Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-30
Og³oszenie nr 773516-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
"Monitoring Miejski: Etap I - zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mys³owice na Górce S³upeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 32 223 40 75
faks: 32 223 40 75; 222 25 65
e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl
www: https://www.bip.myslowice.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.bip.myslowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferta musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formie pisemnej, komputerze lub inn± trwa³± i czyteln± technik±.
Adres: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego tj. Urzêdzie Miasta Mys³owice, ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice, piêtro II, pok. 305
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.1.29.2020.P£
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: brak danych
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsiêwziêcia inwestycyjnego polegaj±cego na zaprojektowaniu, zakupie i budowie monitoringu i instalacji elementów monitoringu wizyjnego Miasta Mys³owic wraz z pod³±czeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mys³owice przy ul. Miko³owskiej 50M przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej, a w tym:
1. Zaprojektowanie i wybudowanie punktu odbioru przesy³u danych oraz zapewnienie transmisji danych do Centrum Monitoringu przez okres co najmniej 24 miesiêcy,
2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuj±cej projekt systemu monitoringu i analizy obrazu w zakresie co najmniej: wykrywania pozostawionych obiektów, wykrywania usuniêtych obiektów, wykrywanie zagêszczenia t³umu, wykrywanie przekroczenia linii przez obiekt.
3. Zaprojektowanie, zakup i instalacja 10 nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do Umowy.
4. Doprowadzenie ³±czy transmisji danych niezbêdnych do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zaprojektowanie i wybudowanie nowej sieci elektrycznej dla budowanych punktów kamerowych.
6. Zaprojektowanie, zakup i instalacja Stanowisk Zewnêtrznych w Komendzie Miejskiej Policji
w Mys³owicach i Komendzie Stra¿y Miejskiej w Mys³owicach
7. Zapewnienie infrastruktury sprzêtowej, niezbêdnej do uruchomienia przedmiotu umowy.
8. Wszystkie niezbêdne prace przygotowawcze, monta¿owe, wdro¿eniowe, integracyjne i analityczne.
9. Zaprojektowanie, zakup i instalacja Centrum Monitoringu Miejskiego w zakresie:
a)Wykonanie robót zwi±zanych z modernizacj± Centrum Monitoringu:
b)Wykonanie ¶ciany wizyjnej polegaj±ce na:
1. monta¿u 4 sztuk monitorów LCD, minimum 65”,
2. monta¿u niezbêdnych elementów integruj±cych z infrastruktur±,
3. aran¿acji stanowisk komputerowych w Centrum Monitoringu,
4. aran¿acji stanowisk zewnêtrznych (Policja, Stra¿ Miejska),
10. Zakup i monta¿ pozosta³ych urz±dzeñ sieciowych niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów zwi±zanych z archiwizacj± danych.
11. Utrzymanie 24 miesiêcznego serwisu systemu monitoringu i analizy.
12. Sporz±dzenie aktualnej mapy do celów projektowych – dla zakresu objêtego inwestycj± uwzglêdniaj±cej uzgodnienia bran¿owe z w³a¶cicielami istniej±cej infrastruktury miejskiej,
13. Opracowanie dokumentacji na mapie do celów projektowych (koncepcja programowo-przestrzenna zagospodarowania terenu uwzglêdniaj±ca za³o¿enia koncepcyjne Zamawiaj±cego, projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, przedmiar robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Plan BIOZ),
14. Opracowanie dokumentacji projektowej systemu obejmuje:
1.infrastrukturê systemu monitoringu wizyjnego:
a) sieæ teletransmisyjn±,
b) opis i konfiguracjê Centrum Monitoringu oraz stanowisk zewnêtrznych,
c) opis i konfiguracjê oprogramowania,
d) procedury zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po awarii;
2. lokalizacje kamer:
a) opis miejsc lokalizacji kamer,
b) obszar objêty monitoringiem (wizualizacje),
c) zastosowane analityki.
15. Uzyskanie wymaganych uzgodnieñ i pozwoleñ - w imieniu inwestora, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
16. Przekazanie przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu na podstawie protoko³u przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z po¶wiadczonymi za zgodno¶æ z orygina³em fakturami zakupu sprzêtu i elementów infrastruktury zwi±zanych z punktami kamerowymi i Centrum Monitoringu prawa w³asno¶ci do ww. na rzecz Miasta Mys³owice – do 1 miesi±ca od daty uruchomienia monitoringu.
17. Szkolenia wstêpne oraz w razie aktualizacji systemu z pe³nego zakresu obs³ugi systemu dla 30 przedstawicieli Zamawiaj±cego,
18. Szkolenie w zakresie administrowania systemem dla 4 administratorów w zakresie pe³nej funkcjonalno¶ci systemu z uwzglêdnieniem tworzenia i modyfikacji analityk;
19. Utrzymanie, udostêpnienie, konserwacja i serwis systemu monitoringu i analizy zapewniaj±cy poprawn± i bezpieczn± transmisjê danych 24 miesi±ce od daty uruchomienia systemu w trybie ca³odobowym, gdzie czas usuniêcia awarii lub usterki nie mo¿e przekroczyæ 12 godzin, serwisu konserwacyjnego raz na kwarta³ oraz serwisów naprawczych w ilo¶ciach uzale¿nionych od wyst±pieñ zdarzeñ awaryjnych w ramach ¶wiadczonych us³ug na warunkach:
a) awarie i usterki bêd± zg³aszane telefonicznie oraz drog± elektroniczn± (mail/portal/system
service desk) wskazane przez Wykonawcê,
- Przez USTERKÊ rozumie siê: b³±d systemu polegaj±cy na jego niezgodno¶ci z ogóln± funkcjonalno¶ci±, nie powoduj±cy braku dzia³alno¶ci ca³ego systemu.
- Przez AWARIÊ rozumie siê: brak funkcjonalno¶ci systemu uniemo¿liwiaj±cy czasow± lub trwa³± jego eksploatacjê.
b)aktualizacje oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia siê poprawek
producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym,
c) aktualizacjê oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia siê nowych
wersji oprogramowania producenta – instalacja po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym;
20. Jednokrotna migracja Centrum Monitoringu do innej lokalizacji;
21. Za³o¿enie mo¿liwo¶ci rozbudowy systemu (m. in. zwiêkszenie ilo¶ci elementów monitoruj±cych, wspó³praca z innymi systemami monitoringu, monitorowanie innych obszarów (m. in. transport,powietrze, energia, itd.)).
22. Zapewnienie bezpieczeñstwa danych i systemów informatycznych, m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;
23. Wype³nienie obowi±zku informacyjnego wzglêdem osób, które znalaz³y siê w rejonie monitorowania;
24. Coroczn± inwentaryzacjê oraz przekazanie jej wyników do Urzêdu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzieñ 31 grudnia w ramach serwisu.
25. Konserwacja polega m in. na czyszczeniu obiektywów i kamer, sprawdzaniu stanu obudów kamer zewnêtrznych, regulacji parametrów pracy kamer, czyszczeniu rejestratorów, sprawdzaniu zaprogramowanych parametrów, sprawdzaniu stanu po³±czeñ kablowych, wymianie czê¶ci i podzespo³ów systemu monitoringu.
26. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 6 miesiêcy od daty podpisania umowy natomiast przez okres 24 miesiêcy od daty uruchomienia i przekazania w pe³ni wykonanego i
funkcjonuj±cego systemu monitoringu bêdzie pe³ni³ us³ugê serwisu i konserwacji.
2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia tj. monta¿u kamer wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, a tak¿e rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia okre¶lono w § 7 projektu umowy (Za³±cznik Nr 9 do SIWZ).
Powy¿szy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê nie dotyczy:
1) czynno¶ci wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierownika robót, tj. osoby pe³ni±cej samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz.1333);
2) czynno¶ci wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obs³ugi geodezyjnej.
3. Rozwi±zania równowa¿ne.
W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w programie funkcjonalno-u¿ytkowy (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê. Wobec powy¿szego, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w programie funkcjonalno-u¿ytkowy (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych bezpo¶rednio lub po¶rednio towar b±d¼ produkt – dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ). Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w funkcjonalno-u¿ytkowym (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ) odniesiono siê do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powy¿szego, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w programie funkcjonalno-u¿ytkowy (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ).Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przedmiotowym postêpowaniu znajduj± zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 uPzp.
II.5) G³ówny kod CPV: 35.12.53.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: - Realizacja przedmiotu zamówienia w terminie 6 miesiêcy od daty podpisania umowy i przekazanie Zamawiaj±cemu w pe³ni funkcjonuj±cego systemu monitoringu.
- ¦wiadczenie przez okres 24 miesiêcy od daty uruchomienia i przekazania w pe³ni wykonanego i funkcjonuj±cego systemu monitoringu, us³ugi serwisu i konserwacji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w tym zakresie.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
1. jedn± robotê lub roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub/i rozbudowie monitoringu miejskiego o ³±cznej warto¶æ (brutto) nie mniejszej ni¿ 100 000 PLN (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100).
W przypadku wykazania warto¶ci w walucie obcej, dla oceny spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przyjmie iloczyn wykazanej warto¶ci i ¶redniego kursu tej waluty, okre¶lonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie ww. warunku udzia³u w postêpowaniu wykazanie, ¿e jeden z wykonawców wykona³ robotê budowlan± jw.
2 Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e skieruje do realizacji zamówienia:
2.1 jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity –Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019 r., poz. 831)lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.w zakresie telekomunikacji przewodowej. Osoba ta bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika Budowy.
2.2 jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych uprawniaj±ce do projektowania wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity –Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831)lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie telekomunikacji przewodowej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 2.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 uPzp , tj.:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawid³owo ukoñczonych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – jedn± robotê lub roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub/i rozbudowie monitoringu miejskiego o ³±cznej warto¶æ (brutto) nie mniejszej ni¿ 100 000 PLN (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100).), wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane (Za³±cznik Nr 6 do SIWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty te zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonego w Rozdziale VII pkt 5.1.
W przypadku wykazania warto¶ci w walucie obcej, dla oceny spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przyjmie iloczyn wykazanej warto¶ci i ¶redniego kursu tej waluty, okre¶lonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie ww. warunku udzia³u w postêpowaniu wykazanie, ¿e jeden z wykonawców wykona³ robotê budowlan± jw.;
2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia. Wykonawca wska¿e osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane wydane na podstawie w³a¶ciwych przepisów prawa polskiego:
2.1. Jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity – Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2019 r., poz. 831)lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie telekomunikacji przewodowej. Osoba ta bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika Budowy.
2.2 Jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych uprawniaj±ce do projektowania wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity –Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831)lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, w zakresie niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie telekomunikacji przewodowej.
(Za³±cznik Nr 5 do SIWZ) – w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonego w Rozdziale VII pkt 5.2;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ
Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Za³±cznik Nr 4 do SIWZ).
3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 uPzp.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.1. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 4.1, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego:
4.1.1. zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
4.1.2. zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê ekonomiczn± lub finansow±, o których mowa w pkt 4.1.
5. Wspólne ubieganie siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp.
5.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz ofert± pe³nomocnictwa (Za³±cznik Nr 7 i 8 do SIWZ) lub innego dokumentu, zgodnie z którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ z³o¿enia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (Za³±cznik Nr 2 do SIWZ oraz Za³±cznik Nr 3 do SIWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5.5. W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie najwy¿ej oceniona wymagane dokumenty sk³adaj± wspólnie ww. wykonawcy.
5.6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do pisma zawieraj±cego ww. informacje. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
5.7. Na podstawie art. 24aa uPzp, Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla siê od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, Zamawiaj±cy mo¿e zbadaæ, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawca, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion± spo¶ród pozosta³ych ofert. 5.9. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.
5.8. O¶wiadczenia i dokumenty maj± byæ sk³adane w formie zgodnej z poni¿szymi zasadami:
5.8.1. o¶wiadczenia dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a uPzp oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale lub kopii o¶wiadczenia po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em;
5.8.2. dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje przez opatrzenie kopii o¶wiadczenia, sporz±dzonego w postaci papierowej, w³asnorêcznym podpisem.
5.8.3. po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±;
5.8.4. po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej;
5.8.5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów, innych ni¿ o¶wiadczenia, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci;
5.8.6. dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski;
5.8.7. pe³nomocnictwo (Za³±cznik Nr 7 do SIWZ) wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego sk³adane jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza;
5.8.8. inny dokument wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego sk³adane jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em;
5.8.9. pe³nomocnictwo (Za³±cznik Nr 8 do SIWZ) w przypadku ustanowienia przez wykonawcê pe³nomocnika do z³o¿enia oferty lub reprezentacji sk³adane jest oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza.
5.9. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, z pó¼n.zm.),
5.9.1. w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty,
5.9.2. w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów,
5.9.3. w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100),
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 uPzp.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Gmina Mys³owice, ING Bank ¦l±ski, Nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje siê na rachunku Zamawiaj±cego oraz zawiera dane umo¿liwiaj±ce identyfikacjê postêpowania oraz czê¶ci do którego zosta³o wniesione. Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu.
4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Orygina³ wadium wniesionego w formie niepieniê¿nej wykonawca/y jest/s± zobowi±zany/i do³±czyæ do oferty. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z uPzp, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w uPzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert± okre¶lony w niniejszej siwz.
6. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/porêczenia musi byæ wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia albo wystawione po zawi±zaniu konsorcjum wy³±cznie na pe³nomocnika wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Wadium wnoszone w pieni±dzu zachowuje wa¿no¶æ przez ca³y okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej musi byæ wa¿ne co najmniej od dnia, w którym przypada termin sk³adania ofert, do dnia, w którym up³ywa termin zwi±zania ofert±.
8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.
9. Zwrot, a tak¿e ponowne wniesienie wadium nastêpuje wed³ug przepisów uPzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Tak
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena brutto: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy
w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a) wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci; w razie wyst±pienia si³y wy¿szej strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ
w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej; termin realizacji umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony o okres przestoju spowodowanego wyst±pieniem si³y wy¿szej,
b) wyst±pienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie zamówieñ/robót budowlanych zgodnie z technologi± ich wykonania; warunek zostanie spe³niony w przypadku wyst±pienia ci±g³ych opadów deszczu lub ¶niegu uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót budowlanych przez okres min. 10 dni kalendarzowych; wówczas wyst±pi mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji zadania o nie d³u¿ej ni¿ 15 dni kalendarzowych,
c) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych o pracoch³onno¶ci wiêkszej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania; termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na wykonanie tych robót,
d) konieczno¶ci wykonania dodatkowych robót, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, nie wynikaj±cej z przyczyn dotycz±cych Wykonawcy; termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na wykonanie tych robót,
e) pojawienia siê na terenie budowy zewnêtrznego inwestora prowadz±cego roboty budowlane koliduj±ce, utrudniaj±ce b±d¼ uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie prac budowlanych objêtych zawart± umow±; termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na dokonanie uzgodnieñ i podpisanie porozumieñ umo¿liwiaj±cych realizacjê umowy,
f) opó¼nieñ w uzyskaniu niezbêdnych pozwoleñ, zezwoleñ, opinii niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy powsta³ych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy; termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas, który by³ faktycznie niezbêdny do uzyskania ww. dokumentów,
g) wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 uPzp;
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy:
a) w razie zmiany stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, o ile dojdzie do nich
w okresie obowi±zywania umowy na nastêpuj±cych zasadach:
– w przypadku zwiêkszenia stawki podatku VAT – warto¶æ wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie
w okresie obowi±zywania umowy,
– w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT – warto¶æ wynagrodzenia netto nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ zadeklarowana w ofercie; warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT,
b) je¿eli zwiêkszenie wynagrodzenia bêdzie skutkowa³o konieczno¶ci± dokonania zmian
w bud¿ecie Miasta Mys³owice albo wieloletniej prognozie finansowej stosowny aneks mo¿e zostaæ zawarty nie wcze¶niej ni¿ po przyjêciu tych zmian przez w³a¶ciwy organ;
3) innych zmian do umowy skutkuj±cych zmian± wynagrodzenia i/lub terminu, w przypadkach:
a) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powoduj±cych konieczno¶æ dostosowania dokumentacji,
b) zmiany kierownika budowy Wykonawcy na skutek zdarzeñ losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnieñ, utraty stanowiska z zastrze¿eniem równowa¿no¶ci uprawnieñ,
c) zmiany podwykonawcy/ów niebêd±cego/ych podmiotem/ami, na którego/ych zasoby powo³ywa³ siê Wykonawca, w zwi±zku z konieczno¶ci± zlecenia w trakcie realizacji umowy wykonania czê¶ci zamówienia innemu/ym podwykonawcy/om,*
d) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowieñ zawartej umowy,
e) poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw lub zmiany technologii,
f) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny b±d¼ zmiany obowi±zuj±cych przepisów lub konieczno¶æ opracowania ekspertyz, opinii archeologicznych.
2. W pozosta³ym zakresie zmian do umowy stosuje siê art. 144 ust. 1 pkt 2-6, ust. 1a-1e oraz ust. 2 i ust. 3 uPzp.
3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiaj±cego, wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany wraz z przedstawieniem dowodów stwierdzaj±cych zaistnienie okoliczno¶ci, z zastrz. § 2 ust. 4.
4. Z okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê zmiany do umowy strony sporz±dz± protokó³ konieczno¶ci oraz aneks do umowy, w trybie art. 144 uPzp.
5. Zmiana umowy powinna nast±piæ w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia oraz powinna zawieraæ uzasadnienie.
6. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotkniêta sankcj± niewa¿no¶ci, a wiêc nie wywo³uje skutków prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Oferta musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formie pisemnej, komputerze lub inn± trwa³± i czyteln± technik±.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Mys³owice, ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice; mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Mys³owicach z siedzib± przy ul. Powstañców 1;
2) inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Mys³owice jest Pan Marcin Pata³±g , email: m.patalag@um.myslowice.pl; tel. (32) 31-71-245;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Monitoring Miejski: Etap I – zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mys³owice na Górce S³upeckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym” (znak sprawy: ZP.271.1.29.2020.P£);
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
11) wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
12) w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- ZAKUP SPRZÊTU SPECJALISTYCZNEGO: URZ¡DZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE.
- "Przeprowadzenie zajêæ wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajêæ specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za ¿yciem"
- Terapia skoncentrowana na rozwi±zaniach
- Budowa zewnêtrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Remont budynku stacji po¶redniej PT609 dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27a
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.