eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em na 3 zadania

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-23



Og³oszenie nr 771440-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.

Powiat ¦widnicki:

Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em na 3 zadania

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat ¦widnicki, krajowy numer identyfikacyjny 89071830800000, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 7, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska

telefon: 74 8500400, 8500442
faks: 748 530 927
e-mail: bernard.koczkodon@powiat.swidnica.pl
www: www.bip.powiat.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.powiat.swidnica.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.powiat.swidnica.pl , www.zamowienia.swidnica.hekko.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em na 3 zadania

Numer referencyjny: WI.272.15.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em zadania:
- Zadanie 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Bole¶cin (021907_2.0002),
- Zadanie 2 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Komorów (021907_2.0009),
- Zadanie 3 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Modliszów (021907_2.0017)


II.5) G³ówny kod CPV: 71.35.43.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 10.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca do³±czy op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimaln± sumê ubezpieczenia odpowiadaj±c± co najmniej warto¶ci zadania, na które z³o¿ono ofertê.
W przypadku wykonawców zagranicznych, warto¶ci podawane w walutach obcych przelicza siê na z³ote polskie wed³ug kursu ¶redniego og³aszanego przez NBP dla danej waluty z najbli¿szego dnia roboczego nastêpuj±cego po dacie dokumentu, w którym warto¶æ ta jest wskazana


III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:
1) wyka¿e siê posiadaniem wiedzy i do¶wiadczenia zawodowego, wyra¿aj±cego siê wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licz±c od dnia wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech prac o warto¶ci min. 100.000,00 z³ obejmuj±cych us³ugê polegaj±c± na modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz za³±czeniem dowodów, ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Przez jedno zamówienie Zamawiaj±cy bêdzie rozumia³ zamówienie wykonane na podstawie jednej umowy. (warunek ten dotyczy jednego jak i wszystkich zadañ).
2) wyka¿e, i¿ dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.,
a) minimum dwiema osobami posiadaj±cymi uprawnienia, o których mowa w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, z min. 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym,
b) minimum dwiema osobami, posiadaj±cymi min. 3 letnie do¶wiadczenie w realizacji to¿samych prac – obejmuj±cych modernizacjê EGiB, potwierdzone udzia³em w min.2 projektach w tym zakresie. .(warunek a) i b) musi byæ spe³niony dla ka¿dego zadania osobno czyli gdy Wykonawca z³o¿y ofertê na kolejne zadania musi wykazaæ kolejne osoby – osoby te nie mog± siê powtarzaæ przy kolejnych zadaniach).


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy,
2. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat us³ug, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech prac o warto¶ci min. 100.000 z³ obejmuj±cych us³ugê polegaj±c± na modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz za³±czeniem dowodów, ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czenia dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, wg za³±cznika nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami o których mowa s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywam terminu sk³adania ofert. dotyczy jednego jak i wszystkich zadañ.
2. wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wg za³±cznika nr 6 do SIWZ tj.;
a) minimum dwiema osobami posiadaj±cymi uprawnienia, o których mowa w art. 43 ust.1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, z min. 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym, dla ka¿dego zadania osobno,
b) minimum dwiema osobami, posiadaj±cymi min. 3 letnie do¶wiadczenie w realizacji to¿samych prac – obejmuj±cych modernizacjê EGiB, potwierdzone udzia³em w min.2 projektach w tym zakresie. dla ka¿dego zadania osobno.
3. op³acon± polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimaln± sumê ubezpieczenia odpowiadaj±c± co najmniej warto¶ci zadania, na które z³o¿ono ofertê


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wg za³±cznika nr 4. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty, b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Powy¿sze o¶wiadczenie wykonawcy przekazuj± Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wymaga siê wniesienia wadium w wysoko¶ci:
dla zadania nr 1 – 4.500,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset z³otych),
dla zadania nr 2 – 3.500,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych),
dla zadania nr 3 – 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych).

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19.2 Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w nastêpuj±cych przypadkach:
1) je¿eli wyst±pi³y okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci strony na dzieñ podpisania umowy przewidzieæ nie mog³y, a wynikaj± one ze zmian przepisów prawa, które nast±pi³y w czasie realizacji zamówienia,
2) wyst±pienia dodatkowych prac, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, niezbêdnych do jego prawid³owego wykonania, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia, je¿eli,
a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymaga³oby poniesienia niewspó³miernie wysokich kosztów, lub
b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzale¿nione od wykonania zamówienia dodatkowego
3) Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego lub niezale¿nych od Zamawiaj±cego a zwi±zanych z awari± lub przestojami w dzia³aniu systemu teleinformatycznego Ewid2007,
b) opó¼nieñ w stosunku do terminów kontroli poszczególnych etapów w kolejnych iteracjach przewidzianych w za³±czniku nr 7 do OPZ – Zasady kontroli i harmonogram, le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego lub Weryfikatora (je¿eli zosta³ ustanowiony),
c) dzia³ania si³y wy¿szej (na przyk³ad klêski ¿ywio³owe, katastrofy i kataklizmy, epidemia), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót,
a) podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w pkt 19.2 2) SIWZ, o ile wykonywanie tych zamówieñ wp³ywa na termin wykonania umowy.
4) We wszystkich przypadkach okre¶lonych w pkt. 19.2, 3) SIWZ, termin realizacji mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê prac, co musi zostaæ potwierdzone pisemnie przez Geodetê Powiatowego
5) Zmiany w umowie mog± byæ dopuszczone wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê i po akceptacji Zamawiaj±cego.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: POLSKI

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Zadanie 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Bole¶cin (021907_2.0002)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em zadania:
- Zadanie 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Bole¶cin (021907_2.0002),
1. Opis prac:
W ramach ka¿dego zadania nale¿y wykonaæ nastêpuj±ce prace:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 2052), w tym:
a) weryfikacja zgodno¶ci tre¶ci mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporz±dzenie niezbêdnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynno¶ciach zwi±zanych z wy³o¿eniem projektu operatu i rozpatrzeniem zastrze¿eñ.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostê baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objêtych modernizacj± z danymi EGiB, w szczególno¶ci zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiaj±cemu utworzonych przez Wykonawcê zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powsta³ych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umo¿liwiaj±cy automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.
1.2 Ka¿de zadanie realizowane bêdzie w 3 etapach:
1) etap 1 - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Etap 1 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) inicjalne pozyskanie danych z Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w ¦widnicy (PBGiK);
b) wykonanie analizy danych EGiB i analizy materia³ów PZGiK;
c) wykonanie prac terenowych oraz pomiarów geodezyjnych, w tym ustaleñ przebiegu granic dzia³ek ewidencyjnych;
d) opracowanie danych oraz uzupe³nienie roboczej bazy danych o pozyskane dane EGiB;
e) wykonanie dokumentacji prac;
f) przekazanie wyników prac etapu 1 do kontroli;
g) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
h) zasilenie bazy danych EGiB w zakresie danych dot. styków i odbiór etapu 1.
2) etap 2 – wy³o¿enie operatu opisowo-kartograficznego i zasilenie bazy EGiB. Etap 2 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) przygotowanie i udzia³ w wy³o¿eniu projektu operatu ewidencyjnego;
b) rozpatrzenie uwag wniesionych na wy³o¿eniu;
c) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB;
d) przekazanie wyników prac etapu 2 do kontroli;
e) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
f) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 2.
3) etap 3 – harmonizacja danych baz BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB po modernizacji. Etap 3 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) wykonanie dzia³añ harmonizuj±cych baz danych BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB;
b) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy BDOT500 i GESUT;
c) przekazanie wyników prac etapu 3 do kontroli;
d) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego
e) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 3


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71354300-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Zadanie 2 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Komorów (021907_2.0009)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em zadania:
- Zadanie 2 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Komorów (021907_2.0009)
1. Opis prac:
W ramach ka¿dego zadania nale¿y wykonaæ nastêpuj±ce prace:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 2052), w tym:
a) weryfikacja zgodno¶ci tre¶ci mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporz±dzenie niezbêdnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynno¶ciach zwi±zanych z wy³o¿eniem projektu operatu i rozpatrzeniem zastrze¿eñ.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostê baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objêtych modernizacj± z danymi EGiB, w szczególno¶ci zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiaj±cemu utworzonych przez Wykonawcê zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powsta³ych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umo¿liwiaj±cy automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.
1.2 Ka¿de zadanie realizowane bêdzie w 3 etapach:
1) etap 1 - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Etap 1 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) inicjalne pozyskanie danych z Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w ¦widnicy (PBGiK);
b) wykonanie analizy danych EGiB i analizy materia³ów PZGiK;
c) wykonanie prac terenowych oraz pomiarów geodezyjnych, w tym ustaleñ przebiegu granic dzia³ek ewidencyjnych;
d) opracowanie danych oraz uzupe³nienie roboczej bazy danych o pozyskane dane EGiB;
e) wykonanie dokumentacji prac;
f) przekazanie wyników prac etapu 1 do kontroli;
g) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
h) zasilenie bazy danych EGiB w zakresie danych dot. styków i odbiór etapu 1.
2) etap 2 – wy³o¿enie operatu opisowo-kartograficznego i zasilenie bazy EGiB. Etap 2 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) przygotowanie i udzia³ w wy³o¿eniu projektu operatu ewidencyjnego;
b) rozpatrzenie uwag wniesionych na wy³o¿eniu;
c) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB;
d) przekazanie wyników prac etapu 2 do kontroli;
e) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
f) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 2.
3) etap 3 – harmonizacja danych baz BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB po modernizacji. Etap 3 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) wykonanie dzia³añ harmonizuj±cych baz danych BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB;
b) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy BDOT500 i GESUT;
c) przekazanie wyników prac etapu 3 do kontroli;
d) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego
e) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 3


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71354300-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Zadanie 3 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Modliszów (021907_2.0017)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z podzia³em zadania:
- Zadanie 3 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Modliszów (021907_2.0017).
1. Opis prac:
W ramach ka¿dego zadania nale¿y wykonaæ nastêpuj±ce prace:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 2052), w tym:
a) weryfikacja zgodno¶ci tre¶ci mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporz±dzenie niezbêdnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynno¶ciach zwi±zanych z wy³o¿eniem projektu operatu i rozpatrzeniem zastrze¿eñ.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostê baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów objêtych modernizacj± z danymi EGiB, w szczególno¶ci zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiaj±cemu utworzonych przez Wykonawcê zbiorów danych EGiB, BDOT500 i GESUT, powsta³ych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w sposób umo¿liwiaj±cy automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego Starosty.
1.2 Ka¿de zadanie realizowane bêdzie w 3 etapach:
1) etap 1 - opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego. Etap 1 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) inicjalne pozyskanie danych z Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w ¦widnicy (PBGiK);
b) wykonanie analizy danych EGiB i analizy materia³ów PZGiK;
c) wykonanie prac terenowych oraz pomiarów geodezyjnych, w tym ustaleñ przebiegu granic dzia³ek ewidencyjnych;
d) opracowanie danych oraz uzupe³nienie roboczej bazy danych o pozyskane dane EGiB;
e) wykonanie dokumentacji prac;
f) przekazanie wyników prac etapu 1 do kontroli;
g) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
h) zasilenie bazy danych EGiB w zakresie danych dot. styków i odbiór etapu 1.
2) etap 2 – wy³o¿enie operatu opisowo-kartograficznego i zasilenie bazy EGiB. Etap 2 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) przygotowanie i udzia³ w wy³o¿eniu projektu operatu ewidencyjnego;
b) rozpatrzenie uwag wniesionych na wy³o¿eniu;
c) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy EGiB;
d) przekazanie wyników prac etapu 2 do kontroli;
e) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego;
f) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 2.
3) etap 3 – harmonizacja danych baz BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB po modernizacji. Etap 3 obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:
a) wykonanie dzia³añ harmonizuj±cych baz danych BDOT500 i GESUT z danymi bazy EGiB;
b) przygotowanie danych dla Zamawiaj±cego w celu zasilenia produkcyjnej bazy BDOT500 i GESUT;
c) przekazanie wyników prac etapu 3 do kontroli;
d) kontrola opracowania przez Zamawiaj±cego
e) zasilenie bazy produkcyjnej bazy EGiB wynikami prac i odbiór etapu 3


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71354300-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 10.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.