eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonnaPrzebudowa drogi gminnej nr 107167L w miejscowości Jabłonna Majątek od km 0+608 do km 1+00 (392 mb)Etap II. Przebudowa drogi gminnej nr 107156L w miejscowości Czerniejów-Kol. Czerniejów od km 0+200 do km 1+100 (900 mb) Etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Jabłonna: Przebudowa drogi gminnej nr 107167L w miejscowości Jabłonna Majątek od km 0+608 do km 1+00 (392 mb)Etap II. Przebudowa drogi gminnej nr 107156L w miejscowości Czerniejów-Kol. Czerniejów od km 0+200 do km 1+100 (900 mb) Etap II.
Numer ogłoszenia: 77566 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jabłonnie , Majątek 22, 23-114 Jabłonna, woj. lubelskie, tel. 081 5610577, faks 081 5610065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonna.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 107167L w miejscowości Jabłonna Majątek od km 0+608 do km 1+00 (392 mb)Etap II. Przebudowa drogi gminnej nr 107156L w miejscowości Czerniejów-Kol. Czerniejów od km 0+200 do km 1+100 (900 mb) Etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 107167L w miejscowości Jabłonna Majątek od km 0+608 do km 1+00 (392 mb)Etap II. Przebudowa drogi gminnej nr 107156L w miejscowości Czerniejów-Kol. Czerniejów od km 0+200 do km 1+100 (900 mb) Etap II..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3 000 zł. (słownie złotych: trzy tysiące ) należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 i 6 upzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek nr 53868500012600086620000020 RBS Oddział w Jabłonnie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym do wykonywania działalności zgodnie z wymogami ustawowymi; 2) posiadają niezbędne doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art.24 ust.1 ustawy (Prawo zamówień publicznych) z dnia 29.01.2004r. 5) Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków w postępowaniu zastosuje formę spełnia /nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego ww. warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24. 6) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z treścią art.24 ust.4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie: A.W celu potwierdzenia ważności oferty, oferent załączy do oferty oświadczenia (zgodnie z art. 22. 1. ), że: 1)jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (wzór - zał. nr 4), B. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych oferent załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaakceptowany wzór umowy (zał. 2). 6. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót (zał. nr 5). 7. Wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia (zał. nr 6). 8. Zestawienie, wraz z referencjami, wykonanych robót o podobnym charakterze w latach 2004- 2008 9. Wniesienie wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonna.bip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonna, 23-114 Jabłonna tel 081 56105 81 fax 081 56100 65.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Jabłonna, 23-114 Jabłonna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.