eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubinprzeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Aktywne wsparcie - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gubinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-19

Gubin: przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Aktywne wsparcie - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gubinie
Numer ogłoszenia: 78382 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gdańska 17, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 0-68 45 58156, faks 0-68 45 58 210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Aktywne wsparcie - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gubinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla uczestników projektu Aktywne wsparcie - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gubinie następujących szkoleń: Zadanie 1 -Profesjonalne sprzatąnie - szkolenie przeznaczone dla 12 bezrobotnych kobiet, obejmuje 70 godzin zegarowych w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych, zajęcia 2-3 razy w tygodniu po 6 godzin. Tematyka zajęć obejmuje: - ogólne zasady utrzymania czystości - techniki konserwacji i czyszczenia powierzchni płaskich i pomieszczeń - zasady bhh i udzielanie pomocy przedmedycznej - warsztaty aktywizacyjne Zadanie 2 -Podstawy obsługi komputera - szkolenie przeznaczone dla 30 bezrobotnych kobiet, obejmuje 85 godzin zegarowych w tym 15 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych, zajęcia w 2-3 razy w tygodniu po 6 godzin w trzech grupach po 10 osób. Teamtyka zajeć obejmuje: - komputerowe środowisko pracy - system operacyjny Windows - MS Word redagowanie tekstów - MS Excel opracowanie danych i prowadzenie obliczeń - MS Access tworzenie i przetwarzanie baz danych - MS PowerPoint tworeznie prezentacji - internet komunikacja I informacje w sieci. - egzamin teoretyczny i praktyczny z zakresu poznanego materiału. Zadanie 3 - Operator wózków jezdniowych - szkolenie przeznaczone dla 10 bezrobotnych mężczyzn, obejmuje 70 godzin zegarowych w tym 45 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych, zajęcia 2-3 razy w tygodniu po 6 godzin. Tematyka zajęć : - typy stosowanych wózków jezdniowych. - budowa wózka jezdniowego. - czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami. - czynności kierowcy w czasie pracy wózkami. - wiadomosci z zakresu ładunkozwawstwa. - wiadomosci z zakresu bhp. - praktyczna nauka jazy. - wiadomości o dozorze technicznym. Łączna ilość osób skierowanych na zajęcia - 52 osoby, maksymalna ilość osób w grupie - 12. Uczestnicy zajęć to grupa osób bezrobotnych w tym długotrwale, korzystających z pomocy społecznej. W grupie dominują kobiety 80%. Każda osoba uczestnicząca w zajęciach powinna zdobyć umiejętności wskazane w charakterystyce zajęć.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.53.10.00 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp - załącznik nr 1 do oferty oraz: - w okresie ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamównienia publicznego przeprowadzili co najmniej 2 szkolenia grupowe zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 1A do oferty 3.Ocena spełniania ww warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę z ofertą oświadczeń i dokumentów. 4.Kopie wymaganych dokumentów należy składać poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 5.Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie - spełnia - nie spełnia. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 Pzp., którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowane na załączniku nr 3 do oferty przeprowadzenie w okresie ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamównienia publicznego co najmniej 2 szkolenia grupowe zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uczestniczący w przetargu powinien zapewnić sale dydaktyczne, pomoce naukowe, sprzęt techniczny, artykuły piśmiennicze i biurowe dla uczestników zajęć

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koniecznym jest dołączenie do oferty harmonogramu zajęć (co najmniej ramowego) oraz wykazu wykładowców prowadzących poszczegolne zajęcia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wypełniony załącznik NR 3 do oferty - wykaz szkoleń z ostatniego roku o tematyce zgodniej z przedmiotem zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 66-620 Gubin ul. Gdańska 17 pokój nr 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 66-620 Gubin ul. Gdańska 17 pokój nr 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.