Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Wrocław: Dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Biotechnologii o nr ZP-1/WB/2011 -II/11
Numer ogłoszenia: 77212 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii, ul. Kuźnicza 35, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3752966, faks 0-71 3752995.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Biotechnologii o nr ZP-1/WB/2011 -II/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów biurowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.37.00 - Pudełko do przechowywania dokumentów 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALLPEN S.C. JOANNA SOWA, JACEK SUFRYD
jakie przetargi wygrała firma
BALLPEN S.C. JOANNA SOWA, JACEK SUFRYD
- Ballpen S. C. Jacek Sufryd, Joanna Sowa,, ul. Brzezińska 17/9, 54-108 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51021,00
Oferta z najniższą ceną: 51021,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54285,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych powszechnie dostępne i o ustalonych standardach jakościowych. Wartośc tego zamówienia nie przekracza 14 tys. euro, a oferty zostały rozesłane do 6 wykonawców.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i montaż rolet zaciemniających, żaluzji pionowych oraz części zamiennych do istniejących rolet i żaluzji w budynkach USK
- Wymiana 24 dźwigów osobowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych na terenie SMLW ,,Kozanów IV" we Wrocławiu
- Wykonanie łazienek w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Paulińskiej 5A we Wrocławiu.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i innych
- Sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Jana Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu
- Remont pomieszczeń po powodzi na parterze w budynku internatu i w budynku warsztatowym w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych, urządzeń biurowych, taśm do drukarek, okładek (z podziałem na zadania)
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, kodów i opasek termicznych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.