To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-04
Ogłoszenie nr 78091 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Poznań: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w budynku naukowo- dydaktycznym z funkcją mieszkalną oraz wiatą garażową zlokalizowanego w Złotnikach, ul. Słoneczna 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45561-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
184400000, ul.
ul. Wojska Polskiego
28,
60-637
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8487043, faks
61 8955043, e-mail
zampub@au.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.puls.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w budynku naukowo- dydaktycznym z funkcją mieszkalną oraz wiatą garażową zlokalizowanego w Złotnikach, ul. Słoneczna 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2/ZDDURiRG/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku naukowo- dydaktycznego z funkcją mieszkalną oraz wiatą garażową zlokalizowanego w Złotnikach przy ulicy Słonecznej 1 dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny 1 Roboty budowlane Roboty ziemne, przygotowanie placu budowy, wykonanie fundamentów budynku oraz infrastruktury podposadzkowej, wymurowanie ścian parteru, realizacja posadzek parteru, montaż stropu międzykondygnacyjnego, wymurowanie ścian piętra, montaż więźby dachowej z wiązarów systemowych, montaż dachu z blachy tytan-cynk. Montaż instalacji wod-kan, c.o., wentylacji mechanicznej z centralną jednostką nawiewno-wywiewną, instalacji elektrycznych i słaboprądowych, instalacji gazu do kotła kondensacyjnego. Wymurowanie ścianek działowych wraz z tynkami, gładzie gipsowe ścienne, malowanie ścian i sufitu, ułożenie wykładzin podłogowych oraz płytek ceramicznych podłogowych. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej , montaż sufitu podwieszanego. Wykonanie i montaż schodów wraz z balustradą, montaż balustrad. Montaż dźwigu towarowego, realizacja stalowej wiaty garażowej, utwardzenie i wykonanie placów manewrowych i parkingu, wykonanie ogrodzenia terenu. Dokumentacja techniczna 2 Roboty elektryczne Montaż oświetlenia, osprzętu, ups, switch Dokumentacja techniczna 3 Roboty instalacyjne Biały montaż Wentylacja mechaniczna Instalacja gazowa Instalacja c.o. i wod-kan Dokumentacja techniczna Ofertę należy przygotować na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. 3.2 Budynek naukowo-dydaktyczny z funkcją mieszkalną w rzucie ma kształt litery L i jest budynkiem dwukondygnacyjnym. Obiekt mieści w sobie różne funkcje. Na parterze przy wejściu głównym zaprojektowano niewielką salę wykładową i pokoje pracy dla pracowników naukowych wraz zapleczem socjalnym i sanitarnym. W drugiej części obiektu, na parterze, zaprojektowano magazyny oraz garaż dwustanowiskowy na maszyny rolnicze. Na piętrze nad częścią naukowo- dydaktyczną zlokalizowano 3 mieszkania pracownicze/ gościnne: jedno jednopokojowe oraz dwa trzypokojowe. W pozostałej części obiektu zaprojektowano magazyn/poddasze oraz antresolę. W budynku znajdują się dwie klatki schodowe: jedna przy wejściu głównym prowadzącym do części mieszkalnej oraz druga, techniczna prowadzącą na poddasze/magazyn w drugiej części budynku (klatka łączy magazyn na parterze z tym na piętrze). Obok klatki technicznej zlokalizowano windę towarową. Wejście główne do budynku znajduje się w południowo- wschodnim narożniku budynku. Budynek posiada dwa wyjścia ewakuacyjne: bezpośrednio z komunikacji w części naukowo- dydaktycznej oraz z magazynu, oba na wewnętrzny dziedziniec. Różnica poziomu terenu oraz posadzki parteru budynku wynosi 2 cm, budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowo zaprojektowano toaletę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada dach dwuspadowy o kącie nachylenia połaci dachowych 30 stopni. Wysokość budynku do kalenicy wynosi 9,67m. Budynek jest niepodpiwniczony. Ogrzewanie z kotła gazowego zlokalizowanego na pierwszym piętrze w pomieszczeniu technicznym zlokalizowanym przy komunikacji mieszkań. Budynek jest podzielony na 3 części wzajemnie od siebie oddylatowane. Konstrukcja tradycyjna - murowana z elementami żelbetowymi, dach drewniany, posadowienie bezpośrednie. Wiata garażowa w rzucie o kształcie prostokątnym, otwarta z możliwością przejazdu w obu kierunkach. Jednokondygnacyjna, dach płaski o kącie nachylenia połaci dachowych 4 stopnie. Wysokość budynku do attyki wynosi 5,95m. Budynek nieogrzewany. Konstrukcja budynku - szkielet stalowy, ściany boczne i częściowo tylna murowane. Posadowienie bezpośrednie. W głębi działki, między miejscami postojowymi, a wiatą garażową zlokalizowano również dwa systemowe silosy zbożowe BIN o pojemności 30 ton, o klasie odporności ogniowej konstrukcji nośnej min. R30. Parametry budynku: o Powierzchnia zabudowy - 883,40 m2 o Powierzchnia użytkowa - 920,91 m2 o Kubatura budynku - budynek 5024,70 m3 wiata - 1510,50 m3 3.3 W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe) - wykonanie prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, - dozorowanie budowy, koszt ochrony - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na całość przedmiotu zamówienia: - w okresie gwarancji należy prowadzić serwis i konserwację kotła gazowego, centrali wentylacyjnej oraz dźwigu towarowego. - w okresie gwarancji należy prowadzić coroczne pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz głównego wyłącznika pożarowego prądu zgodnie z obowiązującymi przepisami. - w okresie gwarancji należy prowadzić serwis i konserwację stolarki drzwiowej zgodnie z wymogami producenta. Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne to wówczas musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność i spełnić wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca w wyznaczonym terminie dostarczy wypełniony i podpisany załącznik nr 2. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych należy wpisać je w tabelę pod materiał wskazany przez zamawiającego i załączyć karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające, że proponowany materiał zamienny posiada parametry nie gorsze niż wpisane w tabeli przez Zamawiającego. Jeśli Wykonawca powyższych wymogów nie uwzględni jego oferta zostanie odrzucona. Wypełniony załącznik nr 2 stanowić będzie załącznik do umowy. 3.4 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy* (Dz. U. z 2014 roku, poz.1502 z późn. zmianami): *art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.4.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przebywające na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Liczba zatrudnionych osób w pełnym wymiarze czasu pracy ma wynosić min. 5. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.4.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności robotnika opisane w przedmiarach robot. 3.4.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.4.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowić będzie załącznik nr 2A do umowy. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. u. z 2015 roku, poz.2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 3.4.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt.3.4.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 5.000,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt.3.4.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego. d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. 3.5 Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: a. Dokumentacja projektowa Lp. Rysunki 1. Wielobranżowy Projekt Budowlany budynku naukowo- dydaktycznego z funkcją mieszkalną oraz wiatą garażową- architektura i konstrukcja 2. Wielobranżowy Projekt Budowlany budynku naukowo- dydaktycznego z funkcją mieszkalną oraz wiatą garażową- instalacje c.o, wod-kan, wentylacji i gazu. 3. Wielobranżowy Projekt Budowlany budynku naukowo- dydaktycznego z funkcją mieszkalną oraz wiatą garażową- instalacje elektryczne 4. Wielobranżowy Projekt Wykonawczy budynku naukowo- dydaktycznego z funkcją mieszkalną oraz wiatą garażową- architektura 5. Wielobranżowy Projekt Wykonawczy budynku naukowo- dydaktycznego z funkcją mieszkalną oraz wiatą garażową- instalacje c.o, wod-kan, wentylacji i gazu. 6. Wielobranżowy Projekt Wykonawczy budynku naukowo- dydaktycznego z funkcją mieszkalną oraz wiatą garażową- konstrukcja 7. Wielobranżowy Projekt Wykonawczy budynku naukowo- dydaktycznego z funkcją mieszkalną oraz wiatą garażową- instalacje elektryczne b. Przedmiary Lp. Zakres prac 1. Kosztorys ofertowy budynek naukowo - dydaktyczny- architektura/konstrukcja 2. Kosztorys ofertowy instalacji elektrycznych 3. Kosztorys ofertowy - wiata 4. Kosztorys ofertowy zagospodarowanie terenu c. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Lp. Tytuł STWiOR 1. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - roboty budowlane 2. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - instalacje elektryczne 3. Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - instalacje wod-kan, c.o., gaz, wentylacja 3.6. Miejsce realizacji: Budynek naukowo-dydaktyczny z funkcją mieszkalną i wiatą garażową. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w załączonej dokumentacji technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 3.7. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 3.8. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu- jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt. 3.9. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych robót budowlanych, tj. nie dopuszcza udziału podwykonawców w zakresie robót ogólnobudowlanych a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie pozostałych robót: elektrycznych, instalacyjnych pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. Wyłoniony Wykonawca realizować będzie następujące elementy zamówienia z udziałem podwykonawców (jeśli wiadomo Wykonawcy co do nazwy firmy podwykonawcy na etapie składania ofert to należy wypełnić kolumnę 1 - należy wypełnić poniższą tabelę w formularzu ofertowym i załączyć do oferty):
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45310000-3,
45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3523581.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4329900.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa chromatografu gazowego na potrzeby WSSE w Poznaniu
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych w oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Usługa kompleksowego sprzątania siedziby Polskiego Teatru Tańca
- Dostawa odczynników chemicznych
- Remont pomieszczeń archiwum w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób zatrzymanych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.