Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-31
Og³oszenie nr 776361-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Szpitala Lipno Sp. z o.o.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 542 880 414
faks: 542 880 280
e-mail: przetargi@szpitallipno.pl
www: www.szpitallipno.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.szpitallipno.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.szpitallipno.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej
Adres: Szpital Lipno Sp. z o.o. ul. Nieszawka 6, 87-600 Lipno, Kancelaria
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/7/2021
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia s± us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego us³ug
pralniczych polegaj±cych na: a) praniu wodnym z dezynfekcj± bielizny p³askiej szpitalnej bia³ej i kolorowej
(poszwy, poszewki, prze¶cierad³a, podk³ady, pokrowce), bielizny operacyjnej zielonej i niebieskiej, obszyæ
parawanów, firanek i zas³on, b) praniu wodnym z dezynfekcj± odzie¿y fasonowej, koszul nocnych, pid¿am,
szlafroków, odzie¿y i bielizny operacyjnej zielonej i niebieskiej, ubrañ roboczych, c) praniu wodnym z
dezynfekcj± bielizny noworodkowej i niemowlêcej wraz z pieluchami, d) czyszczeniu chemicznym odzie¿y
która ze wzglêdu na sk³ad surowcowy nie mo¿e byæ poddana praniu wodnemu, e) dezynfekcji komorowej
materacy, poduszek, kocy, ko³der, f) suszeniu, g) maglowaniu, h) prasowaniu, i) sortowaniu, j) automatycznym
sk³adaniu wzd³u¿no-poprzecznym bielizny p³askiej, k) automatycznym sk³adaniu bielizny fasonowej, l)
pakowaniu, m) odbiorze i dostawie oraz transporcie od i do Zamawiaj±cego, n) oznakowaniu bielizny
fasonowej Zamawiaj±cego w sposób umo¿liwiaj±cy automatyczne sortowanie na oddzia³, rodzaj i pracownika
oraz archiwizowanie danych o ilo¶ci prañ, o) naprawach krawieckich (m.in. przyszywanie guzików, zszywanie
uszkodzonej odzie¿y i po¶cieli, wszywanie zamków b³yskawicznych, itp.) Szacowane ilo¶ci roczne
asortymentu przeznaczone do prania: • bielizna szpitalna - 91 000 kg • odzie¿ cywilna pacjentów - 3 000 kg 2.
Standardy jako¶ciowe 1) Pralnia wykonawcy, w której bêd± wykonywane us³ugi musi spe³niaæ wymogi
aktualnie obowi±zuj±cych norm i przepisów prawnych, w tym aktualnego Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia w
sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu
wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± oraz aktualnego Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki w sprawie
bezpieczeñstwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach. 2) Wykonawca musi u¿ywaæ w procesie prania
odpowiednie ¶rodki pior±ce w zale¿no¶ci od stopnia zabrudzenia bielizny i odzie¿y. Pranie odzie¿y cywilnej
powinno zachodziæ w k±pieli pior±co-dezynfekcyjnej w temperaturze do 40 ºC. Wykonawca musi posiadaæ
atesty i certyfikaty Pañstwowego Zak³adu Higieny na ¶rodki pior±ce u¿ywane w procesie prania. 3)
Wykonywanie us³ugi pralniczej przez Wykonawcê nastêpowaæ bêdzie w terminie 24 godzin od momentu
odbioru bielizny i odzie¿y. Odbiór brudnej bielizny, odzie¿y odbywaæ siê bêdzie od poniedzia³ku do pi±tku od
godz. 12:00 do 13:00. 4) Transport bielizny musi odbywaæ siê samochodami z podzielonymi skrzyniami
³adunkowymi na komory zamkniête lub osobnymi samochodami do bielizny czystej i brudnej posiadaj±cymi
aktualne pozytywne opinie stacji sanitarnej. 5) Odbioru przedmiotu zamówienia o którym mowa w §1 ust. 1
dokonywaæ bêdzie upowa¿niony na pi¶mie, pracownik Wykonawcy. 6) Wykonawca zobowi±zany jest do
zapewnienia na okres trwania umowy 4 szt. wózków transportowych do sk³adowania brudnej odzie¿y i bielizny.
7) Bielizna czysta podczas transportu do szpitala musi byæ zabezpieczona workami foliowym posiadaj±cymi
atest PZH lub równowa¿ny, a dodatkowo w odpowiednich do rodzaju przewo¿onej odzie¿y pojemnikach lub
workach p³óciennych przeznaczonych do przewozu bielizny. 8) Bielizna czysta fasonowa dostarczana bêdzie
na wieszakach zabezpieczonych workiem foliowym (pokrowcem), materace zabezpieczone bêd± workiem
foliowym, posiadaj±cymi atest PZH lub równowa¿ny, przed wtórnym zaka¿eniem, zabrudzeniem. 9)
Wykonawca musi zapewniæ Zamawiaj±cemu odpowiedni± ilo¶æ worków foliowych do transportu brudnej
bielizny. 10) Wykonawca zobowi±zany jest dokumentowaæ potwierdzenia jako¶ci prania i transportu,
przedstawiaj±c wyniki badañ m.in. wymazy czysto¶ciowe z bielizny do kontroli przez Zamawiaj±cego. 11)
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli warunków prania i transportu bielizny bez uprzedzenia
Wykonawcy, na co Wykonawca wyra¿a zgodê. 12) Wykonawca zobowi±zany jest do wykonywania okresowo
badañ mikrobiologicznych (co najmniej jeden raz na kwarta³). Odciski p³ytkowe lub w formie wymazów. 13) Po
zakoñczonym procesie suszenia bielizny nie powinno byæ na niej drobnoustrojów chorobotwórczych. Próby
powinny byæ pobierane z ró¿nych miejsc. 14) Wykonawca prowadzi dokumentacjê z wykonywanych badañ
oraz innych czynno¶ci z zakresu kontroli jako¶ci wykonywanych us³ug. 15) Wykonawca dostarcza
zamawiaj±cemu wyniki badañ mikrobiologicznych przynajmniej jeden raz na kwarta³. 16) Zamawiaj±cy
zastrzega sobie prawo do wykonania kontroli i badañ czysto¶ci mikrobiologicznej bielizny w dowolnym czasie,
dokonanych przez Zamawiaj±cego b±d¼ zlecony przez niego podmiot trzeci, na co Wykonawca wyra¿a zgodê.
W przypadku dodatnich wyników wykonawca ka¿dorazowo ponosi pe³ne koszty badañ. 17) Wykonawca na
ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do przekazania protoko³u dezynfekcji i mycia pojazdu
przeznaczonego do transportu bielizny. 18) Wykonawca zapewnia mo¿liwo¶æ osobnego prania wydzielonej
bielizny oznaczonej: NOWORODKI, BIELIZNA SKA¯ONA MATERIA£EM BIOLOGICZNYM. Ponadto
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze
umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 98.31.12.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje potencja³em technicznym
niezbêdnym do realizacji zamówienia i wymaganym przez zamawiaj±cego. Wykaz niezbêdnych narz±dzi i
urz±dzeñ technicznych stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego
prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków,
op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub
decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 3) o¶wiadczenia
Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o
zamówienia publiczne; 4) o¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych. Wzór o¶wiadczeñ, o
których mowa w ppkt 2-4 stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³±cznik
nr 7 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) opiniê sanitarn± wydan± przez w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o
przeprowadzone kontrole, potwierdzaj±c± spe³nianie wymogów aktualnego Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia
oraz aktualnego Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, 2) opiniê sanitarn± wydan± przez Pañstwowy
Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny dotycz±c± ¶rodków transportu Wykonawcy. 3) wykaz ¶rodków
u¿ywanych w celu realizacji zamówienia (Za³. nr 8 do SIWZ), w zakresie: a) ¶rodków dezynfekcyjnych,
stosowanych w pralni tj. do powierzchni oraz do r±k posiadaj±cych atest PZH lub innej uznanej jednostki
opiniuj±cej i/lub badaj±cej w kraju producenta; b) ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych, które Wykonawca bêdzie
u¿ywa³ do wykonania us³ugi prania bielizny noworodkowej, niemowlêcej i dzieciêcej posiadaj±cych pozytywn±
opiniê Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka; c) stosowanych do prania i dezynfekcji ¶rodków
pior±codezynfekuj±cych posiadaj±cych wpis w Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów
Medycznych i Produktów Biobójczych na produkty przeznaczone do dezynfekcji bielizny i dopuszczone do
obrotu zgodnie z ustawa z dnia 13 wrze¶nia 2002 r. o produktach biobójczych.
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia(je¶li
dotyczy). 4. Dowód wp³aty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3 000,00 PLN (s³ownie: dwa tysi±ce osiemset
z³otych zero groszy) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy): Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty sk³adane w postêpowaniu o
zamówienie publiczne s± jawne i podlegaj± udostêpnieniu od chwili ich otwarcia, z wyj±tkiem informacji
stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, je¶li Wykonawca w terminie sk³adania ofert zastrzeg³, ¿e nie mog± one byæ
udostêpniane i jednocze¶nie wykaza³.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym: Zamawiaj±cy zaleca, aby informacje zastrze¿one jako tajemnica przedsiêbiorstwa by³y przez Wykonawcê
z³o¿one w oddzielnej wewnêtrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiêbiorstwa”, lub spiête (zszyte)
oddzielnie od pozosta³ych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje
stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa oznaczaæ bêdzie, ¿e wszelkie o¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane w
trakcie niniejszego postêpowania s± jawne bez zastrze¿eñ. 2. Zastrze¿enie informacji, które nie stanowi±
tajemnicy przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji bêdzie traktowane,
jako bezskuteczne i skutkowaæ bêdzie zgodnie z uchwa³± SN z 20 pa¼dziernika 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich
odtajnieniem. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie
art. 90 ustawy PZP, a z³o¿one przez niego wyja¶nienia lub dowody stanowiæ bêd± tajemnicê przedsiêbiorstwa
w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o prawo
zastrze¿enia ich jako tajemnica przedsiêbiorstwa. Przedmiotowe zastrze¿enie Zamawiaj±cy uzna za
skuteczne wy³±cznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrze¿enia, jednocze¶nie wyka¿e, i¿ dane
informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 22.04.2021, godzina: 10:30
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.