eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie dorażnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów i urządzeń DORD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28



Ogłoszenie nr 772551-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.

Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego:

Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie dorażnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów i urządzeń DORD

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 93119136700000, ul. Łagiewnicka 12, 50-512 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 774 67 70,
faks: 71 774 67 99
e-mail: logistyka@word.wroc.pl,
www: www.word.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - samorządowa wojewódzka osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie http://bip.word.wroc.pl/zamowienia

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://bip.word.wroc.pl/zamowienia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego (w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe), osobiście lub za pośrednictwem posłańca

Adres: DORD, ul. Łagiewnicka 12, 50-512 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie dorażnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów i urządzeń DORD

Numer referencyjny: OL-ZP/06/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: detaliczne dostawy paliw płynnych, realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy do pojazdów, maszyn i urządzeń będących własnością DORD (OT w Oleśnicy i OT w Kamiennej Górze).
2. Szacunkowe ilości i asortyment paliw będących przedmiotem dostaw:
część 1: DORD OT w Oleśnicy, ul. Wrocławska 30b, 56-400 Oleśnica (Pb95: 200 l i LPG: 2500 l),
część 2: DORD OT w Kamiennej Górze, ul. Jeleniogórska 7, 58-400 Kamienna Góra (Pb95: 180 l i LPG: 2000 l),
3. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom jakościowym: dla paliw ciekłych, oleju napędowego określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.); dla gazu skroplonego (LPG) określonych w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 540).
3.1. Dostarczane paliwo ciekłe w całym okresie trwania umowy musi odpowiadać aktualnie obowiązującym normom.
3.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia badań jakościowych paliwa, określonych w:
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.);
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17 stycznia 2017 r. w sprawie metod badania jakości gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2017 r. poz. 159).
4. Wielkości określone w pkt 2. stanowią maksymalny limit potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o maksymalnie 40 % w stosunku do wielkości określonej w pkt. 2 (a w przypadku wprowadzenia przepisami prawa zakazu przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy przez okres minimum 2 miesięcy, o maksymalnie 50 % w stosunku do wielkości określonej § 1 ust. 2 umowy), z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego. Niezakupienie przez Zamawiającego ilości docelowych paliw określonych w pkt. 3 dla każdej z części postępowania, nie stanowi okoliczności traktowanej jako niewywiązanie się przez Zamawiającego ze zobowiązań umownych i nie może stanowić podstawy roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy z tytułu niezrealizowania przedmiotu zamówienia.
5. Tankowania odbywać się będą na stacji/stacjach paliw Wykonawcy na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów, maszyn i kanistrów Zamawiającego. Wymagane godziny otwarcia stacji (minimum) od 6.00 do 19.00, w dniach poniedziałek-sobota.
6. Stacja paliw Wykonawcy – wskazana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, musi znajdować się w odległości (odległość liczona jako dojazd pojazdem osobowym, drogą publiczną od wskazanej siedziby Zamawiającego do stacji Wykonawcy) nie większej niż 5 km.
7. Stacja Wykonawcy musi spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. 2014 r. poz. 1853 ze zmianami).
8. W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę informacji o braku możliwości tankowania paliw na wskazanej w ofercie stacji Wykonawcy (np. w wyniku awarii urządzeń) Zamawiającemu przysługuje prawo tankowania paliwa na innej stacji Wykonawcy, z uwzględnieniem przysługującego mu rabatu, jeżeli wskazana stacja paliw, znajduje się od siedziby Zamawiającego wskazanej dla każdej z części postępowania nie większej niż 7 km.
9. Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo w systemie kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę. Zakup paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów, maszyn oraz kanistrów na stacji paliw Wykonawcy. Jako potwierdzenie dokonanej transakcji pracownik Zamawiającego otrzyma od Wykonawcy Dowód wydania, który będzie zawierał, m.in.:
dla pojazdów: nr rejestracyjny, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa, cenę jednostkową brutto zakupionego paliwa przed rabatem; dla urządzeń: imię nazwisko pracownika Zamawiającego, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa, cenę jednostkową brutto zakupionego paliwa przed rabatem.
10. Zakup paliwa będzie dokonywany po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy (wskazanej przez Wykonawcę w ofercie) w chwili zakupu z uwzględnieniem przysługującemu Zamawiającemu rabatu wskazanego w ofercie.
11. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa do każdego z pojazdów lub urządzenia Zamawiającego w systemie elektronicznym za pomocą karty paliwowej, posiadającej kod przypisany do pojazdu lub urządzenia: dla pojazdów: nr rejestracyjny, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa; dla urządzeń: nazwa urządzenia lub numer identyfikacyjny, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa.
12. Karty paliwowe zostaną wydane Zamawiającemu bezpłatnie. Wymiana kart np. w wyniku jej uszkodzenia, zagubienia, spowodowana zmianą dowodu rejestracyjnego pojazdu, również zostanie dokonana bezpłatnie. Wykaz pojazdów i urządzeń Zamawiającego (marka i numer rejestracyjny) uprawnionych do tankowania, zostaną przekazane Wykonawcy w formie pisemnej po podpisaniu umowy.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo nabycia, zbycia lub zmiany ilości pojazdów, maszyn czy urządzeń.


II.5) Główny kod CPV: 09.13.30.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833, ze zm.), Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ)

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenia zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
posiada infrastrukturę techniczną umożliwiającą wykonanie zamówienia, tj. posiada stację paliw (wykazana w ofercie), na której prowadzona jest sprzedaż paliw objętych przedmiotem zamówienia, tj.: benzyna bezołowiowa Pb95 i gaz skroplony (LPG),
zlokalizowanej w odległości nie większej niż 5 km (odległość liczona jako dojazd pojazdem osobowym, drogą publiczną do stacji od wskazanej siedziby Zamawiającego) dla: część 1: DORD OT w Oleśnicy, ul. Wrocławska 30b, 56-400 Oleśnica; część 2: DORD OT w Kamiennej Górze, ul. Jeleniogórska 7, 58-400 Kamienna Góra.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (pkt. 2 niniejszego działu SIWZ) składa następujące oświadczenia i dokumenty (aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (ust. 3 niniejszego rozdziału SIWZ), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
1. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
2. wykaz stacji paliw, ze wskazaniem rodzaju sprzedawanego paliwa oraz z określeniem ich odległości (nie większej niż 5 km liczonej jako dojazd pojazdem osobowym, drogą publiczną do stacji), od wskazanej siedziby Zamawiającego, zgodnie z wykazem w rozdziale XIII pkt. 3.3. SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia;
Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1. Zaistnienia zmian w przepisach prawa skutkujących zmianami nałożonych na Wykonawcę obciążeń para podatkowych (np. zmian w systemie certyfikatów),
2. Zmian wynikających z ustawy o podatku akcyzowych, w zakresie wprowadzenia do rozliczeń podatku akcyzowego, jego usunięcia z rozliczeń bądź zmiany wysokości stawki podatku akcyzowego;
3. Zmiany stawki podatku od towarów i usług – VAT.
Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 05.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów i urządzeń DORD - OT w Oleśnicy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Lokalizacja: DORD OT w Oleśnicy, ul. Wrocławska 30b, 56-400 Oleśnica.
2. Zapotrzebowanie: Pb95 200l, LPG 2500 l.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09133000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów i urządzeń DORD - OT w Kamiennej Górze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Lokalizacja: DORD OT w Kamiennej Górze, ul. Jeleniogórska 7, 58-400 Kamienna Góra.
2. Zapotrzebowanie: Pb95 180 l, LPG 2000 l.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09133000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.