Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-05
Warszawa: Zakup sprzętu informatycznego dla Policyjnego Centrum Dowodzenia (PCD) Legionowo - nr spr. 83/BŁiI/16/MG/NATO
Numer ogłoszenia: 78032 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji , ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, faks 022 6011857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego dla Policyjnego Centrum Dowodzenia (PCD) Legionowo - nr spr. 83/BŁiI/16/MG/NATO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu informatycznego dla Policyjnego Centrum Dowodzenia (PCD) Legionowo. Przedmiot zamówienia, został szczegółowo opisany dla zadania 1-4 w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę: Zadanie nr 1 - Notebook - 41 szt. Zadanie nr 2 - Jednostka centralna PC - 5 szt.; monitor - 5 szt. Zadanie nr 3 - Drukarka monochromatyczna - 1 szt. Zadanie nr 4 - Drukarka kolorowa - 11 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym między innymi:wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej: jednego zamówienia które obejmowało dostawę: a) notebooków lub komputerów PC na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN brutto dla zadania nr 1 b) notebooków lub komputerów PC na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 PLN brutto dla zadania nr 2 c) urządzeń drukujących na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 PLN brutto, dla zadania nr 4. Na potwierdzenie wymaga złożenia wraz z ofertą: Wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw: a) notebooków lub komputerów PC na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN brutto dla zadania nr 1 b) notebooków lub komputerów PC na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 PLN brutto dla zadania nr 2 c) urządzeń drukujących na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00 PLN brutto, dla zadania nr 4. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w zakresie określonym w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.2) SIWZ - zalecaną treść wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawca musi złożyć: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z załącznikiem (zalecaną treść formularza zawiera - załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Szczegółową Specyfikację Techniczną oferowanego asortymentu potwierdzającą spełnianie przez wyrób wymaganych parametrów technicznych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (zalecaną treść stanowi - załącznik nr 1 do formularza ofertowego). 3. Dla zadania nr 1: - Deklaracje zgodności CE - oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star, wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http//www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; Dla zadania nr 2: - Deklaracje zgodności CE - oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z wymaganym systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star, wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http//www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin gwarancji - 10
- 3 - Termin realizacji naprawy gwarancyjnej - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji gdy: 1) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany wartości Przedmiotu umowy; 2) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu sprzętu/oprogramowania w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku pod warunkiem ze sprzęt/oprogramowanie będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu sprzętu/oprogramowania i nie spowoduje podwyższenia ceny; 3) po zawarciu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) wystąpiła zależność realizacji Przedmiotu umowy z wynikami innych projektów teleinformatycznych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy; 5) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają zgody obu Stron i muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział zamówień Publicznych, Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, tel. (22) 601 32 04, w godz. 8:30 - 15:30 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia: do 20 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, nie później jednak niż do dnia 01 czerwca 2016 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Notebook - 41 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Notebook - 41 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji - 10
- 3. Termin realizacji naprawy gwarancyjnej - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednostka centralna PC - 5 szt.; monitor - 5 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka centralna PC - 5 szt.; monitor - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji - 10
- 3. Termin realizacji naprawy gwarancyjnej - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka monochromatyczna - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka monochromatyczna - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji - 10
- 3. Termin realizacji naprawy gwarancyjnej - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drukarka kolorowa - 11 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka kolorowa - 11 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji - 10
- 3. Termin realizacji naprawy gwarancyjnej - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem systemu systemu alarmowego i monitoringu do budynku nr 7 ANS w Gnieźnie
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- "Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A."
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Remont Sali w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Strzałkowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.