Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Września: Usługi gastronomiczne obejmujące przygotowanie i dostawę posiłków dla pacjentów szpitalnych.
Numer ogłoszenia: 78571 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrześni w likwidacji, ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, fax 061 4379730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi gastronomiczne obejmujące przygotowanie i dostawę posiłków dla pacjentów szpitalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów SPZOZ we Wrześni, zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia jakie obowiązują w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego oraz zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz.1225) Wykonawca obowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy co oznacza konieczność zapewnienia całodziennego wyżywienia przez wszystkie dni tygodnia bez względu na to czy są to dni ustawowo wolne od pracy. Przewidywana ilość posiłków składających się na całodzienne wyżywienie dotyczące 12 miesięcy wynosi około : 1)Śniadań - 41 000 porcji 2)Obiadów - 41 000 porcji 3)Kolacji - 41 000 porcji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów , 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania niniejszego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca nie zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymienionych i wymaganych w niniejszej SIWZ i dokonywana będzie przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia . Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (formularz oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik numer 2 do Formularza oferty). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, oprócz informacji, o której mowa w pkt 2 wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłożyć informację z KRK (dotyczącą podmiotów zbiorowych), o której mowa w pkt 3, wystawioną ma spółkę. 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, w zakresie w/w zaświadczeń w tym także w zakresie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, muszą co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę. 5) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, iż środki transportu do przewozu artykułów spożywczych spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225), zezwalające tym samym na transport nimi żywności. 6) decyzja właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zezwalająca na prowadzenie działalności objętej niniejszym zamówieniem, oraz protokół z ostatnio przeprowadzonej kontroli przez Państwową Inspekcję Sanitarną. 7) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia - zaświadczenie o wdrożeniu systemu HACCP, w przypadku braku zaświadczenia wystawionego przez jednostkę zewnętrzną Zamawiający zaakceptuje oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wdrożenie w jego zakładzie w/w systemu. 8) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem. 9) Wskazanie przedstawiciela Wykonawcy z kwalifikacjami dietetyk/technolog żywienia do stałych kontaktów z Zamawiającym. 10)Polisa ( obejmująca m.in. zatrucia pokarmowe, poparzenia) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11) Oferowany 10 dniowy jadłospis uwzględniający całodzienne wyżywienie we wszystkich rodzajach diet według wymogu określonego w OBOWIĄZKI WYKONAWCY pkt. 3. Zgodnie z normami zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie - dzienne racje pokarmowe dla zakładów służby zdrowia. 12) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 13) Wypełniony załącznik nr 2 14) Wypełniony formularz cenowy, załącznik nr 3, 15)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia .home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrześni w likwidacji, ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrześni w likwidacji, ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września (pok. 104 - sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni
- Przebudowa bieżni przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Chwalibogowie - wykonanie bieżni o nawierzchni tartanowej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2926P Gozdowo - Nowa Wieś Królewska
- Prace konserwatorskie związane z odbudową Pomnika Wolności
- Przebudowa z ociepleniem budynku części niskiej przychodni zdrowia przy Szpitalu Powiatowym we Wrześni (etap II)"
- "Dostawa sprzętu, odczynników laboratoryjnych, nakłuwaczy i paneli diagnostycznych wraz z dzierżawą aparatów"
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie sali szkoleniowej i wyżywienia podczas 5 spotkań Interesariuszy programu RENEWAT.
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Lawendowy Dom"
- Wyłonienie wykonawców świadczących usługi cateringowe podczas zjazdów w ramach drugiej edycji studiów podyplomowych "MBA w Ochronie Zdrowia zintegrowane z Badaniami Klinicznymi i Biobankowaniem"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia sukcesywnych usług cateringowych dla uczestników studiów podyplomowych 3 kierunków w roku akademickim 2024/2025.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkania Hackathon pn.: "Hack the AI" organizowanego przez Instytut Informatyki na WEiTI Politechniki Warszawskiej przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla dzieci przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.