Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-19
Gubin: przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Aktywne wsparcie - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej w Gubinie
Numer ogłoszenia: 78382 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gdańska 17, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 0-68 45 58156, faks 0-68 45 58 210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Aktywne wsparcie - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gubinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla uczestników projektu Aktywne wsparcie - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gubinie następujących szkoleń: Zadanie 1 -Profesjonalne sprzatąnie - szkolenie przeznaczone dla 12 bezrobotnych kobiet, obejmuje 70 godzin zegarowych w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych, zajęcia 2-3 razy w tygodniu po 6 godzin. Tematyka zajęć obejmuje: - ogólne zasady utrzymania czystości - techniki konserwacji i czyszczenia powierzchni płaskich i pomieszczeń - zasady bhh i udzielanie pomocy przedmedycznej - warsztaty aktywizacyjne Zadanie 2 -Podstawy obsługi komputera - szkolenie przeznaczone dla 30 bezrobotnych kobiet, obejmuje 85 godzin zegarowych w tym 15 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych, zajęcia w 2-3 razy w tygodniu po 6 godzin w trzech grupach po 10 osób. Teamtyka zajeć obejmuje: - komputerowe środowisko pracy - system operacyjny Windows - MS Word redagowanie tekstów - MS Excel opracowanie danych i prowadzenie obliczeń - MS Access tworzenie i przetwarzanie baz danych - MS PowerPoint tworeznie prezentacji - internet komunikacja I informacje w sieci. - egzamin teoretyczny i praktyczny z zakresu poznanego materiału. Zadanie 3 - Operator wózków jezdniowych - szkolenie przeznaczone dla 10 bezrobotnych mężczyzn, obejmuje 70 godzin zegarowych w tym 45 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych, zajęcia 2-3 razy w tygodniu po 6 godzin. Tematyka zajęć : - typy stosowanych wózków jezdniowych. - budowa wózka jezdniowego. - czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami. - czynności kierowcy w czasie pracy wózkami. - wiadomosci z zakresu ładunkozwawstwa. - wiadomosci z zakresu bhp. - praktyczna nauka jazy. - wiadomości o dozorze technicznym. Łączna ilość osób skierowanych na zajęcia - 52 osoby, maksymalna ilość osób w grupie - 12. Uczestnicy zajęć to grupa osób bezrobotnych w tym długotrwale, korzystających z pomocy społecznej. W grupie dominują kobiety 80%. Każda osoba uczestnicząca w zajęciach powinna zdobyć umiejętności wskazane w charakterystyce zajęć.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.53.10.00 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp - załącznik nr 1 do oferty oraz: - w okresie ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamównienia publicznego przeprowadzili co najmniej 2 szkolenia grupowe zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 1A do oferty 3.Ocena spełniania ww warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę z ofertą oświadczeń i dokumentów. 4.Kopie wymaganych dokumentów należy składać poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 5.Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie - spełnia - nie spełnia. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 Pzp., którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowane na załączniku nr 3 do oferty przeprowadzenie w okresie ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamównienia publicznego co najmniej 2 szkolenia grupowe zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uczestniczący w przetargu powinien zapewnić sale dydaktyczne, pomoce naukowe, sprzęt techniczny, artykuły piśmiennicze i biurowe dla uczestników zajęć
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koniecznym jest dołączenie do oferty harmonogramu zajęć (co najmniej ramowego) oraz wykazu wykładowców prowadzących poszczegolne zajęcia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wypełniony załącznik NR 3 do oferty - wykaz szkoleń z ostatniego roku o tematyce zgodniej z przedmiotem zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
66-620 Gubin
ul. Gdańska 17
pokój nr 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 66-620 Gubin ul. Gdańska 17 pokój nr 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Ochrona mienia wraz z porządkowaniem placu nadleśnictwa oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego
- Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym w Gubinie - segmenty 5-6
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usługi szkoleniowej dla kadry, podnoszącej kompetencje z zakresu interwencji kryzysowej oraz realizacja usługi superwizji dla osób zaangażowanych...
- Zorganizowanie wsparcia grupowego w formie warsztatów wyjazdowych dla rodzin zastępczych, dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- AD/ZP/93/25 Przedmiotem zamówienia jest zdalny dostęp do infrastruktury kwantowego komputera optycznego wraz z platformą obliczeniową dla Politechniki Poznańskiej
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "BEZ KLAPEK NA OCZY"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.