eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceRemont pustych lokali mieszkalnych i inne roboty remontowe na zasobach administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Polkowice: Remont pustych lokali mieszkalnych i inne roboty remontowe na zasobach administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 77600 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej , ul. H. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 79 60, faks 0-76 746 79 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pustych lokali mieszkalnych i inne roboty remontowe na zasobach administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane remontowe związane z remontem pustych lokali mieszkalnych oraz inne drobne roboty remontowe wykonywane na zasobach gminnych, administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach - część 2, wykonywane w ramach zadania pn.: Remont pustych lokali mieszkalnych i inne roboty remontowe na zasobach administrowanych przez PGMiKM w Polkowicach. Realizacja umowy nastąpi zgodnie z zapisami umownymi: 1. Adresy mieszkań i poszczególne zakresy robót będą ustalane w protokołach typowania robót, spisywanych sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego w czasie trwania umowy. 2. Maksymalna wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego wynikająca z niniejszej umowy wynosi brutto 180.000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zł i 00/100), w tym: a) 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł i 00/100) na remonty mieszkań, b) 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy zł i 00/100) na inne roboty remontowe na zasobach. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie kosztorysu powykonawczego, wg faktycznie wykonanych ilości robót, z zastosowaniem cen jednostkowych netto (wraz z narzutami) podanych w kosztorysie ofertowym, do których Wykonawca doliczy podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Nie przewiduje się możliwości wzrostu cen jednostkowych netto, jak również składników cenotwórczych podanych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik do umowy. 5. Ceny jednostkowe netto (wraz z narzutami) przedstawione w kosztorysie ofertowym stanowić będą podstawę do wyceny wykonanych robót. Ceny te obejmują wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją zadania. Szczegółowy sposób wykonania poszczególnych robót objętych zakresem przedmiotu zamówienia określają pozycje załączonego przedmiaru robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zadania lub zadań inwestycyjnych lub remontowych wykonanych w obiektach użyteczności publicznej lub budynkach mieszkalnych o charakterze lub złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia, na łączną kwotę minimum 180.000,00 zł brutto z określeniem nazwy i adresu zamawiającego, rodzaju, zakresu i miejsca wykonania robót, wartości robót, terminu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), przy czym przynajmniej jedno zadanie ma dotyczyć wykonania robót remontowych budowlanych, instalacji elektrycznych i wod.-kan. w lokalu mieszkalnym, - dysponują lub będą dysponowali osobą przynależącą do właściwej izby budowlanej i posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, - posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - przedstawią informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 50.000,00 zł na realizację zadania, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - udzielą minimum 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; - przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.). W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego w/w zezwolenie, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności na terenie gminy Polkowice w zakresie wytwarzania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać: 12.1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty, - załącznik nr 2: Oświadczenia wykonawcy, - załącznik nr 3: Doświadczenie zawodowe, - załącznik nr 4: Potencjał kadrowy. 12.2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ (załącznik nr 2: Oświadczenia wykonawcy), b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, e) wykaz należycie wykonanych zadań (załącznik nr 3: Doświadczenie zawodowe) zawierający co najmniej wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zadanie lub zadania inwestycyjne lub remontowe wykonane w obiektach użyteczności publicznej lub budynkach mieszkalnych o charakterze lub złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia na łączną kwotę minimum 180.000,00 zł brutto z określeniem nazwy i adresu zamawiającego, rodzaju, zakresu i miejsca wykonania robót, wartości robót, terminu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), przy czym przynajmniej jedno zadanie ma dotyczyć wykonania robót remontowych budowlanych, instalacji elektrycznych i wod.-kan. w lokalu mieszkalnym, f) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 50.000,00 zł na realizację zadania, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, w tym co najmniej jedną osobę przynależącą do właściwej izby budowlanej i posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Potencjał kadrowy, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, i) kopia uprawnień budowlanych osoby posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniającego do kierowania robotami budowlanymi, j) kopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby budowlanej, wystawionego dla osoby, o której mowa powyżej, k) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.). W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego w/w zezwolenie, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności na terenie gminy Polkowice w zakresie wytwarzania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.). Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 100.000,00 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcjum musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pgmikm.polkowice.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ul. Henryka Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, Dział Administracji - Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ul. Henryka Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.