eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokPrzebudowa czê¶ci pracowni laboratoryjnych w budynku RCKiK w Bia³ymstoku - ZP/PN-25/20

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-28



Og³oszenie nr 772384-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku:

Przebudowa czê¶ci pracowni laboratoryjnych w budynku RCKiK w Bia³ymstoku - ZP/PN-25/20

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 29382900000000, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska

telefon: 085 74 47 002
faks: 857 447 133
e-mail: sekretariat@rckik.bialystok.pl
www: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny - SP ZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.rckik.bialystok.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.rckik.bialystok.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Tak , adres: Ofertê nale¿y przes³aæ na Elektroniczn± Skrzynkê Podawcz± Zamawiaj±cego /RCKiK_Bialystok/SkrytkaESP, znajduj±c± siê na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal.

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w formie papierowej. Ofertê w formie papierowej nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego, przes³aæ poczt± lub przesy³k± kuriersk±.

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa czê¶ci pracowni laboratoryjnych w budynku RCKiK w Bia³ymstoku - ZP/PN-25/20

Numer referencyjny: ZP/PN-25/20

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa czê¶ci pracowni laboratoryjnych mieszcz±cych siê w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa, stanowi±ca Za³±cznik nr 1 do SIWZ oraz Wzór umowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 11 do SIWZ.


II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿:
1) posiada do¶wiadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedno (1) zamówienie o warto¶ci min. 80 000,00 z³ brutto, polegaj±ce na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku/-ów u¿yteczno¶ci publicznej
Przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek okre¶lony w § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r., poz. 1065 t.j.).
2) dysponuje:
2.1) co najmniej jedn± (1) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej albo im odpowiadaj±ce,
2.2) co najmniej jedn± (1) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych albo im odpowiadaj±ce.
Zgodnie z zasadami okre¶lonymi we w³a¶ciwych przepisach, Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e pe³nienie ww. funkcji przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych pañstwach na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 t.j.), z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220 t.j.).


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w sekcji III.1.3) pkt 1), wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane – sporz±dzonego zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 6 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
Uwaga: Dla potrzeb oceny spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej
lub zawodowej, je¿eli warto¶æ lub warto¶ci zamówieñ, o których mowa powy¿ej zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Wykonawca w Wykazie robót, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ, poda warto¶æ zamówienia w walucie obcej oraz w PLN,
tj. przeliczy warto¶æ zamówienia przyjmuj±c ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu
w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
2) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w sekcji III.1.3) pkt 2), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporz±dzonego zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 7 do SIWZ;


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Na wezwanie Zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia, ¿e oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia: Specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia – sporz±dzonej zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 9 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu, bez dodatkowego wezwania, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertê stanowi wype³niony Formularz oferty sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SIWZ. 3 Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y: 3.1) O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SIWZ. 3.2) O¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SIWZ. 3.3) Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy). 3.4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub umowê o wspó³dzia³aniu, z której jednoznacznie bêdzie wynika³o przedmiotowe pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy). 3.5) Zobowi±zania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 8 do SIWZ lub inny dokument, z którego wynika takie zobowi±zanie (je¿eli dotyczy). 3.6) O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 10 do SIWZ (je¿eli dotyczy). 4. Zamawiaj±cy zaleca do³±czenie do oferty: 4.1) Aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisuj±cej ofertê, pe³nomocnictwo i pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty z³o¿one z ofert±.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:10,00
Termin realizacji:30,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ umowê w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 11 do SIWZ. 2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie okre¶lonym we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 11 do SIWZ. 3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 2, mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, i za zgod± obu Stron wprowadzone aneksem do umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Oferta oraz dokumenty sk³adane wraz z ofert± musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim. Ka¿dy dokument sk³adaj±cy siê na ofertê sporz±dzony w jêzyku obcym musi byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em.

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. PODWYKONAWCY: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom, przy czym Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. 2. W przypadku udzia³u podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile s± ju¿ znane. 3. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. 4. Wymagania dotycz±ce podwykonawstwa zosta³y okre¶lone we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 11 do SIWZ. II. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCÊ LUB PODWYKONAWCÊ, NA PODSTAWIE UMOWY O PRACÊ, OSÓB WYKONUJ¡CYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO CZYNNO¦CI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci na terenie budowy polegaj±ce na bezpo¶rednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadañ przy realizacji przedmiotu zamówienia, z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. Wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych oraz innych osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, jak równie¿ dostawców materia³ów budowlanych i urz±dzeñ. Szczegó³owe wymagania w ww. zakresie zawarte s± we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 11 do SIWZ. III. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJ¡CYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKRE¦LONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJ¡CYCH POWIERZYÆ WYKONANIE CZʦCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)–22) ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¿eli podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolno¶ciach polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 5.1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 5.2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 1. 6. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nianie, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w sekcji III.3), dla ka¿dego z tych podmiotów oddzielnie. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 7.1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 7.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 7.3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 7.4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podaæ nazwy firm podwykonawców. IV. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie orygina³u lub w kopii po¶wiadczonej notarialnie musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej Wykonawców. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o udzielenie zamówienia publicznego: 2.1) ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)-22) ustawy Pzp; ka¿dy z Wykonawców sk³ada oddzielnie o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2.2) spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3) wykazuje przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie; ka¿dy z Wykonawców sk³ada oddzielne o¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu; 2.3) ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp – ka¿dy z Wykonawców sk³ada oddzielne o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; 2.4) na wezwanie Zamawiaj±cego, zobowi±zani s± z³o¿yæ dokumenty, o których mowa w sekcji III.5) i III.6), przy czym dokumenty te sk³ada odpowiednio Wykonawca/-y który/którzy wykazuje/-± spe³nianie warunków w zakresie opisanym odpowiednio w sekcji III.1.3) pkt 1) i 2). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za realizacjê umowy. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie w ofercie podaj± adres do korespondencji i kontakt telefoniczny w³a¶ciwy dla pe³nomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik. 5. Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê o wspólnej realizacji zamówienia (umowê spó³ki, konsorcjum), zawieraj±c± co najmniej: 5.1) zobowi±zanie do realizacji przedmiotu zamówienia, 5.2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych Stron, 5.3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia. V. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE ZABEZPIECZENIA NALE¯YTEGO WYKONANIA UMOWY: 1. Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 10% ceny ca³kowitej podanej w ofercie w celu pokrycia roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy. VI. POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (ART. 13 RODO): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) /Dz.Urz. UE L119/1 z 04.05.2016, str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok; 2) kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku – iod@rckik.bialystok.pl, tel. 85 745 63 23; 3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 t.j.); 5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) ka¿dy Wykonawca posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przys³uguje: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. VII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie ofert nast±pi w dniu 14 stycznia 2021 r. o godz. 12:00, w siedzibie Zamawiaj±cego, pokój nr 203 (sala seminaryjna). VIII. OSOBY UPRAWNIONE ZE STRONY ZAMAWIAJ¡CEGO DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI: Ze strony Zamawiaj±cego osobami uprawnionymi do kontaktowania siê z Wykonawcami s±: Marta Stocka, Aneta Kiersnowska, Beata Kardasz tel. 85 745 63 42.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.