dyskusja, odgrywanie scenek, dzielenie się doświadczeniami i informacjami zwrotnymi oraz przede wszystkim udzielanie wsparcia przez prowadzących specjalistów oraz członków grupy. Program jest realizowany na podstawie art. 36 pkt 2 lit a) i g) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. - o pomocy społecznej (tekst jednolity D.U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362, ze zmianami) oraz art. 10 ust 3 ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 199, poz. 887). 2. Program PWR składa się następujących modułów : 2.1 MODUŁ 1: grupa wsparcia dla rodzin z warsztatem umiejętności psychospołecznych - prowadzona przez dwie osoby, 2.2 MODUŁ 2: zajęcia opiekuńcze dla dzieci - w czasie zajęć grupowych dla rodziców Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dzieciom opiekę wspólnie z wolontariuszami ze strony Zamawiającego, 2.3 MODUŁ 3: konsultacje indywidualne udzielane przez osoby prowadzące, przed i po zajęciach grupowych lub w inne dni, w wymiarze 3 godziny w miesiącu, 2.4 MODUŁ 4: zajęcia integracyjne - Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować grupowe wyjścia lub imprezy o charakterze kulturalnym, rekreacyjnym, sportowym lub okolicznościowym; koszty związane z organizacją spotkań poniesie Zamawiający, po wcześniejszym zaplanowaniu ich z Wykonawcą; wyjścia lub imprezy mogą być organizowane we wszystkie dni tygodnia, również w soboty i niedziele, zarówno w godzinach przedpołudniowych jak i popołudniowych, ogółem 5 razy po 3 godziny. 3. Zajęcia, o których mowa w ust. 2 pkt 2.1 - 2.2 odbywać się będą w siedzibie Działu Pomocy Specjalistycznej przy ul. Karolkowej 58A, 1 raz w tygodniu w środy, w godzinach popołudniowych, w wymiarze 2 godzin, ogółem nie więcej niż 36 razy. 4. Programem objętych będzie docelowo 15 rodzin i ich dzieci [razem ok. 25 osób]. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu sprawozdań z realizacji zamówienia: 5.1 po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca winien przedłożyć: 5.1.1 listę obecności uczestników [mam i ich dzieci] na zajęciach grupowych i integracyjnych, 5.1.2 wykaz osób korzystających z konsultacji indywidualnych oraz terminy w jakich się one odbyły, 5.2 przedłożenia dwukrotnie tj. w lipcu i do 20 grudnia, po zakończeniu realizacji zamówienia, sprawozdania zawierającego opis pracy i opinię o każdej rodzinie oraz zalecenia do dalszej pracy z rodziną, 5.3 przedłożenia po zakończeniu programu do 20 grudnia ewaluacji celu programu jakim jest poprawa wywiązywania się z funkcji rodzicielskiej, na podstawie ankiety - opracowanej przez Wykonawcę i skonsultowanej z Zamawiającym - przeprowadzonej z uczestnikami. Zamówienie będzie realizowane w okresie: 01.02 - 15.12.2012r. W okresie wakacji tj. w miesiącu lipcu i sierpniu nastąpi przerwa i Program nie będzie realizowany. W sytuacji, gdy umowa nie zostanie podpisana przed w. wskazanym terminem, realizacja zamówienia nastąpi po podpisaniu umowy, od dnia ustalonego między stronami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. na realizację programu pn. PROGRAM WSPARCIA DLA RODZIN w ramach Programu Pomocy Dziecku i Rodzinie polegającego na świadczeniu usług wsparcia i pomocy na rzecz rodzin. W ramach zamówienia uzupełniającego liczba rodzin objętych usługami oraz okres realizacji zamówienia będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego w ramach wartości stanowiącej nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego jeśli zajdzie taka potrzeba.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): co najmniej jedno zamówienie polegające na realizacji programu, na który składały się: prowadzenie grupy dla osób dorosłych, prowadzenie zajęć opiekuńczych dla dzieci, udzielanie konsultacji indywidualnych nieprzerwanie przez okres co najmniej 4 miesięcy oraz udokumentuje, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami, które będą realizować program, w tym: a) 2 osobami, która będzie prowadzić zajęcia grupowe posiadającą: 1. wyższe wykształcenie pedagogiczne, społeczne lub humanistyczne 2. ukończone studia podyplomowe lub minimum jeden kurs lub szkolenie w wymiarze 30 godzin w zakresie: praca z rodziną z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, praca z rodziną dotkniętą przemocą, praca z rodziną dotkniętą uzależnieniami, praca z rodziną z osobą niepełnosprawną, socjoterapia, psychoterapia, 3. co najmniej 3 letnie doświadczenie pracy w zawodzie w kontakcie z klientami, 1 osobą, która będzie prowadzić zajęcia z dziećmi posiadającą: wyższe wykształcenie pedagogiczne, społeczne lub humanistyczne co najmniej 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla dzieci.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, musi zostać dołączone do oferty. 2. jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków polega na zasobach innych podmiotów - składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć tym podwykonawcom - na druku Formularza oferty,. 3. Informacje do oceny w kryterium: przygotowanie fachowe - doświadczenie i potencjał kadrowy - wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - przygotowanie fachowe: doświadczenie i potencjał kadrowy - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola
Miasta Stołecznego Warszawy
Ul. Gen. J. Bema 91
01-233 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej w dniu 17.01.2012r. o godz. 11:50.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg na wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych S.M. ,,DOMHUT".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług konserwacyjnych w branży gazowej (w tym przeglądy roczne) (...) - na terenie ZGN Śródmieście, Administracje Domów Komunalnych Nr 1, 2, 4, 5, 6 (w podziale na 5 części)
- 418_ Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- Emisja filmów dotyczących Funduszy Europejskich na Mazowszu
- Dostawa gadżetów dla NCK: Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 i Festiwal Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza
- Świadczenie w miejscu zamieszkania usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy w Gminie Dąbrowa Górnicza
- Świadczenie usług z zakresu terapii integracji sensorycznej na potrzeby Świetlicy Integracyjno - Terapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży w Brześciu Kujawskim
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Działoszyce - nowa jakość życia mieszkańców.''
- Świadczenie usług społecznych: kulturalnych, sportowo - rekreacyjnych oraz edukacyjno - artystycznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Świadczenie usług społecznych - usług sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
więcej: Usługi społeczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.