Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 777014-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 74 811740,
faks: 74 811 41 26
e-mail: sekretariat@zwikbystrzyca.pl,
www: www.zwikbystrzyca.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zwikbystrzyca.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r.poz.1041.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: ZWiK w Bystrzycy Kłodzkiej Sp.z o.o. ul. Młynarska 4, pok. nr 1, 57-500 Bystrzyca Kłodzka
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 2/ZWiK/P/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych, który ma następować zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. – (Dz. U. z 2020r. poz. 797 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2015 poz.257).
KRÓTKI OPIS GODPODARKI OSADOWEJ:
Ustabilizowany osad ściekówy w tlenowej komorze stabilizacji osadu (KSO,) powstający na bystrzyckiej oczyszczalni, podawany jest na prasę taśmową, mieszczącą się na piętrze budynku socjalno-technologicznego. Odwadnianie osadu następuje przy udziale polielektrolitu. Osady z prasy transportowane są za pomocą przenośnika ślimakowego, do pomieszczenia higienizacji (parter budynku).
WAŻNE INFORMACJE DLA ZAMÓWIENIA:
1) Jakość osadu podlegającego odbiorowi określona została w Sprawozdaniu z badań wykonanych przez Laboratorium Akredytowane, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Przewidywana roczna ilość osadów ściekowych wytworzonych w oczyszczalni w Bystrzycy Kłodzkiej wynosić będzie orientacyjnie od 500 do 700 Mg.
2) Konsystencja mazista osadu - sucha masa osadu śr. 22,0 %
3) Odbiór osadów ściekowych w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
4) Oczyszczalnia nie posiada na swoim terenie żadnego miejsca do przetrzymania, magazynowania osadu (poletka, laguny). Z uwagi na jego brak, dla systematycznie odwadniannego osadu ściekowego w ramach niniejszego zamówienia, należy każdorazowo podstawić kontener, (pod urządzenie odwadniające, w hali higienizacji) celem jego zgromadzenia i załadunku, na samochód do tego celu przeznaczony. Max. wysokość zaoferowanego kontenera do wywozu osadu ściekowego nie może przekraczać 2,20 m.
5) Średnio miesięczna ilość osadów przewidziana do odbioru ok. 40 - 70 Mg.
6) Miejsce odbioru ścieków: Oczyszczalnia ścieków, ul. Kłodzka 1A, 57 – 500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, powiat kłodzki
7) Informacja nt. zagospodarowania osadów ściekowych
- dostosowanie sposobu zagospodarowania (unieszkodliwiania lub odzysku) osadów należy przeprowadzić na podstawie załączonej analizy (badań) – załącznik nr 9 do SIWZ;
- Zamawiający nie dopuszcza sposobu zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych poprzez odzysk przedmiotowych osadów ściekowych, polegający na ich stosowaniu w zakresie wymienionym w art. 96 ust 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku O Odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797):
a) w rolnictwie, rozumianym jako uprawa wszystkich płodów rolnych wprowadzanych do obrotu handlowego, włączając w to uprawy przeznaczone do produkcji pasz;
b) do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu;
c) do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz.
d) do rekultywacji terenów na cele rolne;
Zamawiający wyklucza z zagospodarowania osadów ściekowych proces odzysku R10 – obróbka na powierzchni ziemi przynosząca korzyści dla rolnictwa lub poprawę stanu środowiska.
II.5) Główny kod CPV: 90.51.36.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: - posiada niezbędne zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania komunalnymi osadami ściekowymi (czyli odpowiednio zezwolenia na transport, unieszkodliwianie lub/i odzysk, przetwarzanie osadów) zgodnie z w/w Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r.
- dokument potwierdzający nadanie indywidualnego numeru rejestrowego w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa co najmniej dwie usługi polegające na odbiorze i zagospodarowaniu osadu ściekowego (odpad o kodzie 19 08 05) w ilości nie mniejszej niż 600 Mg/rok o wartości minimum 80 000 złotych brutto każdej z usług.
- dysponuje maszynami, urządzeniami i pojazdami niezbędnymi do wykonania przedmiotu. Wymagania minimalne:
• 1 samochód ciężarowy „hakowiec” do przewożenia osadów gromadzonych w kontenerze,
• 2 szczelne kontenery o wysokości nie większej niż 2,20m.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Termin odbioru: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy oraz warunki ich ewentualnych zmian określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Dopuszcza się zmiany w umowie w zakresie:
1. załadunku osadów – poprzez ustalenie innego sposobu załadunku oraz wskazanie innego podwykonawcy odpowiedzialnego za załadunek osadów,
2. transportu osadów – poprzez wskazanie innego podwykonawcy odpowiedzialnego za transport oraz innego pojazdu przeznaczonego do wywozu osadów,
3. zagospodarowania osadów – poprzez wskazanie innego miejsca zagospodarowania odpadów, oraz innego podwykonawcy odpowiedzialnego za zagospodarowanie osadów.
Wszelkie w/w zmiany umowy dokonywane będą za zgodą obu stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej na rok 2026 CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
- Wbudowanie 21 szt. rur przepustowych o długości 7 mb w ramach zadania: Budowa drogi leśnej w leśnictwie Wojtówka w oddziałach 55, 54, 53, 52, 51, 50, 49, 39, 38, 36 obręb Strachocin ... - III etap
- Przebudowa budynku wielorodzinnego wraz z remontem dachu i muru oporowego przy ul. Bystrzyckiej 43 w Starej Bystrzycy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (29) Usługa czyszczenia kanalizacji deszczowej, ścieków sanitarnych i technologicznych na terenie "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- Odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Siedliskach Gmina Lubenia w 2026r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza - Kamyszyn
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie lub unieszkodliwienie odpadów pochodzących z oczyszczalni ścieków w Jordanowie, z podziałem na części.
- Odbiór, transport i przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, piasku z sitopiaskowników oraz skratek
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW SUBSTANCJI ROPOPOCHODNYCH, OSADNIKÓW, MYJEK OBIEGOWYCH, ODSTOJNIKÓW, NEUTRALIZATORÓW I OSADNIKÓW SZLAMOWYCH - W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 2. WOG
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





