Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 776235-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
usługa transportu sanitarnego T i Z
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 71 3261325 w. 128
faks: 71 3260622
e-mail: elzbietajanicka@interia.pl
www: www.szpital.wroc.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.szpital.wroc.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.szpital.wroc.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.szpital.wroc.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PN 77/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie
ZADANIE NR 1 przewozu pacjentów hospitalizowanych do innych placówek leczniczych lub ośrodków
diagnostycznych, miejsca zamieszkania. Usługa będzie realizowana poprzez: transport zwykły (T) w
składzie kierowca mający uprawnienia sanitariusza lub kierowca i sanitariusz – Zadanie 1 Transport
zwykły T.
ZADANIE NR 2 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie: transportu „Z” do przewozu materiału do badań, transportu krwi i jej składników, czynników krzepnięcia, desmopresyny, dokumentacji medycznej, wyników badań, 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 2 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 273500,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: DLA ZADANIA NR 1 Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie
podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24
ust. 5 pkt 1 i 8 Ustawy. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub
uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
wykazując: - posiadanie pozwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie
pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych
pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12
ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym - jeżeli dotyczy - posiadanie wpisu do
Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą - jeżeli dotyczy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną dla zadania nr 1 na kwotę nie
mniejszą niż - 250 000,00 zł, oraz - wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie: co najmniej dwóch usług transportu sanitarnego (odpowiednio z zakresem składanej
oferty, tj.: w zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: DLA ZADANIA NR 1 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) spełniają
warunki udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej – wykazując, że
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w celu realizacji zamówienia
dysponuje: - potencjał techniczny: dla zadania nr 1 – min. 4 samochody do przewozu pacjentów
niewymagających transportu specjalistycznego typu P i S. wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch usług transportu sanitarnego
(odpowiednio z zakresem składanej oferty, tj.: w zakresie zadania 1 - dwie usługi transportu T, o
wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda.
DLA ZADANIA NR2A) Zamawiający wymaga w tym zakresie dyspozycją: - minimum 3 samochody, w tym minimum 2 samochody do przewozu krwi i preparatów krwiopochodnych z wyposażeniem, o którym mowa w „Procedurze transportu krwi i preparatów krwiopochodnych”, posiadających pozwolenie do używania sygnałów dźwiękowych i świetlnych – pozwolenie oraz jeden samochód do przewozu dokumentów medycznych. B) wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch usług transportu sanitarnego o wartości nie mniejszej niż: 40.000,00 zł brutto ŁĄCZNIE .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega opłacaniem podatków, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 8 Ustawy. 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
albo innego dokumentu, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 4) Odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 6) oświadczenia Wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego
wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub
decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku
orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne, c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z
dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. Poz. 716)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów: - Ustawy z dnia 8 września 2006r. o
Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj.: Dz.U. z 2016r. poz. 1868), - aktualnych Polskich Norm
przenoszących europejskie normy zharmonizowane dotyczące wyposażenia medycznego: * PN – EN
1789 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe. *PN – EN – 1865 - wymogi
dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego służącego do przemieszczania pacjenta, stosowane w
ambulansach drogowych. 2) oświadczenie o posiadaniu opinii sanitarnej dla pojazdów przeznaczonych
do realizacji w poszczególnych zadaniach oraz deklaracja przedłożenie opinii sanitarnej dla pojazdów
nowo włączonych do użytkowania w trakcie realizacji umowy. ) 3) wpis do rejestru podmiotów
wykonujących działalność leczniczą prowadzonego przez właściwego Wojewodę - o ile wynika to z
odrębnych przepisów.” 4) Wykaz - wykonanych usług- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały
wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie, tj: a. Referencje lub inne
dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, lub b. Oświadczenie
wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, 5) kserokopie zezwoleń Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w
ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia
ludzkiego, o którym mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym. 6) dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną dla zadania nr 1 na kwotę nie mniejszą niż
- 250 000,00 zł, 7) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
– wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 8) kserokopia wpisu do rejestru podmiotów
prowadzących działalność leczniczą – jeżeli dotyczy
DLA ZADANI NR 2 - Wykaz - wykonanych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie, tj: a. Referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawa/-y były wykonywane, lub b. Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, wypełniony i podpisany – Wykaz pojazdów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
usługi w zakresie w jakim składana jest oferta.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Odległość od miejsca stacjonowania: | 10,00 |
CENA: | 60,00 |
Czas dojazdu karetki do Zamawiającego: | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony mogą
przedłużyć termin obowiązywania umowy, jednak nie dłużej niż o dwa miesiące lub do zrealizowania
całości umowy, w zależności co nastąpi pierwsze.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie usług medycznych tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KPP w Lubaniu.
- Przygotowanie usługi hotelowej i gastronomicznej (obiadu) dla 20 uczestników warsztatów terenowych w ramach projektu pn. "Dla przyszłych pokoleń agroleśnictwo szansą dla klimatu i środowiska"
- DOSTAWA ZAGĘSZCZARKI WIBRACYJNEJ Nr sprawy: TECH/147/AK/2025
- Roboty budowlane w ramach wsparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Jana Mikulicza - Radeckiego we Wrocławiu w lokalizacji Wrocław ul. Borowska 213
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
- Usługa przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje dydaktyczne dla nauczycieli akademickich, osób prowadzących dydaktykę oraz doktorantów Politechniki Wrocławskiej, FERS.01.05-IP.08-0180/23-00
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów
- Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi - Regularna obsługa linii autobusowej nr 201
- Przewozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leśna w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 oraz 2027/2028
- Przewozy szkolne w Gminie Leśna w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Ścinawa do szkół obwodowych i przedszkola oraz szkoły specjalnej w roku szkolnym 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.