Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 771880-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postę-powania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 058 30 40 108, 30 40 110,
faks: 058 30 40 108
e-mail: przetargi@gdansk.po.gov.pl,
www: www.gdansk.po.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.gdansk.po.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferta musi być złożona w formie pisemnej zgodnie z wymaganizmi opisanymi w SIWZ
Adres: Prokuratura Okregowa w Gdańsku , 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PO VII WB 261.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 8
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na n/w zadania:
Zadanie „1”
• Prokuratury Okręgowej w Gdańsku - ul. Wały Jagiellońskie 36
• Prokuratury Rejonowej Gdańsk-Oliwa - ul. Piekarnicza 10
• Prokuratury Rejonowej Gdańsk-Śródmieście - ul. Piekarnicza 10
• Prokuratury Rejonowej Gdańsk-Wrzeszcz - ul. Piekarnicza 10
• Prokuratury Rejonowej w Pruszczu Gdańskim – ul. Wojska Polskiego 7
Zadanie „2”
• Prokuratury Rejonowej w Tczewie – ul. Sadowa 6
• Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim – ul. Kościuszki 6
Zadanie „3”
• Prokuratury Rejonowej w Malborku – ul. Plac Słowiański 6
Zadanie „4”
• Prokuratury Rejonowej w Kwidzynie – ul. Kościuszki 30A
Zadanie „5”
• Prokuratury Rejonowej w Kościerzynie – ul. Zgromadzenie Księży Zmartwychwstańców 1
Zadanie „6”
• Prokuratury Rejonowej w Kartuzach – ul. 3 – go Maja 15
Zadanie „7”
• Prokuratury Rejonowej w Pucku – ul. Wejherowska 3
• Prokuratury Rejonowej w Wejherowie – ul. Hallera 21
Zadanie „8”
• Prokuratury Rejonowej w Gdyni – ul. 10 Lutego 39
• Prokuratury Rejonowej w Sopocie ul. Grottgera 3-5,
II.5) Główny kod CPV: 50.11.81.10
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada licencje, zezwolenie lub certyfikat kompetencji zawodowych na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy , wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2019 r. poz.2140 j.t. ).
W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) , co najmniej jeden z przedsiębiorców ( Wykonawców) zobowiązany jest
do złączenia ww. dokumentu ( upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant ), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje parkingiem usytuowany w jednym z miast jednostek prokuratury w poszczególnych zadaniach lub w max. odległości do 15 km od granic administracyjnych tych miast o nawierzchni utwardzonej ogrodzony w sposób zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych i oświetlonym lub innym tego rodzaju obiektem budowlanym (budynek, hala, wiata) spełniającym wymagania w rozdziale III ust.2 pkt 2
lit.a-f. Wykonawca dołączy oświadczenie stwierdzające tytuł prawny posiadanej nieruchomości.
b)warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem technicznym (własny, najęty, tytułem użyczenia, dzierżawy, leasingu), do załadunku, rozładunku, przewozu i holowania samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, i innych środków transportu jak również jednośladów, elementów pojazdu, podzespołów i części:
•Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem pomocy drogowej z platformą zaopatrzona w wyciągarkę , do transportu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony,
•Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem pomocy drogowej do przewozu lub holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony.
(Wykonawca do warunku „b” dołączy wykaz sprzętu wraz z podstawą dysponowania tym sprzętem).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców ( Wykonawców) zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, , zezwolenie lub certyfikat kompetencji zawodowych na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy.
W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) , co najmniej jeden z przedsiębiorców ( Wykonawców) zobowiązany jest do złączenia ww. dokumentu ( upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant ), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie).
2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.
3) krótki opis parkingu z podaniem adresu jego lokalizacji i elementów wyszczególnionych w rozdziale III ust.2 pkt 2 lit.a-f ( załącznik „D” do SIWZ), Wykonawca dołączy oświadczenie stwierdzający tytuł prawny posiadanej nieruchomość.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| odległośc drogowa parkingu od siedziby prokuratury: | 30,00 |
| łączna ilość miejsc parkingowych ( wyłącznie dla pojazdów osobowych i ciężarowych w tym autobusów): | 10,00 |
| cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w pkt.2.Wszelkie zmiany warunków umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
a) Terminu wykonania zamówienia,
b)Wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
a) rezygnacji z realizacji części zamówienia,
4.Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług ( VAT ),
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
d)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych:
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę , udowodnienie zmiany kosztów jest po stronie Wykonawcy wraz z wnioskiem o zmianę wysokości
wynagrodzenia przedstawi dokumenty , że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia.
5.Zmiany o których mowa w pkt 4 lit. „b” i „c” mogą zostać dokonane w zakresie procentowego wzrostu waloryzowanej części wynagrodzenia wskazanego w formularzu cenowym, wynikającego z aktów prawnych wprowadzających zmiany minimalnego wynagrodzenia lub/i stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne dla pozostałego okresu obowiązywania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
Zadanie „1”
• Prokuratury Okręgowej w Gdańsku - ul. Wały Jagiellońskie 36
• Prokuratury Rejonowej Gdańsk-Oliwa - ul. Piekarnicza 10
• Prokuratury Rejonowej Gdańsk-Śródmieście - ul. Piekarnicza 10
• Prokuratury Rejonowej Gdańsk-Wrzeszcz - ul. Piekarnicza 10
• Prokuratury Rejonowej w Pruszczu Gdańskim – ul. Wojska Polskiego 7
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| łączna ilośc miejsc parkingowych ( wyłącznie dla pojazdów osobowych i ciężarowych w tym autobusów: | 10,00 |
| cena: | 60,00 |
| odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury: | 30,00 |
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
Zadanie „2”
•Prokuratury Rejonowej w Tczewie – ul. Sadowa 6
•Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim – ul. Kościuszki 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury: | 30,00 |
| cena: | 60,00 |
| łączna ilośc miejsc parkingowych ( wyłącznie dla pojazdów osobowych i cięzarowych w tym autobusów): | 10,00 |
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holo-wania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
Zadanie „3”
•Prokuratury Rejonowej w Malborku – ul. Plac Słowiański 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| łączna ilość miejsc parkingowych( wyłącznie dla pojazdów osobowych i ciężarowych w tym autobusów): | 10,00 |
| odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury: | 30,00 |
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
Zadanie „4”
•Prokuratury Rejonowej w Kwidzynie – ul. Kościuszki 30A
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| łączna ilość miejsc parkingowych ( wyłącznie dla pojazdów osobowych i ciężarowych w tym autobusów): | 10,00 |
| cena: | 60,00 |
| odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury: | 30,00 |
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
Zadanie „5”
•Prokuratury Rejonowej w Kościerzynie – ul. Zgromadzenie Księży Zmartwychwstańców 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury: | 30,00 |
| cena: | 60,00 |
| łączna ilość miejsc parkingowych ( wyłącznie dla pojazdów osobowych i ciężarowych w tym autobusów): | 10,00 |
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
Zadanie „6”
•Prokuratury Rejonowej w Kartuzach – ul. 3 – go Maja 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| łączna ilość miejsc parkingowych ( wyłącznie dla pojazdów osobowych i cięzarowych w tym autobusów): | 10,00 |
| odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury: | 30,00 |
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
Zadanie „7”
•Prokuratury Rejonowej w Pucku – ul. Wejherowska 3
•Prokuratury Rejonowej w Wejherowie – ul. Hallera 21
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury: | 30,00 |
| cena: | 60,00 |
| łączna ilość miejsc parkingowych ( wyłącznie dla pojazdów osobowych i ciężarowych w tym autobusów): | 10,00 |
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratur Okręgu Gdańskiego.
Zadanie „8”
•Prokuratury Rejonowej w Gdyni – ul. 10 Lutego 39
•Prokuratury Rejonowej w Sopocie ul. Grottgera 3-5,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| łączna ilość miejsc parkingowych ( wyłącznie dla pojazdów osobowych i ciężarowych w tym autobusów): | 10,00 |
| odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury: | 30,00 |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej/ochronnej oraz obuwia roboczego/ochronnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wzdłuż budynku laboratoryjnego Wydziału Farmaceutycznego GUMed
- Dostawa wyrobów do aspiratora Cusa Clarity
- Dostawa nowej generacji zastawek serca typu TAVI uwalnianych elektrycznie dla UCK
- Dostawa i montaż krzeseł ewakuacyjnych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów oraz przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Radomskiego
- "Usuwanie pojazdów z dróg, prowadzenie parkingu strzeżonego oraz demontaż pojazdów wycofanych z ruchu dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym"
- Przedmiotem zamówienia jest całodobowe usuwanie pojazdów z dróg terenu Powiatu Gorzowskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- Usuwanie pojazdów z dróg powiatu mławskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym wraz z obsługą odbioru lub demontażu pojazdów
- "Usuwanie i przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów z terenu Powiatu Świeckiego"
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





