Ogłoszenie z dnia 2007-01-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa 120 000 testów do diagnostyki gąbczastej encefalopatii bydła oraz trzęsawki owiec wraz z akcesoriami oraz użyczeniem sprzętu umożliwiającego ich wykonanie dla laboratorium TSE w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Krakowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, do kontaktów: Anna Piróg - Komorowska, Magdalena Osińska Kubala, ul. Józefa Brodowicza 13, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4187711, fax 012 4187714, e-mail: wiw@wiw.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wiw.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:inspekcja weterynaryjna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 120 000 testów do diagnostyki gąbczastej encefalopatii bydła oraz trzęsawki owiec wraz z akcesoriami oraz użyczeniem sprzętu umożliwiającego ich wykonanie dla laboratorium TSE w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa 120 000 testów do diagnostyki gąbczastej encefalopatii bydła oraz trzęsawki owiec wraz z akcesoriami oraz użyczeniem sprzętu umożliwiającego ich wykonanie dla laboratorium TSE w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Krakowie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p. z. p: - oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy P.z.p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (dokumenty wskazane w pkt. g, h, i, a także załączone referencje mają być złożone w formie oryginału - dopuszcza się kserokopie uwierzytelnione przez podmiot będący wystawcą danego dokumentu lub kopie potwierdzone notarialnie)., - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada Wykonawca, wraz z informacją na temat wydajności oferowanego sprzętu: ilość prób/1 szt. oferowanego sprzętu (przypisane metodyką testu)/osobę; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (całość dostawy ma mieścić się w ostatnich 3 latach licząc od dnia otwarcia ofert) dostaw lub dostawy testów do monitorowania chorób zakaźnych zwierząt, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu (należy wskazać ilość próbek!!!), dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zamawiający przyjmie do oceny dokumenty dotyczące dostawy lub dostaw w których, każda z dostaw będzie obejmować ilość próbek nie mniejszą niż 20 000. sztuk. Łączna ilość próbek wśród wszystkich zrealizowanych dostaw ma wynosić minimum 100 000 sztuk. ); - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. ISO); - potwierdzający że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: dokument ma być złożony w formie oryginału (dopuszcza się kserokopię uwierzytelnioną przez podmiot będący wystawcą danego dokumentu lub kopię potwierdzoną notarialnie). - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca ze wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy, wynosi nie mniej niż 500 000 PLN; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 120 000 testów do diagnostyki gąbczastej encefalopatii bydła oraz trzęsawki owiec wraz z akcesoriami oraz użyczeniem sprzętu umożliwiającego ich wykonanie dla laboratorium TSE 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: WADIUM 50 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna Wykonawców, którzy: - posiadają potwierdzone odpowiednimi dokumentami doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat dostawy lub dostaw testów do monitorowania chorób zakaźnych zwierząt w łącznej ilości co najmniej 100 000 próbek (z tym że każda z dostaw przyjętych do oceny o ilości nie mniejszej niż 20 000. sztuk), - posiadają wdrożony system zarządzania jakością potwierdzony odpowiednim certyfikatem (np. ISO) oraz - posiadają zdolność finansową do poniesienia kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia - tzn. udokumentowaną wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2.Zamawiający wykluczy z postępowania: -Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; -Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; -Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; -spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; -spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; -spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; -osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; -podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa sprawdzi załączone dokumenty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p. z. p: - oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy P.z.p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (dokumenty wskazane w pkt. g, h, i, a także załączone referencje mają być złożone w formie oryginału - dopuszcza się kserokopie uwierzytelnione przez podmiot będący wystawcą danego dokumentu lub kopie potwierdzone notarialnie)., wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada Wykonawca, wraz z informacją na temat wydajności oferowanego sprzętu: ilość prób/1 szt. oferowanego sprzętu (przypisane metodyką testu)/osobę; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (całość dostawy ma mieścić się w ostatnich 3 latach licząc od dnia otwarcia ofert) dostaw lub dostawy testów do monitorowania chorób zakaźnych zwierząt, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu (należy wskazać ilość próbek!!!), dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zamawiający przyjmie do oceny dokumenty dotyczące dostawy lub dostaw w których, każda z dostaw będzie obejmować ilość próbek nie mniejszą niż 20 000. sztuk. Łączna ilość próbek wśród wszystkich zrealizowanych dostaw ma wynosić minimum 100 000 sztuk. ); - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. ISO); - potwierdzający że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: dokument ma być złożony w formie oryginału (dopuszcza się kserokopię uwierzytelnioną przez podmiot będący wystawcą danego dokumentu lub kopię potwierdzoną notarialnie). - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca ze wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy, wynosi nie mniej niż 500 000 PLN;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. parametry techniczne 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.krakow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2007, godzina 12:30, SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.01.2007.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





