Ogłoszenie z dnia 2007-01-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jelenia Góra: budowa skrubera nr 2 instalacji odsiarczania spalin Elektrociepłowni Miasto Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jeleniej Górze, do kontaktów: Hubert Papaj, ul. Karola Miarki 46, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6469111, fax 075 6469199, e-mail: h.papaj@pecjg.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pecjg.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jeleniej Górze, Mieczysław Nowosielski, ul. Karola Miarki 46, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6469138, fax 075 6469199, e-mail: m.nowosielski@pecjg.home.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa skrubera nr 2 instalacji odsiarczania spalin Elektrociepłowni Miasto. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jelenia Góra, Elektrociepłownia Miasto, ul. K. Miarki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną Instalacji Odsiarczania Spalin Ciepłowni Miasto polegające na odtworzeniu i wymianie Skrubera nr 2 wraz z wyciągowymi kanałami spalin od skrubera 2 do komina z naprawą obudów wentylatorów, połączeniu kanałem spalin za wentylatorami instalacji skrubera 2 z instalacją skrubera l przed kominem z montażem klap odcinających umożliwiając niezależną pracę skruberów przy zastosowaniu jednego komina. Wykonanie napraw fundamentów pod montowanym skruberem i wentylatorami - Wykonanie warsztatowe skrubera i kanałów spalin z fabrycznie nowych elementów. - Wykonanie demontażu i montażu skrubera i kanałów spalin zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przed podpisaniem umowy. - Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego. Ściany zewnętrzne skrubera mają być pomalowane na kolor niebieski. - Montaż izolacji termicznej. - Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i odgromowej. - Wykonanie instalacj i mleka wapiennego, sprężonego powietrza. - Wykonanie ewentualnej aktualizacji przekazanej dokumentacji technicznej skrubera i kanałów spalin 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Oświadczenie, że Wykonawca posiada ustawowo wymagane uprawnienia, niezbędne do wykonania prac lub czynności objętych przedmiotem zamówienia 4. Oświadczenie że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia 5. Oświadczenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6. Oświadczenie, że na dzień podpisania umowy osoby wskazane w ofercie do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie wykażą się obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej niezależnie od formy organizacyjno-prawnej prowadzonej działalności, czy też podstawy prawnej zatrudnienia 7. Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie objętym realizacją umowy i uzyskał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania umowy, 8. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w Specyfikacji Istnych Warunków Zamówienia w tym z istotnymi postanowieniami umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 9. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji usługi w określonym czasie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną Instalacji Odsiarczania Spalin Ciepłowni Miasto polegające na odtworzeniu i wymianie Skrubera nr 2 wraz z wyciągowymi kanałami spalin od skrubera 2 do komina z naprawą obudów wentylatorów, połączeniu kanałem spalin za wentylatorami instalacji skrubera 2 z instalacją skrubera 1 przed kominem z montażem klap odcinających umożliwiając niezależną pracę skruberów przy zastosowaniu jednego komina. Wykonanie napraw fundamentów pod montowanym skruberem i wentylatorami. Montaż króćców pomiarowych w miejscach wskazanych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. 2. Wysokość wadium wynosi: 30.000,00 zł 3. Wadium uznaje się za wniesione w sytuacji, gdy stosowny dokument potwierdzający jego wniesienie został załączony do oferty. 4. Oferent może wnieść wadium w: a) pieniądzu na konto Zamawiającego BZ I/O w Jeleniej Górze nr 69-1090-1926-00000005-1400-5869. b) poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, wekslach z poręczeniem wekslowym banku. c) w pozostłych kwestiach dotyczących wadium mają zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełnić warunki uprawniające do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz wykazać się zdolnością do wykonania zamówienia. Spełnienie warunków ocenione zostanie poprzez stwierdzenie i udokumentowanie spełnienia następujących wymagań: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli wykonawca musi: a) dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z Prawem Budowlanym) w branży budowlanej. b) wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (2001 - 2005) wykonał co najmniej dwie usługi: wykonawstwo i montaż konstrukcji stalowych, o wartości prac budowlanych w wysokości min. 800 tys PLN. Wykazane usługi muszą być potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie oceniony poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat tzn. 2003-2005, lub w okresie prowadzenia działalności, (jeżeli Wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż 3 lata) wykonawca osiągał roczne przychody w wysokości, co najmniej 500.000 złotych w każdym ze wskazanych lat 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Weryfikacja złożonej dokumentacji Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełnić warunki uprawniające do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz wykazać się zdolnością do wykonania zamówienia. Spełnienie warunków ocenione zostanie poprzez stwierdzenie i udokumentowanie spełnienia następujących wymagań: 1. Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Oferenci, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. 4. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego lub oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający będzie żądał przedstawienia zaświadczenia przed podpisaniem umowy. 5. Zaświadczenie z ZUS lub oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający będzie żądał przedstawienia zaświadczenia przed podpisaniem umowy. 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego stwierdzająca, że urzędujący członkowie władz Wykonawcy (wszyscy członkowie władz zarządzających) nie byli skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione w związku z ubieganiem się o zamówienie publiczne, ani też przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum lub spółkę cywilną, wymagane jest złożenie powyższych dokumentów - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum lub wspólnika spółki cywilnej. 7. Oświadczenie, że Wykonawca posiada ustawowo wymagane uprawnienia, niezbędne do wykonania prac lub czynności objętych przedmiotem zamówienia 8. Oświadczenie że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia 9. Oświadczenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 10. Oświadczenie, że na dzień podpisania umowy osoby wskazane w ofercie do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie wykażą się obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej niezależnie od formy organizacyjno-prawnej prowadzonej działalności, czy też podstawy prawnej zatrudnienia 11. Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie objętym realizacją umowy i uzyskał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania umowy, 12. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w Specyfikacji Istnych Warunków Zamówienia w tym z istotnymi postanowieniami umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 13. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji usługi w określonym czasie, 14. Deklaracja, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w "FORMULARZU OFERTOWYM" (ofercie) są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe 15. Dowód wniesienia wadium (w przypadku gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, weksla wymagane jest złożenie oryginału) 16. Nazwiska i stanowiska osób, z którymi można się kontaktować w celu uzyskania dalszych informacji, jeżeli będą wymagane. 17. Dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii): określające pozycję finansową-ekonomiczną Wykonawcy, takie jak: bilans, rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata tj. 2003, 2004, 2005 r, lub za okres prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata, 18. Poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie stosownych uprawnień budowlanych, osób. 19. Referencje
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pecjg.home.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub faktura VAT po przesłaniu upoważnienia do wystawienia faktury VAT bez podpisu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: niemiecki, polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.01.2007, godzina 11:15, Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Karola Miarki 46, 58-500 Jelenia Góra, pok. nr 5 (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.11.2006.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługi sprzątania obiektu Filharmonii oraz terenów zewnętrznych w 2026 roku
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Obsługa serwisowa systemu sterowania automatycznymi słupkami blokującymi zlokalizowanymi w zabytkowej części miasta Jeleniej Góry
- Dostawa lekkiego pojazdu pożarniczego dla OSP Jelenia Góra, ul. Wiejska 85B
- Dostawa1szt agregatu prądotwórczego30kW, 1szt agregatu prądotwórczego70kW,5szt.agregatów prądotwórczych50kW oraz 5 generatorów prądotwórczych1800W w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Jazzuj z nami" w okresie 27 - 30.11.2025 r.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynów nr 6, 9A, 9B i 10A
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- Budowa 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 56/35, 56/7, 56/8, 56/9, 56/10, 56/12,56/13, 56/14 w msc. Wielmoża
- REMONT ŁAZIENEK W ZSCKR W SĘDZIEJOWICACH
- "Nasza pierwsza świetlica w miejscowości Augustynów"
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





