Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-30
Og³oszenie nr 774617-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Remont sal gimnastycznych przy Szkole Podstawowej w Powierciu, Szkole Podstawowej we Wrz±cej Wielkiej i Szkole Podstawowej w Soko³owie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 632 720 166
faks: 632 720 166
e-mail: kolo@gmina.neostrada.pl
www: www.gminakolo.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.gminakolo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie zamawiaj±cego, sekretariat – pok. 210
Adres: Urz±d Gminy w Kole, ul. Sienkiewicza 23, 62-600 Ko³o
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.13.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Czê¶æ nr 1 zamówienia
Przebudowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Or³a Bia³ego w Powierciu, gm. Ko³o.
- roboty rozbiórkowe,
- roboty budowlane w zakresie budynków
- tynkowanie
- roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
- roboty budowlane w zakresie budynków
- tynkowanie
- tynkowanie
- roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
- roboty rozbiórkowe
- tynkowanie
- roboty malarskie i szklarskie
- przygotowanie terenu pod budowê
- roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne
- roboty budowlane wykoñczeniowe pozosta³e
- roboty instalacyjne elektryczne
- instalacja systemu nag³o¶nienia sali
- pokrywanie pod³óg – pod³oga sportowa
- izolowanie dachu – termomodernizacja pokrycia dachowego
- instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i kanalizacyjnych
- roboty elewacyjne – docieplanie ¶cian zewnêtrznych
- sprzêt pomocniczy – dodatkowe wyposa¿enie Sali gimnastycznej
- roboty w zakresie kszta³towania dróg i parkingów
Czê¶æ nr 2 zamówienia
Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Tony Halika we Wrz±cej Wielkiej, gm. Ko³o.
- remont elewacji sali gimnastycznej,
- remont schodów zewnêtrznych sali gimnastycznej.
Czê¶æ nr 3 zamówienia
Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Idei Olimpijskiej w Soko³owie, gm. Ko³o.
- roboty malarskie,
- wymiana stolarki drzwiowej, parapetów i os³on grzejnikowych
- remont posadzki,
- roboty elektryczne.
Szczegó³owy zakres robót okre¶la szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót/¶lepy kosztorys i dokumentacja techniczna (dla Szko³y Podstawowej im. Or³a Bia³ego w Powierciu), które stanowi± za³±czniki do SIWZ;
II.5) G³ówny kod CPV: 45.45.30.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 30.09.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: do¶wiadczenie zawodowe: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie:
w zakresie czê¶ci nr 1 zamówienia
co najmniej 1 zamówienie w zakresie przebudowy, budowy, remontu zamkniêtego obiektu sportowego lub przebudowy, budowy, remontu zamkniêtego obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 200 000 z³ (brutto).
w zakresie czê¶ci nr 2 zamówienia
co najmniej 1 zamówienie w zakresie przebudowy, budowy, remontu zamkniêtego obiektu sportowego lub przebudowy, budowy, remontu zamkniêtego obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 60 000 z³ (brutto).
w zakresie czê¶ci nr 3 zamówienia
co najmniej 1 zamówienie w zakresie przebudowy, budowy, remontu zamkniêtego obiektu sportowego lub przebudowy, budowy, remontu zamkniêtego obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ (brutto).
Przy sk³adaniu ofert na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia wystarczaj±ce jest spe³nienie warunku dla czê¶ci o najwy¿szym wymaganiu kwotowym.
kadra techniczna: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia ni¿ej podanych stanowisk: kierownik budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia)
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Okres gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w ni¿ej wymienionych przypadkach:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT o warto¶æ zmiany tego podatku,
b) wprowadzenia robót zamiennych powoduj±cych zmianê wynagrodzenia umownego w przypadku, gdy o zmianê wnioskuje Wykonawca lub Zamawiaj±cy;
2) w zakresie zmiany danych wynikaj±cych z przekszta³ceñ podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkuj±cych nastêpstwem prawnym pod tytu³em ogólnym, a tak¿e zmiany adresu, nazwy, osób reprezentuj±cych Wykonawcê, jak równie¿ zmiany osób lub podmiotów, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy lub zmiany osób po stronie zamawiaj±cego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie wp³ynie negatywnie na warunki realizacji umowy;
3) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, pod warunkiem ¿e:
a) zasz³a konieczno¶æ wykonania zamiennych lub dodatkowych prac wykraczaj±cych poza przedmiot zamówienia, je¿eli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu umownego;
b) nast±pi³a zmiana przepisów powodujacych konieczno¶æ wprowadzenia innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w umowie lub za³±cznikach;
c) nast±pi³a zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±;
d) prace objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia;
wyst±pi³y przerwy w realizacji robót budowlanych, powsta³e z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, w tym wynikaj±ce z konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w trakcie realizacji umowy, maj±cych wp³yw na termin realizacji;
g) wyst±pi³y nieprzewidziane kolizje z urz±dzeniami znajduj±cymi siê w obszarze prowadzonej inwestycji;
h) wyst±pi³y z³e warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, w szczególno¶ci d³ugotrwa³e ujemne temperatury zewnêtrzne podczas wykonywania robót budowlanych,
i) nast±pi³y dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron;
j) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci± (powód¼ , trzêsienie ziemi, po¿ar, itp.), w szczególno¶ci zagra¿ajcego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
k) zmiany s± nastêpstwem konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania realizacji robót;
l) zmiany bêd±ce nastêpstwem konieczno¶ci wykonania innych robót na tym samym placu budowy uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót realizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia;
³) Zamawiaj±cy nie ma mo¿liwo¶ci przekazania terenu budowy w okre¶lonym umow± terminie;
- nie wiêcej jednak, ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci;
4) w zakresie zmiany materia³ów, urz±dzeñ, rozwi±zañ technicznych, itp. w stosunku do przewidzianych w za³±cznikach do umowy, pod warunkiem ¿e zmiany te nie pogorsz± w³a¶ciwo¶ci funkcjonalno u¿ytkowych obiektu i bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego. Zmiany te mog± dotyczyæ okoliczno¶ci:
powoduj±cych poprawienie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia;
wynikaj±cych z aktalizacji rozwiazañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów;
powoduj±cych obni¿enie kosztu ponoszonego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu zamówienia;
5) zmiany terminów p³atno¶ci wynagrodzenia, gdy o zmianê tak± wyst±pi zamawiaj±cy a zmiana taka stanie siê konieczna ze wzglêdu na okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili sk³adania oferty,
6) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia spowodowana konieczno¶ci± ograniczenia zakresu przez zamawiaj±cego ze wzglêdu na czynniki niezale¿ne od zamawiaj±cego oraz których zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ. W takim przypadku zakres przewidziany do zrealizowania w ramach przedmiotu umowy mo¿e ulec zmniejszeniu o zakres wy³±czony lub niemo¿liwy do wykonania na skutek tej okoliczno¶ci. W takim przypadku zostanie sporz±dzona kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia ze zmniejszonym zakresem robót i zawarty zostanie aneks do umowy,
7) zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowana nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku,
pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materia³ów, urz±dzeñ, rozwi±zañ technologicznych, w sytuacji gdy przewidywane materia³y/urz±dzenia/rozwi±zania grozi³yby wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub wprowadzenie materia³ów/urz±dzeñ/rozwi±zañ zamiennych by³oby uzasadnione z punktu widzenia technicznego, u¿ytkowego i ekonomicznego, korzystne dla zamawiaj±cego. W takim przypadku zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia umownego jest dopuszczalna pod warunkiem, ¿e wprowadzenie materia³ów/urz±dzeñ/rozwi±zañ zamiennych nie spowoduje pogorszenia parametrów inwestycji i zapewni utrzymanie standardów jako¶ciowych. W takim przypadku zostanie sporz±dzona kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia ze zmienionym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia i zawarty aneks do umowy, W przypadku zmian o których mowa w ust. 2 pkt 1, 3-7 podstawê zmiany umowy stanowiæ bêdzie protokó³ konieczno¶ci sporz±dzony przez Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 08.02.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIKI
Nazwa: Przebudowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Or³a Bia³ego w Powierciu, gm. Ko³o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty budowlane w zakresie budynków
- tynkowanie
- roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
- roboty budowlane w zakresie budynków
- tynkowanie
- tynkowanie
- roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
- roboty rozbiórkowe
- tynkowanie
- roboty malarskie i szklarskie
- przygotowanie terenu pod budowê
- roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne
- roboty budowlane wykoñczeniowe pozosta³e
- roboty instalacyjne elektryczne
- instalacja systemu nag³o¶nienia sali
- pokrywanie pod³óg – pod³oga sportowa
- izolowanie dachu – termomodernizacja pokrycia dachowego
- instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i kanalizacyjnych
- roboty elewacyjne – docieplanie ¶cian zewnêtrznych
- sprzêt pomocniczy – dodatkowe wyposa¿enie Sali gimnastycznej
- roboty w zakresie kszta³towania dróg i parkingów
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45453000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Okres gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Tony Halika we Wrz±cej Wielkiej, gm. Ko³o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
- remont elewacji sali gimnastycznej,
- remont schodów zewnêtrznych sali gimnastycznej.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45453000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Okres gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Idei Olimpijskiej w Soko³owie, gm. Ko³o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
- roboty malarskie,
- wymiana stolarki drzwiowej, parapetów i os³on grzejnikowych
- remont posadzki,
- roboty elektryczne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45453000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Okres gwarancji: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z KO£A
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych
- BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO PROJEKTOWANEGO BUDYNKU KPP W KOLE - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
- ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW S£U¯BOWYCH ORAZ SPRZÊTU POWIATOWEGO ZARZ¡DU DRÓG W KOLE NA ROK 2026
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA O¦RODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPE£NOSPRAWNO¦CIAMI REALIZUJ¡CEGO W ¦RODOWISKU US£UGI SPO£ECZNE
- Modernizacja kot³owni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Wiêckowskiego 20 we Wroc³awiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacj± WC, likwidacj± instalacji gazowej, wydzielenia ³azienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- "Remont lokali mieszkalnych w systemie "zaprojektuj-wybuduj" w budynku przy ul. Le¶nej 1 w Wa³brzychu (lokale nr 2, 3, 5 i 6)"
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Ole¶nicy na cele infrastruktury spo³ecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych".
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





