Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 777056-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Dostawy różnych artykułów spożywczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 81 71 04 400
faks: 81 74 45 715
e-mail: as_lublin@sw.gov.pl
www: https://www.sw.gov.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://zp.sw.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://zp.sw.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: forma pisemna
Adres: Areszt Śledczy w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: D/Kw.2232.15.2020.ES
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
CZĘŚĆ 1: przedmiot zamówienia stanowią dostawy różnych artykułów spożywczych CPV-15800000-6 w asortymencie i ilościach niżej wymienionych:
Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa
Przyprawa do zup w płynie typu „maggi” PN-A-86967, opakowanie do 5 l. 1 800 l
Sól warzona PN-C-84081, spożywcza, jodowana, drobnoziarnista, opakowanie do 25 kg 1 800 kg
Majeranek otarty PN-A-86958, opakowanie do 1 kg 25 kg
Liść laurowy PN-A-86967, opakowanie do 1 kg 20 kg
Ziele angielskie BN-68/8132-14, opakowanie do 1 kg 20 kg
Papryka ostra mielona PN-A-86955, opakowanie do 1 kg 70 kg
Pieprz czarny mielony PN-A-86955, opakowanie do 1 kg 70 kg
Pieprz ziołowy, opakowanie do 1 kg 60 kg
Czosnek suszony granulowany, opakowanie do 1 kg 45 kg
Koperek suszony, opakowanie do 1 kg 26 kg
Kminek ziarno, opakowanie do 1 kg 26 kg
Zioła prowansalskie, opakowanie do 1 kg 26 kg
Kolendra liście suszone, opakowanie do 1 kg 5 kg
Tymianek, opakowanie do 1 kg 5 kg
Galaretka o smaku cytrynowym, opakowanie do 1 kg 4 kg
Galaretka o smaku pomarańczowym, opakowanie do 1 kg 4 kg
Galaretka o smaku agrestowym, opakowanie do 1 kg 4 kg
Galaretka o smaku wiśni, opakowanie do 1 kg 4 kg
Słonecznik łuskany - ziarno, opakowanie do 1 kg 300 kg
Ketchup gastronomiczny, opakowanie plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kg
Majonez gastronomiczny PN-A-86950:1995, opakowanie plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kg
Musztarda gastronomiczna PN-A- 86964, opakowanie plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kg
Ocet spirytusowy 10% PN – EN 13188, opakowanie 0,5 – 1l 900 l
Proszek do pieczenia, opakowanie do 1 kg 5 kg
Cukier wanilinowy, opakowanie do 1 kg 5 kg
Cynamon, opakowanie do 1 kg 5 kg
Żelatyna spożywcza, opakowanie do 1 kg 5 kg
Kawa zbożowa typu „Kujawianka”, opakowanie 0,5 – 5 kg 150 kg
Kakao naturalne, gorzkie, sypkie, ciemne, bez dodatku cukru, opakowanie do 5 kg 200 kg
Herbata czarna granulowana PN-ISO 3720, opakowanie do 5 kg 900 kg
Napój do rozpuszczania (soki skoncentrowane min. 20% soku skoncentrowanego), opakowanie do 5 l butelka plastikowa 3 600 l
Wafle kukurydziane, opakowanie 50g – 130g 150 kg
Wafle ryżowe naturalne, opakowanie 50g – 130g 150 kg
CZĘŚĆ 2: przedmiot zamówienia stanowią dostawy bulionów CPV-15891500-5 w asortymencie i ilościach niżej wymienionych:
Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa
Bulion – rosół z kury w proszku, gat. I, PN-94052, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 700 kg
Bulion warzywny w proszku, gat. I, PN-A-94052, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 700 kg
Rosół w proszku o smaku wędzonki, gat. I, PN-A-94052, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 250 kg
Barszcz biały w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 25 kg
Barszcz czerwony w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 550 kg
Zupa kalafiorowa w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kg
Zupa pieczarkowa w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kg
Zupa selerowa w proszku, gat. I, PN-A-94050, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kg
Sos do surówek typu sałatkowy w proszku, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 120 kg
Sos myśliwski w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kg
Sos bolognese w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kg
Sos pieczarkowy w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kg
Sos z zielonym pieprzem w proszku, gat. I, PN-06/A-86951, opakowanie szczelne do 25 kg, minimalny termin przydatności do spożycia 3 miesiące od dostawy 260 kg
Część 3: przedmiot zamówienia stanowią dostawy jaj CPV-03142500-3 w asortymencie i ilościach niżej wymienionych:
Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa
Jaja kurze kl. M, jaja naświetlane podczas pakowania promieniami UV. Wytłaczanki sterylne, opakowania zbiorcze kartony. 194 000 szt.
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
Dodatkowe kody CPV:
15.89.15.00
03.14.25.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu.
Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin realizacji reklamacji: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem, że cena netto pozostaje bez zmian
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: CPV-15800000-6 różne produkty spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Lp. Przedmiot zamówienia Wielkość zamówienia [kg] J.m.
1 2 3 4
1 Przyprawa do zup w płynie op. do 5 l. 1 800 l
2 Sól warzona, spożywcza, jodowana, drobnoziarnista, op. do 25 kg 1 800 kg
3 Majeranek otarty, op. do 1 kg 25 kg
4 Liść laurowy, op. do 1 kg. 20 kg
5 Ziele angielskie, op. do 1 kg 20 kg
6 Papryka ostra mielona, op. do 1 kg 70 kg
7 Pieprz czarny mielony, op. do 1 kg 70 kg
8 Pieprz ziołowy, op. do 1 kg 60 kg
9 Czosnek suszony granulowany, op. do 1 kg 45 kg
10 Koperek suszony, op. do 1 kg 26 kg
11 Kminek ziarno, op. do 1 kg 26 kg
12 Zioła prowansalskie, op. do 1 kg 5 kg
13 Kolendra, liście suszone, op. do 1 kg 5 kg
14 Tymianek, opakowanie do 1 kg 5 kg
15 Galaretka o smaku cytrynowym, opakowanie do 1 kg 4 kg
16 Galaretka o smaku pomarańczowym, opakowanie do 1 kg 4 kg
17 Galaretka o smaku agrestowym, opakowanie do 1 kg 4 kg
18 Galaretka o smaku wiśni, opakowanie do 1 kg 4 kg
19 Słonecznik łuskany ziarno, op. do 1 kg 300 kg
20 Ketchup gastronomiczny, op. plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kg
21 Majonez gastronomiczny, op. plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kg
22 Musztarda gastronomiczna, op. plastikowe 1 kg – 5 kg 2 000 kg
23 Ocet spirytusowy 10%, op. 0,5 – 1L 900 l
24 Proszek do pieczenia, opakowanie do 1 kg 5 kg
25 Cukier wanilinowy, opakowanie do 1 kg 5 kg
26 Cynamon, opakowanie do 1 kg 5 kg
27 Żelatyna spożywcza, opakowanie do 1 kg 5 kg
28 Kawa zbożowa, op. 0,5 – 5 kg 150 kg
29 Kakao naturalne, gorzkie, sypkie, ciemne, bez dodatku cukru, op. do 5 kg 200 kg
30 Herbata czarna granulowana, op. do 5 kg 900 kg
31 Napój do rozpuszczania (soki skoncentrowane min. 20%), op. do 5 l butelka plastikowa 3 600 l
32 Wafle kukurydziane, op. 50 g-130g 150 kg
33 Wafle ryżowe naturalne, op. 50g-130g 150 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin realizacji reklamacji: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
Nazwa: CPV-15891500-5 buliony
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Lp. Przedmiot zamówienia Wielkość zamówienia [kg/l] J.m.
1 2 3 4
1 Bulion – rosół z kury w proszku, gat. I, PN-94052 700 kg
2 Bulion warzywny w proszku, gat. I, PN-A-94052 700 kg
3 Rosół w proszku o smaku wędzonki, gat. I, PN-A-94052 250 kg
4 Barszcz biały w proszku, gat. I, PN-A-94050 25 kg
5 Barszcz czerwony w proszku, gat. I, PN-A-94050 550 kg
6 Zupa kalafiorowa w proszku, gat. I, PN-A-94050 260 kg
7 Zupa pieczarkowa w proszku, gat. I, PN-A-94050 260 kg
8 Zupa selerowa w proszku, gat. I, PN-A-94050 260 kg
9 Sos do surówek typu sałatkowy w proszku, PN-06/A-86951 120 kg
10 Sos myśliwski w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 260 kg
11 Sos bolognese w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 260 kg
12 Sos pieczarkowy w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 260 kg
13 Sos z zielonym pieprzem w proszku, gat. I, PN-06/A-86951 260 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15891500-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin realizacji reklamacji: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
Nazwa: CPV-03142500-3 jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Lp. Przedmiot zamówienia Wielkość zamówienia [kg/l] J.m.
1 2 3 4
1 Jaja kurze kl. M 194 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 26.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin realizacji reklamacji: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





