eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPRZETARG NIEOGRANICZONY NA ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA POSZCZEGÓLNE FRAKCJE Z KPP W CHOJNICACH I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH ORAZ Z JEDNOSTEK PODLEGŁYCH KPP CZŁUCHÓW



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28



Ogłoszenie nr 772687-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA POSZCZEGÓLNE FRAKCJE Z KPP W CHOJNICACH I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH ORAZ Z JEDNOSTEK PODLEGŁYCH KPP CZŁUCHÓW

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 19123609400000, ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 47 74 14 945, 47 74 14 817,
faks: 47 74 14 810
e-mail: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl,
www: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: forma pisemna

Adres: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA POSZCZEGÓLNE FRAKCJE Z KPP W CHOJNICACH I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH ORAZ Z JEDNOSTEK PODLEGŁYCH KPP CZŁUCHÓW

Numer referencyjny: 108/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 12


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia3) (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA POSZCZEGÓLNE FRAKCJE Z KPP w CHOJNICACH I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH KPP CZŁUCHÓW

Zamówienie podzielone na części;

odbiór odpadów komunalnych segregowanych zadanie nr:

1) Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach ul. Warszawska 13 i ul. Gdańska 49,
2) Posterunek Policji w Charzykowych ul. Jeziorna 56/2,
3) Posterunek Policji w Brusach ul. Wojska Polskiego 35,
4) Komisariat Policji w Czersku ul. Zielińskiego 6,
5) Posterunek Policji w Rzeczenicy ul. Człuchowska 2,
6) Posterunek Policji w Przechlewie ul. Człuchowska 25

dzierżawa pojemników zadanie nr:

7) Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach ul. Warszawska 13 i ul. Gdańska 49,
8) Posterunek Policji w Charzykowych ul. Jeziorna 56/2,
9) Posterunek Policji w Brusach ul. Wojska Polskiego 35,
10) Komisariat Policji w Czersku ul. Zielińskiego 6,
11) Posterunek Policji w Rzeczenicy ul. Człuchowska 2,
12)Posterunek Policji w Przechlewie ul. Człuchowska 25



SZACUNKOWE ILOŚCI ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH ZAWIERA TABELA W ROZDZIALE II SIWZ.

Wykonawca zobowiązany jest do:
-wykonania usługi wywozu nieczystości stałych obejmujących wywóz odpadów segregowanych wraz z utylizacją,
- podstawienia Przedmiotu Najmu na adres wskazany przez Najemcę w terminie ustalonym przez Strony
- zapewnienie terminowego wywozu odpadów według ustalonego harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym,
- wykonanie usługi każdorazowo winno być potwierdzone przez pracownika Zamawiającego na dokumencie wywozu – ilość i data i dołączonym do faktury,
- utrzymywanie pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych w stanie zapewniającym właściwe składowanie i estetykę,
- usunięcie odpadów wokół pojemników w skutek przepełnienia, jeżeli przyczyna wynikła z niezachowania terminu wywozu przez Wykonawcę,
- usunięcie odpadów wokół pojemników powstałych wskutek przepełnienia, jeżeli przyczyną było nadmierne wytworzenie ich przez Zamawiającego, Wykonawca na fakturze wyszczególni w osobnej pozycji ilość odebranych dodatkowo odpadów wraz z wartością usługi wynikającą ze złożonej oferty, a Zamawiający zapłaci należność.
- dopuszcza się zmianę częstotliwości oraz pojemności pojemników odbieranych odpadów jeżeli średnia ilość odebranych odpadów w m3 na miesiąc/rok będzie równoważna lub zbliżona niż prognozowana średnia ilość odebranych odpadów w m3 na miesiąc/rok.

WARTOŚĆ BRUTTO PODANA W FORMULARZU OFERTOWYM NIE JEST WARTOŚCIĄ ZAMÓWIENIA, LECZ WARTOŚCIĄ SŁUŻĄCĄ DO PORÓWNANIA OFERT.

Ocenie będzie poddawana cena jednostkowa za 1m3 odpadów oraz cena jednostkowa za dzierżawę 1 szt. pojemnika.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie
z zapisami SIWZ, w tym umowy stanowiącej jej integralną część.


Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ,
w tym umowy stanowiącej jej integralną część.


Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.


II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

Dodatkowe kody CPV:
34.92.84.80


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 199214,68
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2024

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust 4 U-PZP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

Termin realizacji; od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.

KRYTERIUM OCENY ofert na podstawie wzoru w SIWZ;



Kryterium oceny: cena – 100 %
W opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się
do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia odpady komunalne stałe segregowane nie mają cyklu życia dla ich wytwórcy .

Ocenie będzie poddawana cena jednostkowa za 1m3 odpadów oraz cena jednostkowa za dzierżawę 1 szt. pojemnika.

WARTOŚĆ BRUTTO PODANA W FORMULARZU OFERTOWYM NIE JEST WARTOŚCIĄ ZAMÓWIENIA, LECZ WARTOŚCIĄ SŁUŻĄCĄ DO PORÓWNANIA OFERT.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: wpis do Rejestru Działalności Regulowanej

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
A. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

B. oświadczenia ( ZAŁ. Nr 2/1 i 2/2 );

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenie z art. 24 ust. 1, ust 5 pkt 1 i art. 25a ust.1 Ustawy – prawo zamówień publicznych

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.Oświadczenie z art. 25a ust. 1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
2. oświadczenie wykonawcy o aktualnym wpisie – wzór zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A. Formularz Oferty ( zał. nr 1);
Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem
z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach oraz (wymaganą wraz
z ofertą) kalkulację: 1) kalkulacja ceny brutto usługi wywozu 1m3 odpadów komunalnych stałych segregowanych lub 2) kalkulacja ceny brutto dzierżawy 1 szt. pojemnika – wzór wg załącznika nr 4a lub 4b (zgodnie ze wzorem w załączeniu i odpowiednio do zadań na które złożono ofertę)

POWYŻSZE DOKUMENTY NIE PODLEGAJĄ UZUPEŁNIENIU I ICH NIEZŁOŻENIE SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY.

2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.


Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginalne lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:

1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca;
2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena wg wzoru SIWZ:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
5) ceny odpadów komunalnych, wynikające ze zmiany cennika ich składowania. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny usługi.
Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia za usługę przedstawi dokumenty, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia - udowodnienie zmiany kosztów leży po stronie wykonawcy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 13.01.2021, godzina: 09:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbiór odpadów komunalnych segregowanych z Komendy Powiatowej Policji w Chojnicach ul. Warszawska 13 i ul. Gdańska 49,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 111651,40 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbiór odpadów komunalnych segregowanych z Posterunku Policji w Charzykowych ul. Jeziorna 56/2,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9683,42 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbiór odpadów komunalnych segregowanych z Posterunku Policji w Brusach ul. Wojska Polskiego 35,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17068,09 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 4
Nazwa: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbiór odpadów komunalnych segregowanych z Komisariatu Policji w Czersku ul. Zielińskiego 6,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23676,95 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 5
Nazwa: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbiór odpadów komunalnych segregowanych z Posterunku Policji w Rzeczenicy ul. Człuchowska 2,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8811,81 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 6
Nazwa: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH STAŁYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

odbiór odpadów komunalnych segregowanych z Posterunku Policji w Przechlewie ul. Człuchowska 25


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8811,81 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 7
Nazwa: DZIERŻAWA POJEMNIKÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dzierżawa pojemników - Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach ul. Warszawska 13 i ul. Gdańska 49


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6139,30 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 8
Nazwa: DZIERŻAWA POJEMNIKÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dzierżawa pojemników z Posterunku Policji w Charzykowych ul. Jeziorna 56/2,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2523,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 9
Nazwa: DZIERŻAWA POJEMNIKÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dzierżawa pojemników z Posterunku Policji w Brusach ul. Wojska Polskiego 35.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2775,30 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 10
Nazwa: DZIERŻAWA POJEMNIKÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dzierżawa pojemników z Komisariatu Policji w Czersku ul. Zielińskiego 6


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3027,60 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 11
Nazwa: DZIERŻAWA POJEMNIKÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dzierżawa pojemników z Posterunku Policji w Rzeczenicy ul. Człuchowska 2


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2523,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 12
Nazwa: DZIERŻAWA POJEMNIKÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dzierżawa pojemników z Posterunku Policji w Przechlewie ul. Człuchowska 25


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2523,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.