eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaDostawa implantów-gwoździ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Sucha Beskidzka: Dostawa implantów-gwoździ
Numer ogłoszenia: 78447 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, fax (033) 872 31 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów-gwoździ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów gwoździ: śródszpikowych, do kości udowej, piszczelowej, rekonstrukcyjnych, gamma, DHS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykaz pięciu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców , potwierdzonych referencjami 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowe-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych w wysokości min. 30% wartości złożonej oferty 4 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości Do potwierdzenia oświadczeniem 5 Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego 6 Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 8 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) Przedmiotowe: 1 Wymagane świadectwa Dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia wszystkich wyrobów medycznych do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz. 896) i przepisami wykonawczymi. Zamawiający wymaga , aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień składania ofert. Dokumenty, które stracą ważność w trakcie trwania umowy należy uzupełnić aktualnymi. 2 Potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych Foldery i katalogi- dołączyć do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Wykaz pięciu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców , potwierdzonych referencjami 3.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowe-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych w wysokości min. 30% wartości złożonej oferty 4. Oświadczenie,że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 5. Aktualne (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że oferent nie zalega z uiszeniem podatków i opłat 6. Aktualnye (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że oferent nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) , że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt. 4-8 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) , że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Przedmiotowe: 1 Wymagane świadectwa Dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia wszystkich wyrobów medycznych do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz. 896) i przepisami wykonawczymi. Zamawiający wymaga , aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień składania ofert. Dokumenty, które stracą ważność w trakcie trwania umowy należy uzupełnić aktualnymi. 2 Potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych Foldery i katalogi- dołączyć do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.