Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Wągrowiec: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki)
Numer ogłoszenia: 7794 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wągrowiecki , ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2680500, faks 67 2627888.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013-2014 w zakresie przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach projektu - System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części (zadań): Zadanie nr 1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu nr 1 w Wągrowcu. Zadanie nr 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Technikum wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy. Zadanie nr 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Szkół w Żelicach. Zadanie nr 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Technikum wchodzącym w skład w Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Damasławku. Zadanie nr 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Wapnie. Zadanie nr 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu w Damasławku. Zadanie nr 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu nr 7 w Wągrowcu. Zadanie nr 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Łaziskach. Zadanie nr 9. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Morakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadających następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje: Dla wszystkich 9 zadań osoby, które będą wykonywać zamówienie (tzw. eksperci) powinni posiadać: doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych min. 80 godzin (np. moderowanie grupowej pracy koncepcyjnej, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów, prowadzenie szkoleń, warsztatów, wykłady, konsultacje, inne formy spotkań grupowych) lub jest trenerem, szkoleniowcem, wykładowcą, konsultantem, ekspertem w danej dziedzinie; oraz dodatkowo: Zadanie nr 1 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu metod motywujących i aktywizujących dzieci w wieku przedszkolnym do podejmowania aktywności, technik uczenia się i metod motywujących do nauki, zajęć dla dzieci rozwijających umiejętności matematyczne, muzyczne, choreoterapii, chromoterapii; c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu metod motywujących i aktywizujących dzieci w wieku przedszkolnym do podejmowania aktywności, technik uczenia się i metod motywujących do nauki, zajęć dla dzieci rozwijających umiejętności matematyczne, muzyczne, choreoterapii, chromoterapii. Zadanie nr 1 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu metod pracy z dzieckiem autystycznym, nadpobudliwym, agresywnym, kompetencji komunikacyjnych; c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu metod pracy z dzieckiem autystycznym, nadpobudliwym, agresywnym, kompetencji komunikacyjnych; Zadanie 2 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu pracy zespołowej jako formy zwiększania efektywności procesów edukacyjnych, motywowania uczniów do nauki, stylów uczenia się, technik nauczania uczenia się i zapamiętywania, aktywizujących metod pracy na zajęciach; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu pracy zespołowej jako formy zwiększania efektywności procesów edukacyjnych, motywowania uczniów do nauki, stylów uczenia się, technik nauczania uczenia się i zapamiętywania, aktywizujących metod pracy na zajęciach. Zadanie 2 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu metod i technik prowadzenia zajęć praktycznych: rolnictwo, żywienie; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu metod i technik prowadzenia zajęć praktycznych: rolnictwo, żywienie. Zadanie 2 - Ekspert nr 3. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik szybkiego czytania; c) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik szybkiego czytania. Zadanie 3 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu skutecznej pracy z uczniami, technik uczenia się i metod motywujących do nauki w przedmiotach matematyczno - przyrodniczych, stylów uczenia się; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu skutecznej pracy z uczniami, technik uczenia się i metod motywujących do nauki w przedmiotach matematyczno - przyrodniczych, stylów uczenia się. Zadanie 3 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu nauki czytania ze zrozumieniem, myślenia krytycznego i naukowego, niestandardowych sposobów omawiania lektur ujętych w podstawie programowej; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu nauki czytania ze zrozumieniem, myślenia krytycznego i naukowego, niestandardowych sposobów omawiania lektur ujętych w podstawie programowej. Zadanie 3 - Ekspert nr 3. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie studiów podyplomowych lub co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu coachingu; c) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu coachingu w pracy nauczyciela. Zadanie 4 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik nauczania, metod motywujących do nauki, komunikacji interpersonalnej; c) minimum 10 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik nauczania, metod motywujących do nauki, komunikacji interpersonalnej. Zadanie 5 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Zadanie 5 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki oraz komunikacji interpersonalnej; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki oraz komunikacji interpersonalnej. Zadanie 6 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Zadanie 6 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki oraz komunikacji interpersonalnej; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki oraz komunikacji interpersonalnej. Zadanie 7 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Zadanie 7 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki oraz komunikacji interpersonalnej; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki oraz komunikacji interpersonalnej. Zadanie 8 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu/ innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Zadanie 8 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki oraz komunikacji interpersonalnej; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i metod motywujących do nauki oraz komunikacji interpersonalnej. Zadanie 9 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych. Zadanie 9 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się, motywowania uczniów do pracy, poszerzenia kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących oraz współpracy z rodzicami w zakresie technik uczenia się i motywowania uczniów do pracy; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się, motywowania uczniów do pracy, poszerzenia kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących oraz współpracy z rodzicami w zakresie technik uczenia się i motywowania uczniów do pracy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty oraz w uzasadnionych przypadkach: pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę; dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umownego terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osoby realizującej zamówienie (tzw. eksperta). Zmiana osoby realizującej zamówienie jest możliwa na wniosek Wykonawcy, jedynie w uzasadnionych obiektywnych okolicznościach, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wagrowiec.pl/?c=179
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a - Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli, POKL.03.05.00-178/12. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec
- Przebudowa wraz z rozbudową sali gimnastycznej oraz budowa łącznika i zespołu pomieszczeń szatniowych przy Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2025/2026
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej."
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w STREFIE Radom, Płock, Gostynin
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.