eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawy artykułów spożywczych do Areszt Śledczego w Krakowie-Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-02

Ogłoszenie nr 77958 - 2017 z dnia 2017-05-02 r.

Kraków: Dostawy artykułów spożywczych do Areszt Śledczego w Krakowie-Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 55401


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Krakowie Podgórzu, krajowy numer identyfikacyjny 32086800000, ul. ul. Stefana Czarnieckiego  3, 30536   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 620 50 00, faks 124 235 771, e-mail dkw_krakow_podgorze@sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy artykułów spożywczych do Areszt Śledczego w Krakowie-Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D/Kw.2233.3.2017.WR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest: Grupa I - Produkty ogólnospożywcze 1. Cynamon mielony kg 10 2. Herbata granulowana kg 95 3. Kakao kg 15 4. Kawa zbożowa kg 70 5. Ketchup pikantny / łagodny kg 200 - opakowanie jednostkowe `a 5 kg 6. Kminek kg 6 7. Kwasek cytrynowy kg 4 8.Liść laurowy kg 8 9.Majeranek kg 5 10.Majonez kg 70 - opakowanie jedn. `a 5 kg 11.Musztarda kg 200 - opakowanie jedn. `a 5 kg 12.Ocet spirytusowy 10% l 40 - opakowanie jedn. `a 0,5 l 13.Papryka mielona słodka kg 15 14.Pieprz naturalny mielony kg 60 15.Przyprawa do potraw w płynie l 560 - opakowanie jedn. `a 1 l 16.Sól jodowana kg 670 - opakowanie jedn. `a 1000 g 17.Przyprawa typu VEGETA kg 60 18.Ziele angielskie kg 7 19.Żurek w płynie l 160 20.Czosnek granulowany kg 8 21.Miód sztuczny kg 200 - opakowanie jedn. `a 400 -500g 22.Syrop do napojów l 330 - opakowanie jedn. `a 5l 23.Proszek do pieczenia kg 2 24.Cukier wanilinowy kg 2 25.Woda mineralna 0,5l l 1 500 - opakowanie jedn. `a 0,5 l 26.Woda mineralna gazowana/niegazowana l 1 300 - opakowanie jedn. `a 1,5 l 27.Woda mineralna wysokozmineralizowana l 1 300 - opakowanie jedn. `a 1,5 l gazowana/niegazowana Grupa II - Cukier 1.Cukier kryształ kg 1 150 - opakowanie jedn. max `a 25 kg Grupa III - Produkty zbożowe 1.Kasza jęczmienna kg 530 - opakowanie jedn. max `a 25 kg 2.Płatki owsiane kg 10 3.Kasza manna kg 80 - opakowanie jedn. max `a 1 kg 4.Mąka pszenna kg 1 150 - opakowanie jedn. max `a 25 kg 5. Mąka ziemniaczana kg 7 - opakowanie jednostkowe `a 1 kg 6.Ryż długoziarnisty kg 800 - opakowanie jedn. max `a 50 kg 7.Makaron - nitki lub galanteria kg 1 000 - opakowanie jedn. max `a 10 kg Grupa IV - Przetwory owocowo - warzywne 1.Groszek konserwowy kg 160 2.Leczo pieczarkowe kg 440 3. Kukurydza konserwowa kg 15 3.Fasolka konserwowa kg 130 4.Dżemy (wiśniowy,truskawkowy,brzoskwiniowy czarna porzeczka) kg 1 000 - opakowanie jedn. 5, 10 lub 15 kg 5.Dżemy porcjowane 25g (smaki jw.) kg 16 6.Marmolada wieloowocowa kg 270 - opakowanie jedn. 5, 10 lub 15 kg 7.Powidła śliwkowe kg 270 - opakowanie jedn. 5, 10 lub 15 kg 8.Chrzan tarty kg 100 - opakowanie jedn. 1 kg 9.Koncentrat pomidorowy 30% kg 400 - opakowanie jedn. 1 lub 3 kg 10.Kotlety sojowe kg 140 11.Pasztety sojowe `a 100g - 110g kg 10- opakowanie jednostkowe w w granicach 100 - 110g Grupa V - Konserwy mięsne inne niż określone w Rozporzadzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 21 września 2016r. 1. Pasztet drobiowy kg 240- opakowanie jednostkowe w puszka 'a 100g - 130g w granicach 100 - 130g bezdodatków produktów pochodzących od zwierząt innych niż drób 2. Pasztet mazowiecki`a 300g lub 290g kg 200 - opakowanie jednostkowe 290 g lub 300 g Grupa VI - Tłuszcze roślinne 1 Margaryna mleczna kg 200 pakowana jednostkowo w kostki 200g lub 250g; zawartość tłuszczu w produkcie w granicach 80-90 % 2 Margaryna do smarowania pieczywa kg 1 600 pakowana jednostkowo w kostki 200g lub 250g; zawartość tłuszczu w produkcie w granicach 60-62 % 3 Olej uniwersalny l 800 olej spożywczy, opakowanie jednostkowe o gramaturze w granicach 1 - 5l Jeśli w opisie nie wskazano inaczej, zamawiający dopuszcza opakowania według wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem dostarczania produktów w opakowaniach jednostkowych, szczelnych, spełniających wymagania higieny żywności. II. Opis dodatkowy: 1.Częstotliwość oraz wielkość poszczególnych dostaw uzgadniana będzie z wykonawcą w przeddzień dostawy. Zamawiający przewiduje realizację dostaw dwa razy w miesiącu z wyjątkiem sobót i niedziel. Dostawy realizowane będą loco magazyn Aresztu Śledczego w Krakowie-Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3, 30-536 Kraków w godz. 8.00 - 12.00. 2.Dostawy winny być realizowane w opakowaniach oraz transportem wykonawcy na jego koszt. Opakowania oraz środek transportu powinny odpowiadać właściwym przepisom i normom dotyczącym kontaktu z żywnością. Osoba dostarczająca towar do zamawiającego winna posiadać i okazywać na każde żądanie zamawiającego aktualną zaświadczenie lekarskiez badania przeprowadzonego do celów sanitarno - epidemiologicznych oraz stosowne atesty producentów w/w artykułów. 3.Dostarczane artykuły winny posiadać jednakową gramaturę w każdej partii, jednakowy termin przydatności do spożycia całej dostarczonej partii. 4. Minimalne terminy przydatności dostarczanych produktów w zakresie grupy V tj. konserw mięsnych oraz w zakresie grupy VI tj. tłuszce roślinne - 60 dni 5.Wymagane opakowanie konserw: puszka stalowa z wieczkiem łatwootwieralnym lub opakowanie typu alupak 6. Pasztet drobiowy puszka 100g - 130g musi być bez dodatków produktów pochodzących od zwierząt innych niż drób 7. Dostarczane produkty z grupy VI - tłuszcze roślinne muszą być zgodne z przepisami rozporządzenia Rady Uni Europejskiej nr 1234/2007 z dnia 22 października 2007r. ustanawiające wspólną organizację rynków rolnych oraz przepisy szczegółowe dotyczące niektórych produktów rolnych ("rozporządzenie o jednolitej wspólnej organizacji rynku") 8. Dostarczane artykuły muszą być zgodne ze złożonym zamówieniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15872000-1
Dodatkowe kody CPV: 15863000-5, 15864100-3, 15871230-5, 15891000-0, 15871110-8, 15872100-2, 15872400-5, 15831600-8, 15831500-7, 15981000-8, 15831200-4, 15851100-9, 15613300-1, 15614100-6, 15512100-2, 15890000-3, 15332296-5, 15332294-1, 15332290-3, 15332230-1, 15331425-2, 15131000-5, 15131300-8, 15431100-9, 15411100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Produkty ogólnospożywcze
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13412.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wytwórnia Koncentratów Spożywczych Doro,  ,  ul. Młyńska 30,  88-100,  Inowrocław,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12343.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12343.66
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20632.39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Cukier
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3783.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wytwórnia Koncentratów Spożywczych Doro,  ,  ul.Młyska 30,  88-100,  Inowrocław,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3795.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3795.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4094.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Produkty zbożowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6742.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wytwórnia Koncentratów Spożywczych Doro,  ,  ul.Młyńska30,  88-100,  Inowrocław,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5976.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5976.34
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10748/79
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Przetwory owocowo - warzywne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1180.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ul. Słowiańsk 1/3,  82-500,  Kwidzyń,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11996.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11996.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12282.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Konserwy mięsne inne niż określone w Rozporzadzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 21 września 2016r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2147.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółdzielnia Ogrodniczo-Pszczelarska,  ,  ul. Słowiańska 1/3,  82-500,  Kwidzyń,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2731.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Tłuszcze roślinne
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W zakresie grupy 6 - Tłuszcze roślinne do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.