eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnaDostawa oleju opa³owego lekkiego do budynków komunalnych i jednostek o¶wiatowych Gminy Chojna w latach 2021-2022.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-30



Og³oszenie nr 775465-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gmina Chojna:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do budynków komunalnych i jednostek o¶wiatowych Gminy Chojna w latach 2021-2022.

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu: n/d
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojna, krajowy numer identyfikacyjny 81168457400000, ul. Jagielloñska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska

telefon: 091 4141485: 4141035
faks: 914141117
e-mail: zam_publiczne@chojna.pl
www: www.bip.chojna.pl

adres profilu nabywcy: n/d

adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: n/d
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
n/d
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, http://bip.chojna.pl/zamowienia/lista/13.dhtml

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.chojna.pl/zamowienia/lista/13.dhtml

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie , adres: n/d

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa oleju opa³owego lekkiego do budynków komunalnych i jednostek o¶wiatowych Gminy Chojna w latach 2021-2022.

Numer referencyjny: DIR.271.21.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni nastêpuj±cych budynków:
1) Szko³a Podstawowa w Brwicach – planowane zapotrzebowanie 21.000 litrów,
2) Szko³a Podstawowa w Nawodnej – planowane zapotrzebowanie 22.500 litrów,
3) Szko³a Podstawowa w Krzymowie – planowane zapotrzebowanie 25.500 litrów,
4) Szko³a Podstawowa w Grzybnie – planowane zapotrzebowanie 6.000 litrów,
5) Szko³a Podstawowa nr 1 w Chojnie – planowane zapotrzebowanie 9.000 litrów,
6) Bajkowe Przedszkole Miejskie w Chojnie – planowane zapotrzebowanie 1.500 litrów,
7) budynek mieszkalny ul. Ko¶ciuszki 5 w Chojnie - planowane zapotrzebowanie 13.000 litrów,
8) remiza w Nawodnej - planowane zapotrzebowanie 5.850 litrów.
2. £±czna ilo¶æ zamawianego sukcesywnie oleju opa³owego w okresie realizacji umowy wyniesie ok. 104.350 litrów (s³ownie: sto cztery tysi±ce trzysta piêædziesi±t litrów).
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dostawy oleju opa³owego do budynku mieszkalnego ul. Ko¶ciuszki 5 w Chojnie bêd± nastêpowa³y od 09.2021 r. do koñca trwania umowy wskazanego w rozdz. IV SIWZ. Natomiast w zwi±zku z rozpoczêt± procedur± likwidacji szkó³ wskazanych w ust. 1 pkt 1 i 3, tj. Szko³y Podstawowej w Brwicach i Szko³y Podstawowej w Krzymowie, mo¿liwe jest ¿e dostawy oleju opa³owego do tych budynków, bêd± dokonywane od pocz±tku realizacji umowy do 30.06.2021 r.
4. Olej opa³owy powinien spe³niaæ wymagania okre¶lone w normie PN-C-96024: 2011 ora posiadaæ minimalne parametry:
• warto¶æ opa³owa - min. 42,6 MJ/kg
• temperatura zap³onu - min. +56 0C
• zawarto¶æ siarki - max. 0,1 %
• temperatura krzepniêcia - nie wy¿sza ni¿ -20 0C
• gêsto¶æ w temperaturze +150C - max. 860 kg/m3
5. Dostawy oleju do poszczególnych kot³owni bêd± odbywa³y siê cyklicznie, zgodnie z zapotrzebowaniem zg³aszanym przez pracowników Administracji Szkó³ i Infrastruktury Spo³ecznej ul. Jagielloñska 12, 74-500 Chojna do budynków o¶wiatowych wskazanych w ust. 1-6 oraz przez pracowników Urzêdu Miejskiego w Chojnie do budynków wskazanych w ust. 1 pkt 7 i 8.
6. Zg³oszenia, o których mowa w ust. 4 bêd± dokonywane przez Zamawiaj±cego przez platformê PUESC.
7. Nazwy w³asne zawarte w dokumentacji przetargowej s± przyk³adowe. W przypadku wyst±pienia w dokumentacji nazw w³asnych Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i produktów równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zaproponowane materia³y i produkty bêd± odpowiada³y pod wzglêdem parametrów równowa¿no¶ci materia³om i produktom wskazanym przez Zamawiaj±cego. W przypadku zaoferowania materia³ów lub produktów równowa¿nych Wykonawca, na wezwanie Zamawiaj±cego, zobowi±zany jest z³o¿yæ opis materia³ów i produktów równowa¿nych, zgodnie z SIWZ.
8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
9. Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przy pomocy okre¶lonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca mo¿e, przy pomocy innych dokumentów wykazaæ, ¿e oferowane przez niego produkty spe³niaj± wymogi, wynikaj±ce ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje tak¿e transport paliwa autocysternami i roz³adunek / tankowanie paliwa.


II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: n/d

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 30.06.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie art. 32 ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z pó¼n. zm.).

Informacje dodatkowe: W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunku, czyli warunku posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca z³o¿y³:
a) dokument potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej – koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie art. 32 ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z pó¼n. zm.);
b) opis materia³ów, produktów, rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania w powy¿szym zakresie wymagañ, których spe³nienie Wykonawca, zobowi±zany by³by wykazaæ w sposób szczególny.

Informacje dodatkowe: n/d

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania w powy¿szym zakresie wymagañ, których spe³nienie Wykonawca, zobowi±zany by³by wykazaæ w sposób szczególny.

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: n/d

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów:
1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± Wykonawca musi z³o¿yæ oddzielnie za¶wiadczenie dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie na spó³kê. Dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± Wykonawca musi z³o¿yæ oddzielnie za¶wiadczenie dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielnie na spó³kê. Dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale.

Wykonawcy zagraniczni:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy zagranicznego przed³o¿enia wraz z ofert± aktualne na dzieñ sk³adania ofert wstêpne o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 1B do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2) Dokument potwierdzaj±cy niezaleganie z op³acaniem podatków przez wykonawcê oraz ¿e nie otwarto jego likwidacji. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
3) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê ww. dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzglêdnieniem terminów ich wa¿no¶ci.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia z art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1A do SIWZ;
2) w celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunku, o którym mowa w Rozdziale V ust. 6 pkt SIWZ, czyli warunku posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca z³o¿y³:
a) dokument potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej – koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie art. 32 ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z pó¼n. zm.);
b) opis materia³ów, produktów, rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
n/d

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
n/d

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca mo¿e polegaæ na potencjale technicznym innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty Za³±cznik Nr 4 do SIWZ oraz udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Ponadto do oferty nale¿y za³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) formularz ofertowy zgodny z Za³±cznikiem Nr 2 do SIWZ,
2) dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienia osób podpisuj±cych ofertê Wykonawcy do dzia³ania w jego imieniu (w tym tak¿e pe³nomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikaj± z dokumentów rejestrowych. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one albo w formie orygina³u albo w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium:
n/d

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Informacje na temat udzielania zaliczek:
n/d

IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

Informacje dodatkowe: n/d

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Informacje dodatkowe: n/d

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

Informacje dodatkowe: n/d

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin realizacji dostawy:20,00
Wysoko¶æ udzielonego upustu:20,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty: n/d

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

Informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczba etapów): n/d

Informacje dodatkowe: n/d

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: n/d

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: n/d

Wstêpny harmonogram postêpowania: n/d

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu: n/d

Informacje dodatkowe: n/d

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty: n/d

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe: n/d
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiaj±cy informuje, i¿ oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) W sytuacji, gdy wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, uniemo¿liwiaj±ca lub znacznie utrudniaj±ca realizacjê przedmiotu umowy w terminie;
2) W sytuacji, gdy termin realizacji przedmiotu umowy nie bêdzie móg³ zostaæ dochowany
z uwagi na wyst±pienie si³y wy¿szej; przez Si³ê Wy¿sz± strony rozumiej± okoliczno¶ci
o charakterze wyj±tkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, ani im zapobiec, w szczególno¶ci katastrofy spowodowane przez si³y przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady ¶niegu, powodzie, trzêsienia ziemi, ska¿enia radioaktywne i inne oraz zaburzenia ¿ycia zbiorowego, a tak¿e w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wp³yn± lub bêd± mog³y mieæ wp³yw okoliczno¶ci zwi±zane
z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19),
3) W sytuacji gdy, termin realizacji przedmiotu umowy nie bêdzie móg³ zostaæ dochowany z uwagi na skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania, wstrzymania robót budowlanych lub wydania zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o okres, przez ile trwa³o ich wstrzymanie.
4) W sytuacji gdy, termin realizacji przedmiotu umowy nie bêdzie móg³ zostaæ dochowany z uwagi na zmianê powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy, w szczególno¶ci przepisów podatkowych.
5) W sytuacji gdy, termin realizacji przedmiotu umowy nie bêdzie móg³ zostaæ dochowany z uwagi na zaistnienie powszechnej niedostêpno¶ci surowców b±d¼ materia³ów.
6) W sytuacji gdy, termin realizacji przedmiotu umowy nie bêdzie móg³ zostaæ dochowany z uwagi na brak dostêpu do mediów, niezawinionego przez Wykonawcê (np. awaria w dostawie energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, przy czym przed³u¿enie terminu nast±pi o czas trwania awarii.
7) W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³y w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wype³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu,
8) Przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, mo¿e nast±piæ o czas niezale¿ny od Wykonawcy robót, tj. w zwi±zku z trwaj±cymi procedurami administracyjnymi, zwi±zanymi z uzyskaniem przez Wykonawcê decyzji lub postanowieñ administracyjnych.
3. Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy): n/d

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym: n/d

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 07.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Powody: n/d

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Jêzyk polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W zwi±zku z realizacj± zadañ przez Gminê Chojna, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chojna, ul. Jagielloñska 4, 74-500 Chojna, email: info@chojna.pl;
2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez e-mail iod@chojna.pl w ka¿dej sprawie dotycz±cej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa oleju opa³owego lekkiego do budynków komunalnych i jednostek o¶wiatowych Gminy Chojna w latach 2021-2022” DIR.271.21.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pan±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.