To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-29
Szczecin: SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2015 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE
W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA
Numer ogłoszenia: 78583 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47127 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Szczecinie, ul. Mickiewicza 163, 71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4849409, faks 091 4849408.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2015 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2015 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA 2. Podany w zał. nr 1A zakres oraz obmiar robót są orientacyjne i mogą ulec zmianie. 3. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45454100-5 ODNAWIANIE; 45454000-8 RENOWACJA; 45261900-3 NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW; 4. Przewidywany zakres robót został opisany w załącznikach 1A, 7,8,9 do niniejszej siwz. W celu utrzymania dobrego stanu technicznego i estetycznego budynku Sądu i jego otoczenia w roku 2015 przewiduje się do wykonania między innymi: KONSERWACJA BIEŻĄCA W BUDUNKU SĄDU : - ROBOTY MALARSKIE - ROBOTY POKRYWCZE - POKRYCIE Z DACHÓWEK CERAMICZNYCH ( DACHÓWKA KARPIÓWKA CEGLASTA KRYTA W KORONKĘ - NAPRAWA PODŁÓG I POSADZEK - NAPRAWA OKŁADZINY WEWNĘTRZNEJ Z MATERIAŁÓW CERAMICZNYCH - TYNKI WEWNETRZNE - GŁADZIE GIPSOWE - OSADZENIE STOLARKI DRZWIOWEJ - ROBOTY MUROWE - NAWIERZCHNIA Z BETONOWEJ I KAMIENNEJ KOSTKI BRUKOWEJ DLA ULIC i CHODNIKÓW - KONSERWACJA PARKIETU - OBUDOWY Z PŁYT G-K - WYKONANIE POWŁOKI DEKORACYJNEJ - POSADZKI Z KAMIENIA NATURALNEGO - USTAWIANIE KRAWĘŻNIKÓW DROGOWYCH - KŁADZENIE I WYKŁADANIE PODŁÓG Z PANELI PODŁOGOWYCH - KŁADZENIE I WYKŁADANIE PODŁÓG Z WYKŁADZINY DYWANOWEJ - KABINY HIGIENICZNO-SANITARNE - PRZEGRODA MIĘDZYPISUAROWA SCIENNA - WYSPY SUFITOWE -PODKONSTRUKCJA DO SPIEKÓW KWARCOWYCH - WYMIANA OSPRZĘTU W SANITARIATACH 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielał minimum 36 miesięcznej gwarancji na każde wykonane prace związane z konserwacją bieżącą liczone od dnia odbioru robót. 6. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy zgodnie z: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, b) szkicami i rysunkami, c) zakresem określonym w załączniku 1A do siwz, d) warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych. 2) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczać teren robót przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Materiały użyte do wykonania zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom obowiązujących norm, przepisom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 i 105 ustawy Prawo budowlane, posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oferowanego w budownictwie. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac. 7. Roboty budowlane w budynku Sądu Apelacyjnego będą wykonywane: - w poniedziałki w godzinach 18.00 - 22.00, - w pozostałe dni robocze w godzinach 16.00 - 22.00, - w dni wolne od pracy w godzinach 8.00 - 22.00. 8. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo (po każdym dniu pracy) do pozostawienia porządku w pomieszczeniach w których wykonywana jest usługa konserwacji bieżącej. 9. W celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia zaleca się, aby wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu zapoznania się z obiektem. Informacje przedstawione w załączniku 1 A określają przewidywany zakres robót. W sprawie ustalenia dogodnego terminu przeprowadzenia wizji lokalnej należy skontaktować się z Panem Krzysztofem Taźbierskim pod nr tel. 91 48 49 514. 10. Maksymalne wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie wszystkich robót (całości zamówienia) w roku 2015 nie przekroczy wartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy. 11. Szczegółowe zadania wynikające z niniejszego zamówienia, będą uzgadniane na bieżąco pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. 12. Odbiory częściowe robót, będą odbywały się po zakończeniu poszczególnych zadań protokołem odbioru robót. 13. Wynagrodzenie wykonawcy za poszczególne zadania, zostanie określone w oparciu o: 1) dla robót ujętych w zał. 1A na podstawie uproszczonego kosztorysu powykonawczego obejmującego obmiar wykonanych robót i oferowanych w zał. nr 1A cen jednostkowych, 2) dla robót nie ujętych w wykazie cen jednostkowych w zał. nr 1A na podstawie kosztorysu powykonawczego, w oparciu o oferowane ceny roboczogodziny i stawki narzutów, normy czasowe robót, materiałów i sprzętu ujęte w KNR-ach oraz aktualne ceny materiałów i pracy sprzętu wg zeszytów Sekocenbudu. 3) ceny pozostałych materiałów nie publikowane w wydawnictwie (SEKOCENBUD) będą przyjmowane wg przedstawionych minimum trzech ofert dostawców lub dostawców i producenta. Zapłata za materiały i urządzenia nastąpi wg faktur zakupu lub cen ofertowych każdorazowo zaakceptowanych przez zamawiającego. 14. Nie przewiduje się zaliczek na poczet zlecanych robót oraz zamawiający nie przewiduje indeksacji cen. 15. Rozpatrywane będą oferty, uwzględniające wszystkie rodzaje robót wyszczególnione w załączniku nr 1A. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części robót budowlanych z zakresu konserwacji bieżącej stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 17. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana, dostarczy ubezpieczenie budowy od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu niniejszej umowy oraz chroniące przed skutkami finansowymi wywołanymi nieumyślnym wyrządzeniem szkody osobom trzecim, prac budowlanych i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi na kwotę min. 500 000 zł (słownie : Pięćset tysięcy złotych)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 45.45.40.00-8, 45.26.19.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO HANDLOWE PERFEKT SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO HANDLOWE PERFEKT SP Z O O
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe PERFEKT Sp. z o.o., ul. Smolańska 3, 70-026 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 575749,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 710676,23
Oferta z najniższą ceną: 660805,46 / Oferta z najwyższą ceną: 710676,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja piwnic budynku Urzędu Gminy Poświętne na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim
- Modernizacja dachów w budynkach komunalnych
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Rozbudowa, przebudowa, częściowa nadbudowa i remont budynku użyteczności publicznej - Warsztaty Terapii Zajęciowej i Dom Dziennego Pobytu
- Roboty budowlane i konserwatorskie dla Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





