eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Pielęgnacja zieleni miejskiej z utrzymaniem czystości w części I, II, III i IV i zimowym oczyszczaniem w części I, II i IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29



Ogłoszenie nr 770776-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.

Gmina Miasto Siedlce:

Pielęgnacja zieleni miejskiej z utrzymaniem czystości w części I, II, III i IV i zimowym oczyszczaniem w części I, II i IV

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Siedlce, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 25 794 37 86
faks: 25 794 37 18
e-mail: rzp@um.siedlce.pl
www: www.bip.siedlce.pl

adres profilu nabywcy: www.bip.siedlce.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.siedlce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.siedlce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce pok. nr 30

Adres: Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja zieleni miejskiej z utrzymaniem czystości w części I, II, III i IV i zimowym oczyszczaniem w części I, II i IV

Numer referencyjny: F.271.30.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: Pielęgnacja zieleni miejskiej z utrzymaniem czystości w części I, II, III i IV i zimowym oczyszczaniem w części I, II i IV.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

Cześć pierwsza: Pielęgnacja zieleni wraz z utrzymaniem czystości i zimowym oczyszczaniem
na terenie Parku Miejskiego Aleksandria (wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-62/340) oraz na terenach zielonych przy amfiteatrze w Siedlcach;

Część druga: Pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości i zimowym oczyszczaniem na skwerach i zieleńcach w Siedlcach;

Część trzecia: Pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości w ciągach zieleni ulicznej w Siedlcach;

Część czwarta: Pielęgnacja zieleni z utrzymaniem czystości i zimowym oczyszczaniem w Starym Parku (wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-276) o powierzchni 33.787,52 m2 usytuowanym między ul. Bolesława Prusa a ul. Generała Józefa Bema w Siedlcach.

Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla części I, II, III i IV są jednocześnie załącznikami do umów na poszczególne części przedmiotu zamówienia.


Część I –
Tereny przeznaczone do pielęgnacji, utrzymania czystości i zimowego oczyszczania – Załącznik
Nr 1 do umowy.
Całoroczny szczegółowy zakres prac na terenie Parku Miejskiego Aleksandria oraz na terenach zielonych przy Amfiteatrze w Siedlcach– Załącznik Nr 2 do umowy.

Część II –
Wykaz skwerów i zieleńców – Załącznik nr 1 do umowy.
Całoroczny szczegółowy zakres prac na skwerach i zieleńcach – Załącznik nr 2 do umowy.
Powierzchnia chodników przyległych do skwerów przeznaczonych do zimowego oczyszczania – Załącznik nr 3 do umowy.
Zestawienie nasadzeń roślin na kwietnikach – Załącznik nr 4 do umowy.

Część III –
Wykaz terenów zieleni ulicznej do pielęgnacji i utrzymania czystości – Załącznik nr 1 do umowy.
Całoroczny szczegółowy zakres prac w ciągach zieleni ulicznej – Załącznik Nr 2 do umowy.

Część IV –
Całoroczny szczegółowy zakres prac – Załącznik nr 1 do umowy.


II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 654907,41
Waluta: PL

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym
lub handlowym.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż:

Część I: 25 000,00 zł
Część II: 60 000,00 zł
Część III: 120 000,00 zł
Część IV: 5 000,00 zł
nieograniczoną liczbą zdarzeń, ani też kwotą określającą wysokość odszkodowania za jedno zdarzenie.

Wykonawca, składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, w celu wykazania, że spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zobowiązany jest zsumować sumę gwarancyjną dla poszczególnych części zamówienia.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:

1) posiada doświadczenie zawodowe, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Dla części I i IV
1 usługę polegającą na całorocznym utrzymaniu parku, o powierzchni nie mniejszej niż:
 8 ha dla części I
 2 ha dla części IV
Zakres prowadzonych prac obejmować musi między innymi: koszenie trawników, grabienie, sadzenie roślin wraz z pielęgnacją po posadzeniu oraz utrzymanie czystości.



Dla części II i III
1 usługę polegającą na pielęgnacji zieleni urządzonej na terenach publicznie dostępnych (np.: urządzone tereny w ciągach ulicznych, urządzone tereny zieleni miejskiej, osiedlowej oraz inne publicznie dostępne urządzone tereny zieleni)
o powierzchni nie mniejszej niż:
 3 ha dla części II
 10 ha dla części III
Zakres prowadzonych prac obejmować musi między innymi: koszenie trawników, sadzenie roślin wraz z pielęgnacją po posadzeniu, pielęgnacja kwietników i grup krzewów.
Uwaga:
Wykonawca, składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, w celu wykazania, że spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu zobowiązany jest zsumować powierzchnię terenów zieleni poszczególnych części zamówienia.

2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; to jest osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do realizacji zamówienia:
Dla części I
 minimum 1 osobą sprawująca nadzór nad jakością świadczonych usług. W/wym. osoba musi posiadać co najmniej wykształcenie średnie o kierunku ogrodniczym lub architektura krajobrazu lub tereny zieleni lub leśnictwo oraz 3-letni staż w branży związanej z nadzorem przy zakładaniu i pielęgnacji zieleni,
 minimum 2 osoby do wykonywania prac pielęgnacyjnych i porządkowych, z co najmniej rocznym stażem w branży związanej z utrzymaniem zieleni w wykonawstwie.
Dla części II
 minimum 1 osoba sprawująca nadzór nad jakością świadczonych usług. W/wym. osoba musi posiadać co najmniej wykształcenie średnie o kierunku ogrodniczym lub architektura krajobrazu lub tereny zieleni lub leśnictwo oraz 3-letni staż w branży związanej z nadzorem przy zakładaniu i pielęgnacji zieleni,
 minimum 5 osób w okresie kwiecień – listopad, minimum 2 osoby w okresie grudzień – marzec do wykonywania prac pielęgnacyjnych i porządkowych, z co najmniej rocznym stażem w branży związanej z utrzymaniem zieleni w wykonawstwie.
Dla części III
 minimum 1 osoba sprawująca nadzór nad jakością świadczonych usług. W/wym. osoba musi posiadać co najmniej wykształcenie średnie o kierunku ogrodniczym lub architektura krajobrazu lub tereny zieleni lub leśnictwo oraz 3-letni staż w branży związanej z nadzorem przy zakładaniu i pielęgnacji zieleni,
 minimum 7 osób w okresie kwiecień – listopad, minimum 2 osoby w okresie grudzień – marzec do wykonywania prac pielęgnacyjnych i porządkowych, z co najmniej rocznym stażem w branży związanej z utrzymaniem zieleni w wykonawstwie.
Dla części IV
 minimum 1 osoba sprawująca nadzór nad jakością świadczonych usług. W/wym. osoba musi posiadać co najmniej wykształcenie średnie o kierunku ogrodniczym lub architektura krajobrazu lub tereny zieleni lub leśnictwo oraz 3-letni staż w branży związanej z nadzorem przy zakładaniu i pielęgnacji zieleni,
 minimum 1 osoba do wykonywania prac pielęgnacyjnych i porządkowych, z co najmniej rocznym stażem w branży związanej z utrzymaniem zieleni w wykonawstwie.

W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, liczbę pracowników przewidzianych do wykonywania prac pielęgnacyjnych i porządkowych należy zsumować. Osoba sprawująca nadzór nad jakością świadczonych usług może pełnić funkcję jednocześnie na wszystkich częściach zamówienia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. b):
1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
II. Dokument lub dokumenty, o których mowa w punkcie I ppkt. 1a) powinny być wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt. 1a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. II stosuje się.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga przedstawienia:
a) opłaconej polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga przedstawienia:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:93,00
Termin wykonania zlecenia interwencyjnego:7,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany wprowadzonej przepisami odrębnymi. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 09:45

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Pielęgnacja zieleni wraz z utrzymaniem czystości i zimowym oczyszczaniem na terenie Parku Miejskiego Aleksandria (wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-62/340) oraz na terenach zielonych przy amfiteatrze w Siedlcach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Tereny przeznaczone do pielęgnacji, utrzymania czystości i zimowego oczyszczania – Załącznik
Nr 1 do umowy.
Całoroczny szczegółowy zakres prac na terenie Parku Miejskiego Aleksandria oraz na terenach zielonych przy Amfiteatrze w Siedlcach– Załącznik Nr 2 do umowy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 70648,15 PL

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin wykonania zlecenia interwencyjnego:7,00
Cena:93,00
Część nr: 2
Nazwa: Pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości i zimowym oczyszczaniem na skwerach i zieleńcach w Siedlcach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykaz skwerów i zieleńców – Załącznik nr 1 do umowy.
Całoroczny szczegółowy zakres prac na skwerach i zieleńcach – Załącznik nr 2 do umowy.
Powierzchnia chodników przyległych do skwerów przeznaczonych do zimowego oczyszczania – Załącznik nr 3 do umowy.
Zestawienie nasadzeń roślin na kwietnikach – Załącznik nr 4 do umowy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 180555,56 PL

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wykonania zlecenia interwencyjnego:7,00
cena:93,00
Część nr: 3
Nazwa: Pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości w ciągach zieleni ulicznej w Siedlcach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykaz terenów zieleni ulicznej do pielęgnacji i utrzymania czystości – Załącznik nr 1 do umowy.
Całoroczny szczegółowy zakres prac w ciągach zieleni ulicznej – Załącznik Nr 2 do umowy.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 388888,89 PL

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:93,00
Termin wykonania zlecenia interwencyjnego:7,00
Część nr: 4
Nazwa: Pielęgnacja zieleni z utrzymaniem czystości i zimowym oczyszczaniem w Starym Parku (wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-276) o powierzchni 33.787,52 m2 usytuowanym między ul. Bolesława Prusa a ul. Generała Józefa Bema w Siedlcach.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Całoroczny szczegółowy zakres prac – Załącznik nr 1 do umowy.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14814,81 PL

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:93,00
termin wykonania zlecenia interwencyjnego:7,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.