eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich PWSZ w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775214-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie:

Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich PWSZ w Tarnowie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie finansowane jest ze środków Projektu ”Perspektywy Współpraca Synergia Zarządzanie w Tarnowie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z III Osi priorytetowej: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-Z087/17-00.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 85163430300000, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 014 6316601, 6316612
faks: 146 316 600
e-mail: j_ligeza@pwsztar.edu.pl
www: https://www.pwsztar.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://www.pwsztar.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.pwsztar.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie pisemnej

Adres: PWSZ w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich PWSZ w Tarnowie

Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-6/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszących ich kompetencje dydaktyczne. Zamówienie finansowane jest ze środków Projektu ”Perspektywy Współpraca Synergia Zarządzanie w Tarnowie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z III Osi priorytetowej: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-Z087/17-00.

Część 1 – „Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań”
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszącego ich kompetencje dydaktyczne - Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań.
1. Wymagania ogólne
1) Liczba edycji szkoleń: 2
2) Okres realizacji: od zawarcia umowy do 30 listopada 2021r
3) Uczestnicy: nauczyciele akademiccy Zamawiającego spełniający kryteria projektu
4) Wycena: cena za przeprowadzenie całego szkolenia jest sumą cen wszystkich edycji szkolenia (2 edycje)
5) Materiały dydaktyczne do szkoleń: muszą zawierać oznaczenie graficzne oraz informację o projekcie zgodnie z wymaganiami projektu
6) Język szkoleń – polski
7) Wymagania dokumentacyjne:
• Opracowanie programu szkolenia
• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)
• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach
• Wszystkie w/w dokumenty, materiały oraz prace muszą zostać przekazane Zamawiającemu po zrealizowaniu edycji szkolenia
9) Certyfikacja: dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie szkolenia, wzór świadectwa/certyfikatu do ustalenia z Zamawiającym po wyborze oferty
10) Miejsce odbywania szkolenia: szkolenie prowadzone w formule on-line, podmiot realizujący zapewnia dostęp do platformy/aplikacji umożliwiającej przeprowadzenie szkolenia on-line
11) Oznaczenia:
• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.
2. Wymagania dotyczące szkolenia Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań
1) Czas trwania szkolenia: 5 dni (5 x 8 godzin dydaktycznych)
2) Liczba edycji: 2 edycje
3) Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie
4) Forma organizacji zajęć: 1 szkolenie obejmuje 5 spotkań (2 dni szkolenie metody podstawowe + 3 dni szkolenie metody zaawansowane), Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 tydzień przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron
5) Liczba uczestników: min. 12 nauczycieli akademickich
6) Program szkolenia obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu wykorzystania statystyki i programu Statistica w opracowywaniu wyników badań:
• Część pierwsza – podstawowa
o Planowanie badań i analiza danych
o Obsługa programu Statistica
o Elementy opisowej analizy danych
o Wnioskowanie statystyczne
• Część druga – zaawansowana
o Planowanie doświadczeń i analiza wariancji
o Opracowywanie wyników doświadczeń jednoczynnikowych, dwuczynnikowych
o Analiza układów z powtarzanymi pomiarami
o Analiza wyników doświadczeń jednoczynnikowych
o Analiza współzależności zjawisk
o Regresja liniowa prosta i wieloraka
o Modelowanie zależności nieliniowych
7) Oprogramowanie: wykonawca zapewnia dostęp do platformy/aplikacji umożliwiającej przeprowadzenie szkolenia on-line, w razie potrzeby wykonawca udostępni użytkownikom oprogramowanie Statistica – na czas trwania szkolenia
8) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:
a. Minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica
9) Wykonawca:
a. prowadzi szkolenia z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica od minimum 5 lat
b. ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica dla pracowników/studentów uczelni wyższych (min. 5 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat)
CPV 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
CPV 80420000-4 Usługi e-learning

Część 2 – „Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem Technologii Informacyjno- Komunikacyjnych”
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszącego ich kompetencje dydaktyczne – Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem TIK.
1. Wymagania ogólne
1) Liczba edycji szkoleń: 3
2) Okres realizacji: od zawarcia umowy do 30 listopada 2021r
3) Uczestnicy: nauczyciele akademiccy Zamawiającego spełniający kryteria projektu
4) Wycena: cena za przeprowadzenie całego szkolenia jest sumą cen wszystkich edycji szkolenia (3 edycje)
5) Materiały dydaktyczne do szkoleń: muszą zawierać oznaczenie graficzne oraz informację o projekcie zgodnie z wymaganiami projektu
6) Język szkoleń – polski
7) Wymagania dokumentacyjne:
• Opracowanie programu szkolenia
• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)
• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach
• Wszystkie w/w dokumenty, materiały oraz prace muszą zostać przekazane Zamawiającemu po zrealizowaniu edycji szkolenia
8) Świadectwa: dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie szkolenia, wzór świadectwa do ustalenia z Zamawiającym po wyborze oferty
9) Miejsce odbywania szkolenia: szkolenie prowadzone w formule on-line.
10) Oznaczenia:
• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.
2. Wymagania dotyczące szkolenia Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem TIK
1) Czas trwania szkolenia: 30 godzin dydaktycznych
2) Liczba edycji: 3 edycje
3) Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie
4) Forma organizacji zajęć: 1 szkolenie 30 godzin dydaktycznych, Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 tydzień przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron
5) Liczba uczestników: min. 16 nauczycieli akademickich w każdej edycji
6) Program szkolenia obejmuje wybrane zagadnienia aktywnych metod nauczania i technologii informacyjno-komunikacyjnych:
• Techniki prowadzenia zajęć w grupie z wykorzystaniem TIK, wybrane narzędzia TIK
• Aplikacje i platformy internetowe wykorzystywane w procesie edukacyjnym
• Rożne metody nauczania (m.in. metoda projektowa, metoda odwróconej klasy, metoda problemowa, studium przypadku)
• Formy aktywizacji studentów w nauczaniu zdalnym
• Mobile learning
• Narzędzia chmurowe
• Tworzenie videomateriałów do celów edukacyjnych
7) Oprogramowanie: Zamawiający dysponuje dostępem do platformy MS Teams. W przypadku chęci wykorzystania przez wykonawcę innej platformy do komunikacji online – zapewnienie dostępu leży po stronie wykonawcy
8) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:
a. Minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu metod nauczania, technologii informacyjno-komunikacyjnych
9) Wykonawca:
a. ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu nowoczesnych/aktywnych metod nauczania lub technologii informacyjno-komunikacyjnych (minimum 5 szkoleń w okresie w ostatnich 3 lat)
CPV 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
CPV 80420000-4 Usługi e-learning

Część 3 – „Indywidualne kursy języka angielskiego”
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 16 kursów indywidualnych języka angielskiego dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszących ich kompetencje dydaktyczne. Jeden kurs indywidualny obejmuje 140 godzin dydaktycznych.
1. Wymagania ogólne
1) Okres realizacji: od 1 lutego 2021r do 30 maja 2022r
2) Uczestnicy: kadra akademicka Zamawiającego spełniający kryteria projektu
3) Wycena: cena jest sumą wartości 16 indywidualnych kursów
4) Wymagania dokumentacyjne:
• Udokumentowanie „testu poziomującego” na wejściu
• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)
• Opracowanie indywidualnego programu oraz harmonogramu kursu
• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach
• Przekazanie dokumentów i materiałów Zamawiającemu po zrealizowaniu kursu
5) Certyfikacja: Dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie kursu, wzór świadectwa do ustalenia z zamawiającym po wyborze oferty
6) Miejsce odbywania kursu: miejsce odbywania kursu ustalone zostanie indywidualnie pomiędzy uczestnikami a prowadzącymi kurs, dopuszcza się realizację kursu w formule tradycyjnej, zdalnej, lub/i hybrydowo
7) Oznaczenia:
• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.
2. Wymagania dotyczące kursów indywidualnych
1) Czas trwania kursu: 140 godzin dydaktycznych x 16 osób = 2240 godzin
2) Forma organizacji zajęć: zajęcia indywidualne realizowane na podstawie harmonogramu
3) Liczba uczestników: 16 członków kadry akademickiej
4) Program kursu zostanie indywidualnie dostoswany do potrzeb, oczekiwań i preferencji uczestników, zajęcia będą mieć charakter specjalistyczny na poziomie B2, C1 lub C2
5) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących zajęcia:
• posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dorosłych oraz:
o posiada dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana obejmująca język angielski, lub
o posiada dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności języka angielskiego, lub świadectwo państwowego nauczycielskiego egzaminu języka angielskiego stopnia I lub II, lub
o posiada ważny certyfikat poświadczający biegłą znajomość języka angielskiego: iTEP – poziom 5.5-6, albo IELTS – poziom wyższy lub równy 8, albo ETS – poziom TOEFL (iBT) wyższy lub równy 110, albo EF Standard English Test – poziom 71-100, albo Cambridge Assessment English – poziom C2 Proficiency, albo City&Guilds - poziom Mastery, albo Edexcel, Pearson Language Test – poziom PTE General Level 5 lub
o jest native-speakerem.
6) Wykonawca:
a. prowadzi zajęcia z języka angielskiego dla dorosłych min. 5 lat
b. dysponuje min. 3 lektorami spełniającymi wymogi zamieszczone w pkt. 5
CPV 80580000-3 Oferowanie kursów językowych
CPV 80420000-4 Usługi e-learning


II.5) Główny kod CPV: 80.51.00.00

Dodatkowe kody CPV:
80.58.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.05.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek gdy wykonawca:
Część 1 – Szkolenie „Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań”
- prowadzi szkolenia z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica od minimum 5 lat
- ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica dla pracowników/studentów uczelni wyższych (min. 5 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat)
Część 2 – „Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem Technologii Informacyjno- Komunikacyjnych”
- ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu nowoczesnych/aktywnych metod nauczania lub technologii informacyjno-komunikacyjnych (minimum 5 szkoleń w okresie w ostatnich 3 lat)
Część 3 – Indywidualne kursy języka angielskiego
- prowadzi zajęcia z języka angielskiego dla dorosłych min. 5 lat
- dysponuje min. 3 lektorami spełniającymi wymogi zamieszczone w rozdziale III Część 3 pkt. 5 siwz


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:0,60
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do przeprowadzenia szkolenia:0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część 1 – „Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszącego ich kompetencje dydaktyczne - Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań.
1. Wymagania ogólne
1) Liczba edycji szkoleń: 2
2) Okres realizacji: od zawarcia umowy do 30 listopada 2021r
3) Uczestnicy: nauczyciele akademiccy Zamawiającego spełniający kryteria projektu
4) Wycena: cena za przeprowadzenie całego szkolenia jest sumą cen wszystkich edycji szkolenia (2 edycje)
5) Materiały dydaktyczne do szkoleń: muszą zawierać oznaczenie graficzne oraz informację o projekcie zgodnie z wymaganiami projektu
6) Język szkoleń – polski
7) Wymagania dokumentacyjne:
• Opracowanie programu szkolenia
• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)
• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach
• Wszystkie w/w dokumenty, materiały oraz prace muszą zostać przekazane Zamawiającemu po zrealizowaniu edycji szkolenia
9) Certyfikacja: dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie szkolenia, wzór świadectwa/certyfikatu do ustalenia z Zamawiającym po wyborze oferty
10) Miejsce odbywania szkolenia: szkolenie prowadzone w formule on-line, podmiot realizujący zapewnia dostęp do platformy/aplikacji umożliwiającej przeprowadzenie szkolenia on-line
11) Oznaczenia:
• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.
2. Wymagania dotyczące szkolenia Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań
1) Czas trwania szkolenia: 5 dni (5 x 8 godzin dydaktycznych)
2) Liczba edycji: 2 edycje
3) Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie
4) Forma organizacji zajęć: 1 szkolenie obejmuje 5 spotkań (2 dni szkolenie metody podstawowe + 3 dni szkolenie metody zaawansowane), Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 tydzień przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron
5) Liczba uczestników: min. 12 nauczycieli akademickich
6) Program szkolenia obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu wykorzystania statystyki i programu Statistica w opracowywaniu wyników badań:
• Część pierwsza – podstawowa
o Planowanie badań i analiza danych
o Obsługa programu Statistica
o Elementy opisowej analizy danych
o Wnioskowanie statystyczne
• Część druga – zaawansowana
o Planowanie doświadczeń i analiza wariancji
o Opracowywanie wyników doświadczeń jednoczynnikowych, dwuczynnikowych
o Analiza układów z powtarzanymi pomiarami
o Analiza wyników doświadczeń jednoczynnikowych
o Analiza współzależności zjawisk
o Regresja liniowa prosta i wieloraka
o Modelowanie zależności nieliniowych
7) Oprogramowanie: wykonawca zapewnia dostęp do platformy/aplikacji umożliwiającej przeprowadzenie szkolenia on-line, w razie potrzeby wykonawca udostępni użytkownikom oprogramowanie Statistica – na czas trwania szkolenia
8) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:
a. Minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica
9) Wykonawca:
a. prowadzi szkolenia z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica od minimum 5 lat
b. ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica dla pracowników/studentów uczelni wyższych (min. 5 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:0,60
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do przeprowadzenia szkolenia:0,40
Część nr: 2
Nazwa: Część 2 – „Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem Technologii Informacyjno- Komunikacyjnych”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszącego ich kompetencje dydaktyczne – Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem TIK.
1. Wymagania ogólne
1) Liczba edycji szkoleń: 3
2) Okres realizacji: od zawarcia umowy do 30 listopada 2021r
3) Uczestnicy: nauczyciele akademiccy Zamawiającego spełniający kryteria projektu
4) Wycena: cena za przeprowadzenie całego szkolenia jest sumą cen wszystkich edycji szkolenia (3 edycje)
5) Materiały dydaktyczne do szkoleń: muszą zawierać oznaczenie graficzne oraz informację o projekcie zgodnie z wymaganiami projektu
6) Język szkoleń – polski
7) Wymagania dokumentacyjne:
• Opracowanie programu szkolenia
• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)
• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach
• Wszystkie w/w dokumenty, materiały oraz prace muszą zostać przekazane Zamawiającemu po zrealizowaniu edycji szkolenia
8) Świadectwa: dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie szkolenia, wzór świadectwa do ustalenia z Zamawiającym po wyborze oferty
9) Miejsce odbywania szkolenia: szkolenie prowadzone w formule on-line.
10) Oznaczenia:
• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.
2. Wymagania dotyczące szkolenia Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem TIK
1) Czas trwania szkolenia: 30 godzin dydaktycznych
2) Liczba edycji: 3 edycje
3) Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie
4) Forma organizacji zajęć: 1 szkolenie 30 godzin dydaktycznych, Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 tydzień przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron
5) Liczba uczestników: min. 16 nauczycieli akademickich w każdej edycji
6) Program szkolenia obejmuje wybrane zagadnienia aktywnych metod nauczania i technologii informacyjno-komunikacyjnych:
• Techniki prowadzenia zajęć w grupie z wykorzystaniem TIK, wybrane narzędzia TIK
• Aplikacje i platformy internetowe wykorzystywane w procesie edukacyjnym
• Rożne metody nauczania (m.in. metoda projektowa, metoda odwróconej klasy, metoda problemowa, studium przypadku)
• Formy aktywizacji studentów w nauczaniu zdalnym
• Mobile learning
• Narzędzia chmurowe
• Tworzenie videomateriałów do celów edukacyjnych
7) Oprogramowanie: Zamawiający dysponuje dostępem do platformy MS Teams. W przypadku chęci wykorzystania przez wykonawcę innej platformy do komunikacji online – zapewnienie dostępu leży po stronie wykonawcy
8) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:
a. Minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu metod nauczania, technologii informacyjno-komunikacyjnych
9) Wykonawca:
a. ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu nowoczesnych/aktywnych metod nauczania lub technologii informacyjno-komunikacyjnych (minimum 5 szkoleń w okresie w ostatnich 3)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.11.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do przeprowadzenia szkolenia:0,40
cena:0,60
Część nr: 3
Nazwa: Część 3 – „Indywidualne kursy języka angielskiego”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 16 kursów indywidualnych języka angielskiego dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszących ich kompetencje dydaktyczne. Jeden kurs indywidualny obejmuje 140 godzin dydaktycznych.
1. Wymagania ogólne
1) Okres realizacji: od 1 lutego 2021r do 30 maja 2022r
2) Uczestnicy: kadra akademicka Zamawiającego spełniający kryteria projektu
3) Wycena: cena jest sumą wartości 16 indywidualnych kursów
4) Wymagania dokumentacyjne:
• Udokumentowanie „testu poziomującego” na wejściu
• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)
• Opracowanie indywidualnego programu oraz harmonogramu kursu
• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach
• Przekazanie dokumentów i materiałów Zamawiającemu po zrealizowaniu kursu
5) Certyfikacja: Dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie kursu, wzór świadectwa do ustalenia z zamawiającym po wyborze oferty
6) Miejsce odbywania kursu: miejsce odbywania kursu ustalone zostanie indywidualnie pomiędzy uczestnikami a prowadzącymi kurs, dopuszcza się realizację kursu w formule tradycyjnej, zdalnej, lub/i hybrydowo
7) Oznaczenia:
• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.
2. Wymagania dotyczące kursów indywidualnych
1) Czas trwania kursu: 140 godzin dydaktycznych x 16 osób = 2240 godzin
2) Forma organizacji zajęć: zajęcia indywidualne realizowane na podstawie harmonogramu
3) Liczba uczestników: 16 członków kadry akademickiej
4) Program kursu zostanie indywidualnie dostoswany do potrzeb, oczekiwań i preferencji uczestników, zajęcia będą mieć charakter specjalistyczny na poziomie B2, C1 lub C2
5) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących zajęcia:
• posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dorosłych oraz:
o posiada dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana obejmująca język angielski, lub
o posiada dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności języka angielskiego, lub świadectwo państwowego nauczycielskiego egzaminu języka angielskiego stopnia I lub II, lub
o posiada ważny certyfikat poświadczający biegłą znajomość języka angielskiego: iTEP – poziom 5.5-6, albo IELTS – poziom wyższy lub równy 8, albo ETS – poziom TOEFL (iBT) wyższy lub równy 110, albo EF Standard English Test – poziom 71-100, albo Cambridge Assessment English – poziom C2 Proficiency, albo City&Guilds - poziom Mastery, albo Edexcel, Pearson Language Test – poziom PTE General Level 5 lub
o jest native-speakerem.
6) Wykonawca:
a. prowadzi zajęcia z języka angielskiego dla dorosłych min. 5 lat
b. dysponuje min. 3 lektorami spełniającymi wymogi zamieszczone w pkt. 5

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80580000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.05.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do przeprowadzenia szkolenia:0,40
cena:0,60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.