eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 7 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Lubaczów: Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 7 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim
Numer ogłoszenia: 77755 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55571 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie, ul. Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, faks 0-16 632-13-86 wew. 250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 7 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 7 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych na następujące szkolenie: specjalista ds. biurowo - rachunkowych, liczba uczestników szkolenia - 7 osób, liczba godzin szkolenia - 200 godz. zegarowych :1 godz.- 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa. Termin wykonania zamówienia: od dnia 19.05.2014r. do dnia 26.06.2014r. W celu zapewnienia najwyższej jakości oferowanego szkolenia, Zamawiający żąda, by program szkolenia zawierał następujące zagadnienia: organizacja pracy biurowej, prowadzenie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputerowych programów biurowych, obsługa komputerowych programów do fakturowania, ochrona środowiska - podnoszenie świadomości ekologicznej - 1 godz. równość szans - związana ze zwalczaniem wszelkich przejawów dyskryminacji - 1 godz. Zagadnienia teoretyczne związane z przedmiotem szkolenia muszą być również realizowane w formie praktycznej, w taki sposób, by umożliwić uczestnikom szkolenia opanowanie w wysokim stopniu umiejętności praktycznych. Zamawiający żąda, by Wykonawca udostępnił uczestnikom szkolenia: komputer przenośny - 7 szt. niszczarka - 1 szt., skaner - 1 szt., drukarka - 1 szt. i kserokopiarka - 1 szt. lub urządzenie wielofunkcyjne : zawierające funkcje drukarki i kserokopiarki- 1 szt., bindownica - 1 szt., gilotyna - 1 szt., laminator - 1 szt., kasy fiskalne - min. 4 szt. Zajęcia winny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku - w dni robocze, nie dłużej niż do godz. 17.00, 7-8 godz. dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie uczestnikom szkolenia, gdy szkolenie realizowane będzie poza terenem powiatu lubaczowskiego, w takim przypadku koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić, jako składnik ceny szkolenia. W przypadku, gdy Wykonawca w wymaganiach wstępnych dla uczestników szkolenia wykaże badania lekarskie, Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby bezrobotne na badania stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłade Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Lubaczowie, ul. Rynek 25, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15725,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9646,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9646,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13870,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.