Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-09
Wrocław: Opracowanie studium możliwości rozwoju węzła komunikacyjnego - Węzeł Wrocław Psie Pole
Numer ogłoszenia: 77557 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Aglomeracji Wrocławskiej , ul. Rynek - Ratusz 7-9, 50-101 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7778910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aglomeracja.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie gmin i powiatów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium możliwości rozwoju węzła komunikacyjnego - Węzeł Wrocław Psie Pole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium komunikacyjnego możliwości rozwoju węzła komunikacyjnego Wrocław Psie Pole, usytuowanego na styku gmin Wrocław, Długołęka i Wisznia Mała. Celem opracowania jest docelowe rozwiązanie węzła komunikacyjnego Wrocław Psie Pole, łączącego Autostradową Obwodnicę Wrocławia, Trasę Ekspresową S-8, Łącznik Długołęka oraz planowane elementy systemów komunikacji kołowej gmin Wisznia Mała i Wrocław (Łącznik Pawłowicki). Opracowanie winno zawierać analizę uwarunkowań stanu istniejącego oraz sytuacji planistycznej obszaru, a w szczególności: istniejącego oraz planowanego zagospodarowania, w tym studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania w poszczególnych gminach; sytuacji terenowo prawnej, ze szczególnym uwzględnieniem struktury własności; uwarunkowań przyrodniczych, istniejącej i planowanej infrastruktury technicznej, istniejącego systemu obsługi komunikacyjnej terenu; analizę ruchu na podstawie pomiarów ruchu pozyskanych dla istniejących w węźle dróg; analizę kolizji z magistralnymi sieciami infrastruktury. Na etapie wstępnym należy opracować rozwiązanie węzła w dwóch wariantach, w skali 1:2000, (opracowania wariantowe należy przedstawić na odrębnych rysunkach). Na podstawie wybranego przez Zamawiającego wariantu opracowania, należy przygotować rozwiązanie koncepcyjne Węzła Psie Pole. Opracowanie należy wykonać w skali 1:1000. Plan sytuacyjny powinien uwzględniać lokalizację obiektów inżynierskich, podstawowe dane opisujące geometrię dróg oraz dane wysokościowe. Ponadto na rysunku winny znaleźć się, wyróżnione kolorem: granice gmin, granice działek, dyspozycje planów miejscowych, oraz linia rozgraniczająca teren, stanowiąca podstawę podziału nieruchomości. Koncepcja winna uwzględniać przebiegi istniejących i nowych (planowanych dróg), wynikające z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. - Należy ustalić zasady obsługi terenu, w tym w szczególności dla obszarów przeznaczonych do zainwestowania. - Należy ustalić propozycje usunięcia kolizji z istniejącymi i planowanymi sieciami infrastruktury. - Należy wykonać analizę przyrodniczą, oceniającą wpływ przyjętego rozwiązania na środowisko przyrodnicze i społeczne, w tym elementy środowiska przyrodniczego, obszary chronione, obszary walorach krajobrazowych i rekreacyjnych, w tym inwentaryzację zieleni. - Należy opracować analizę ruchu dla wybranego wariantu. - Należy opracować opis techniczny zawierający uzasadnienie dla przyjętych rozwiązań projektowych, - Rozwiązanie należy zaopiniować w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz w gminach objętych opracowaniem. Uzyskanie pozytywnych opinii warunkuje odbiór opracowania, - Należy opracować szacunkowe zestawienie kosztów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, usługę polegającą na wykonaniu, co najmniej jednej koncepcji programowo-przestrzennej lub dokumentacji projektowej (projekt budowlany) dla łącznika komunikacyjnego z drogą co najmniej klasy Z wraz z sieciami uzbrojenia terenu. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. -spełnia- lub -nie spełnia-, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części 6. -Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniana tych warunków- Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wskazał do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podaniem informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami: projektant branży drogowej; projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych; projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. -spełnia- lub -nie spełnia-, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części 6. -Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniana tych warunków- Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. -spełnia- lub -nie spełnia-, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części 6. -Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniana tych warunków- Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania opracowania - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.aglomeracja.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Aglomeracji Wrocławskiej, ul. Rynek 7-9, 50-101 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Aglomeracji Wrocławskiej, ul. Rynek Ratusz 7-9, pok. 8, 50-101 Wrocław..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: B. Prusa, J. Poniatowskiego, Oleśnicka, Żeromskiego we Wrocławiu.
- Budowa nowej siedziby PP w Podgórzynie - zakończenie robót budowlanych.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego położonego we Wrocławiu
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr."
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 68 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Marcinkowice - Lizawice (dokumentacja projektowa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji budynku SP w Gowarczowie, świetlicy w Morzywole i Kupimierzu, budynku oczyszczalni ścieków w Rudzie Białaczowskiej
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi 108KDW i fragmentu ul. Morelowej z połączeniem do ul. Wiśniowej w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Wykonanie dokumentacji projektowych remontu i przebudowy obiektów mostowych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego 4 części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmującej remont ul. Mątwickiej, przebudowę ul. Orzeszkowej oraz budowę dwóch łączników pomiędzy ulicami Mątwicką i Orzeszkowej w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.