Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Ustroń: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych oraz odbioru i utylizacji odpadów medycznych i pokonsumpcyjnych dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.
Numer ogłoszenia: 78387 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A., ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8565650, fax 033 8543825.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych oraz odbioru i utylizacji odpadów medycznych i pokonsumpcyjnych dla Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na świadczeniu kompleksowych usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych oraz odbioru i utylizacji opadów medycznych i pokonsumpcyjnych dla P.U Ustroń S.A. w okresie od 01/06/2008 r do 31/05/2009 r. Orientacyjna ilość i zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.40 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą : (spełnia albo nie spełnia), 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1a, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 4) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik nr 3a i 3b, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 6) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 7) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4, 8) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług, przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5, 9) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż usługi wymienione w załączniku nr 5 zostały zrealizowane z należytą starannością. 10) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada Wykonawca - załącznik nr 6, W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 11) oświadczenie - załącznik nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. uzdrowisko-ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na świadczeniu kompleksowych usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych dla P.U Ustroń S.A. w okresie od 01/06/2008 r do 31/05/2009 r. Orientacyjna ilość i zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.40-2, 90.12.13.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i utylizacja odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na świadczeniu kompleksowych usług w zakresie odbioru i utylizacji opadów medycznych i pokonsumpcyjnych dla P.U Ustroń S.A. w okresie od 01/06/2008 r do 31/05/2009 r. Orientacyjna ilość i zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00-0, 90.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Wymiana energochłonnych opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne LED
- Sukcesywne dostawy chemii dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. środków czystości - zamówienie nr 3
- Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 - zamówienie nr 6
- Zakup, dostawa i montaż 12 parkomatów na ośmiu parkingach miejskich w Ustroniu wraz z dostawą urządzenia kontrolującego dla kontrolera
- Odbudowa ul. Nowociny w km 0+150-0+547
- Odbudowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ul. Kasztanowej oraz odbudowa skarpy potoku przy ul. Lipowej w Ustroniu
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Białaczów w 2026 r. w tym z PSZOK oraz wskazanych miejsc zbierania przez Zamawiającego
- Odbiór odpadów komunalnych selektywnie zebranych z terenu Gminy Lutowiska wraz z zagospodarowaniem opakowań i szkła w roku 2026
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kuryłówka w roku 2026
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wysokie."
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





