eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wraz z instalacj ± urz ± dze ń ( centrali - BOSCH FPA-5000 bez klawiatury) i osprz ę tu maj ± cego na celu rozbudow ę zintegrowanego systemu sygnalizacji po ż aru (SAP) oraz dĽ wi ę kowego systemu ostrzegania (DSO) w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także tre¶ć przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-05

Kraków: Dostawa wraz z instalacj ± urz ± dze ń ( centrali - BOSCH FPA-5000 bez klawiatury) i osprz ę tu maj ± cego na celu rozbudow ę zintegrowanego systemu sygnalizacji po ż aru (SAP) oraz dĽ wi ę kowego systemu ostrzegania (DSO) w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 77008 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowi±zkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5982 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJˇCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJˇCEGO: Inny: Szpital sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z instalacj ± urz ± dze ń ( centrali - BOSCH FPA-5000 bez klawiatury) i osprz ę tu maj ± cego na celu rozbudow ę zintegrowanego systemu sygnalizacji po ż aru (SAP) oraz dĽ wi ę kowego systemu ostrzegania (DSO) w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacj ± urz ± dze ń ( centrali - BOSCH FPA-5000 bez klawiatury) i osprz ę tu maj ± cego na celu rozbudow ę zintegrowanego systemu sygnalizacji po ż aru (SAP) oraz dĽ wi ę kowego systemu ostrzegania (DSO) w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. 2. Przedmiot zamówienia nale ż y zrealizowa ć w oparciu o jedn ± platform ę sprz ę tow ± w warstwie zarz ± dzania informacjami, wspólny protokó ł wymiany danych umo ż liwiaj ± cy pe ł ne przekazywanie informacji pomi ę dzy podcentralami, w szczególno ¶ ci z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej specyfikacj ± . 3. Rozbudowa obejmuje segmenty B1 - poziom 3 , B2 - poziomy 3,4 i B3 - poziomy 3,4. System rozbudowany zostanie tak, aby stanowi ł jeden spójny system przez do ł± czenie nowych kompatybilnych urz ± dze ń z istniej ± cymi oraz da ł mo ż liwo ¶ć dalszej jego rozbudowy w dowolnym momencie, 4. Monta ż systemu SAP i DSO nale ż y wykona ć zgodnie z projektem opracowanym przez firm ę Projektowo - Wdro ż eniow ± EL - TER z siedzib ± w Krakowie, który przedstawiony zosta ł w: a) za ł± czniku nr 8 do specyfikacji - instalacja DSO (segment B1, poziom 3 , segment B2 poziom 3, 4, segment B3 poziom 3, 4,), schemat blokowy DSO, a) za ł± cznik nr 9 do specyfikacji - instalacja SAP (segment B1, poziom 3 , segment B2 poziom 3, 4, , segment B3 poziom 3, 4) scenariusz po ż arowy, schemat po ł± cze ń central, schemat blokowy. 5. Kompleksowa dokumentacja wykonawcza b ęd± ca podstaw ± do wykonania niniejszego zamówienia dost ę pna jest w wersji papierowej w siedzibie Szpitala po uprzednim uzgodnieniu terminu. 6. Doboru odpowiednich urz ± dze ń nale ż y dokona ć maj ± c na uwadze istniej ± cy system zainstalowany w pierwszych etapach, urz ± dzenia musz ± by ć w pe ł ni kompatybilne z dzia ł aj ±c± central ± BOSCH FPA-5000 z modu ł ami funkcyjnymi, urz ± dzeniami obs ł uguj ± cymi d Ľ wi ę kowy system ostrzegania: sterownik sieciowy BOSCH PRS-NCO-B, wzmacniacze podstawowe BOSCH PRS-xBxxx, wielokana ł owy interfejs BOSCH PRS-16MCI, podstawowa stacja wywo ł awcza BOSCH LBB 4430 00. 7. Odwzorowaniem rozbudowanego systemu DSO i SAP b ę dzie wizualizacja wszystkich elementów czynnych zabezpiecze ń przeciwpo ż arowych widoczna na komputerowej stacji monitoringu zlokalizowanej w pomieszczeniu Centralnej Dyspozytorni na poziomie -1. ZAKRES PRAC OBEJMUJ ˇ CYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Prace monta ż owo - instalacyjne (dot. SAP i DSO) musz ± obejmowa ć swym zakresem: - Demonta ż starego systemu SAP, - Budowa linii sygna ł owych i monitoruj ± cych, - Monta ż czujek i g ło¶ ników, - Monta ż przycisków r ę cznego ostrzegania, - Monta ż modu ł ów kontrolno - steruj ± cych, - Monta ż okablowania usieciowiaj ± cego, - Modyfikacj ę istniej ± cej wizualizacji o kolejne zainstalowane elementy, (zgodnie z zawartym porozumieniem firm ± UNIMA 2000) - Wykonanie pomiarów zrozumia ło¶ ci mowy, - Wykonanie pomiarów elektrycznych, - Pod ł± czenie nowego obszaru do centrali (zgodnie z zawartym porozumieniem firm ± UNIMA 2000) - Próby, testy i rozruch POZOSTA Ł E INFORMACJE: Wykonawca w ramach przygotowania oferty zobowi ± zany jest uwzgl ę dni ć poni ż sze informacje: Budynek Szpitala zaliczony do kategorii ZL II (szpital) W zgodnie z obowi ± zuj ± cymi przepisami spe ł nia ć winien wymagania klasy B odporno ¶ ci po ż arowej, a poszczególne elementy powinny spe ł nia ć w ła¶ ciwe wymagania w zakresie odporno ¶ ci ogniowej. Szpital o ¶ wiadcza, ż e dnia 2 lipca 2014, zawar ł Porozumienie z firm ± UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. z siedzib ± w Krakowie (31 - 866), ul. Skar żyń skiego 14 (dalej jako UNIMA 2000) porozumienie, którego celem jest - zapewnienie aby realizowane prace z zakresu SAP (System Sygnalizacji Po ż aru), DSO (D Ľ wi ę kowy System Ostrzegawczy) i Wizualizacji by ł y spójne z rozwi ± zaniami istniej ± cymi w Szpitalu. W zwi ± zku z powy ż szym, Wykonawca projektów i lub prac z zakresu SAP, DSO i Wizualizacji, zobowi ± zany jest - przed przyst ± pieniem do realizacji ww. - do uzgodnienia projektów z firm ± UNIMA 2000. Uzgodnienie b ę dzie obejmowa ł o sprawdzenie poprawno ¶ ci projektu pod wzgl ę dem zgodno ¶ ci zastosowanych elementów z instalacjami istniej ± cymi w Szpitalu oraz mo ż liwo ¶ ciami technicznymi ich pod ł± czenia si ę do istniej ± cych systemów. Wymienione uzgodnienia powinny odby ć si ę w terminie 5 dni od daty zg ł oszenia przez Wykonawc ę gotowo ¶ ci do uzgodnie ń . Wykonawca zobowi ± zuje si ę zap ł aci ć firmie UNIMA 2000 rycza ł towe wynagrodzenie w kwocie 3.000 z ł netto (+ podatek VAT) za czynno ¶ ci, o których mowa powy ż ej tj. za wykonanie kompleksowej us ł ugi, na któr ± sk ł adaj ± si ę - konsultacje (uzgodnienia) i zatwierdzenie projektu systemu SAP, konsultacje (uzgodnienia) i zatwierdzenie projektu systemu DSO, pod ł± czenie nowego obszaru do systemu SAP, konfiguracja, sprawdzenie i uruchomienie systemu oraz wizualizacja, pod ł± czenie nowego obszaru do systemu DSO, konfiguracja, sprawdzenie i uruchomienie systemu, pomiary akustyczne, wizualizacj ę w systemie SAP. Wymienione wynagrodzenie, o którym mowa powy ż ej, nie obejmuje rozbudowy central SAP i DSO ani licencji. Podstaw ± do wystawienia przez firm ę UNIMA 2000 faktury dla Wykonawcy, b ę dzie wykonanie us ł ugi, o której mowa powy ż ej, potwierdzone protoko ł em odbioru, sporz ± dzonym przez Szpital. Faktura p ł atna b ę dzie przez Wykonawc ę , w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawid ł owo wystawionej faktury. Je ż eli termin p ł atno ¶ ci przypada na dzie ń wolny od pracy (sobota, niedziela, ¶ wi ę ta), p ł atno ¶ć zostanie dokonana w pierwszym dniu roboczym nast ę puj ± cym po tym dniu. Monta ż i spi ę cie nowej centrali BOSCH FPA-5000 bez klawiatury nale ż y wykona ć z obecnym systemem w porozumieniu z firm ± UNIMA 2000 Na etapie pod ł± czania (i uruchamiania) nowych obszarów, Wykonawca zobowi ± zuje si ę do bezwzgl ę dnej wspó ł pracy z firm ± UNIMA 2000, szczególnie w celu eliminacji ewentualnych uszkodze ń lub b łę dów. Wykonawca zobowi ± zuje si ę ponadto, ż e ka ż dy projekt, przed skierowaniem do realizacji, zostanie dodatkowo uzgodniony, na koszt Wykonawcy, przez rzeczoznawc ę ds. zabezpiecze ń p. po ż .. Z uwagi na konieczno ¶ć zachowania pe ł nej funkcjonalno ¶ ci dzia ł ania systemu, Wykonawca zobowi ± zuje si ę do zastosowanie urz ± dze ń marki Bosch (lub innych w pe ł ni zgodnych) zarówno dla SAP jak i DSO, z zastrze ż eniem, ż e urz ± dzenia w pe ł ni zgodne (z urz ± dzeniami marki Bosch) b ęd± zastosowane na ryzyko Wykonawcy. W przypadku realizacji rozbudowy systemów zgodnie z niniejszymi postanowieniami, firma UNIMA 2000 ponosi odpowiedzialno ¶ć za spójne i poprawne dzia ł anie ww. systemów. Wykonawca poszczególnych nowych obszarów ponosi odpowiedzialno ¶ć w ramach rę kojmi i gwarancji, za dostarczone materia ł y i urz ± dzenia oraz prawid ł owo ¶ć monta ż u. Nadzór nad pracami (ww. zakres) b ę dzie pe ł ni ł inspektor nadzoru wskazany przez Szpital. Wykonawca zobowi ± zany jest prowadzi ć wszystkie prace monta ż owo - instalacyjne tak, by nie uszkodzi ć istniej ± cej infrastruktury. W przypadku uszkodzenia zobowi ± zany jest na w ł asny koszt przywróci ć stan pierwotny. Zamawiaj ± cy dopuszcza wykonanie cz ę¶ ci prac przez Podwykonawców zgodnie z warunkami okre ¶ lonymi w za ł± czniku nr 6 - wzór umowy. Zamawiaj ± cy nie dopuszcza mo ż liwo ¶ ci sk ł adania ofert cz ę¶ ciowych. Zamawiaj ± cy nie dopuszcza mo ż liwo ¶ ci sk ł adania ofert wariantowych. Zamawiaj ± cy nie przewiduje mo ż liwo ¶ ci udzielenia zamówie ń uzupe ł niaj ± cych. Oferty nie posiadaj ± ce pe ł nego zakresu przedmiotu zamówienia zostan ± odrzucone. Zamawiaj ± cy zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszcze ń zwi ± zanych z realizacj ± przedmiotu zamówienia w celu zapoznania si ę z ich stanem faktycznym. Wyznaczeni przedstawiciele Szpitala po uzgodnieniu terminu, umo ż liwi ± Wykonawcy udzia ł w wizji lokalnej. Wykonawca, który nie przyst ± pi ł do wizji lokalnej ponosi pe łn± odpowiedzialno ¶ć za przygotowanie oferty. WARUNKI DODATKOWE: a) okres gwarancji: - przedmiotu zamówienia w zakresie dostarczonych urz ± dze ń wraz z uruchomieniem centrali systemu sygnalizacji po ż aru (SAP); centrali d Ľ wi ę kowego systemu ostrzegawczego (DSO) oraz na wykonane prace instalacyjne nie krótszy ni ż 36 miesi ę cy od daty uruchomienia systemu. b) wymagania dotycz ± ce serwisu : czas podj ę cia naprawy przez serwis - nie d łuż ej ni ż 24 godziny, od chwili zg ł oszenia tel. lub faksem, lub email; czas usuni ę cia zg ł oszonych usterek i wykonania napraw, licz ± c od chwili przyj ę cia zg ł oszenia maksymalnie do 3 dni kalendarzowych czas usuni ę cia zg ł oszonych usterek i wykonania napraw w przypadku kiedy usuni ę cie usterki i wykonanie naprawy b ę dzie wymaga ł o importu cz ę¶ ci zamiennych lub podzespo ł ów, maksymalnie do 7 dni kalendarzowych, licz ± c od chwili przyj ę cia zg ł oszenia dost ę pno ¶ć cz ę¶ ci zamiennych po ustaniu produkcji zaoferowanego modelu - minimum 7 lat, zapewnienie, w siedzibie Zamawiaj ± cego, szkolenia pracownikom bezpo ¶ redniego u ż ytkownika (oko ł o 10 osób) w czasie zapewniaj ± cym prawid ł ow ± i bezpieczn ± obs ł ug ę systemu, zako ń czone wydaniem ¶ wiadectwa uczestnictwa; Wykonawca zobowi ± zuje si ę wykona ć przedmiot umowy w oparciu o: a) udost ę pnion ± przez Zamawiaj ± cego projektow ± dokumentacj ± wykonawcz ± . b) wyja ¶ nienia, uzupe ł nienia, odpowiedzi Zamawiaj ± cego udzielone na etapie post ę powania przetargowego, c) ofert ± Wykonawcy, d) warunkami wynikaj ± cymi z obowi ± zuj ± cych przepisów prawa budowlanego, przepisów z zakresu ochrony ¶ rodowiska, e) wymaganiami wynikaj ± cymi z Polskich Norm i aprobat technicznych; f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, ustalonymi zwyczajami w tym zakresie oraz wskazówkami Zamawiaj ± cego. g) z zastosowaniem materia ł ów, maszyn i urz ± dze ń w ł asnych, h) z materia ł ów, których jako ¶ć winna odpowiada ć warunkom okre ¶ lonym w dokumentacji projektowej, przepisach w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92 poz. 881) oraz w innych aktualnie obowi ± zuj ± cych przepisach prawa. i) Po wykonaniu prac Wykonawca przed łoż y Zamawiaj ± cemu komplet ¶ wiadectw jako ¶ ci oraz kart gwarancyjnych materia ł ów, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno ¶ ci technicznej oraz badania ogniowe wraz ze wskazaniem producentów i dostawców. j) Wszelkie odst ę pstwa Wykonawcy od zakresu projektu wymagaj ± uzgodnienia z Zamawiaj ± cym. k) Wykonawca zobowi ± zany jest do pisemnego informowania w ła¶ ciwego przedstawiciela ze strony Szpitala o terminie odbioru robót. Odbiór realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Przewiduje si ę nast ę puj ± ce rodzaje odbiorów robót: - prac zanikaj ± cych i ulegaj ± cych zakryciu - odbiór ko ń cowy przedmiotu umowy, - odbiór ostateczny dokonywany przed up ł ywem okresu gwarancji. 2.Odbiorów dokonuje przedstawiciel Szpitala - Zamawiaj ± cego na podstawie zg ł oszenia Wykonawcy do gotowo ¶ ci do odbioru przedmiotu Umowy. Gotowo ¶ć do odbioru musi by ć dokonana na pi ¶ mie przez Kierownika ze strony Wykonawcy potwierdzonego przez przedstawiciela Szpitala. Przedstawiciel Zamawiaj ± cego dokona odbioru w terminie do trzech dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia o gotowo ¶ ci do odbioru w sposób opisany powy ż ej. 3. Wykonawca zobowi ± zany jest wykona ć pomiary zrozumia ło¶ ci mowy przy przekazaniu Zamawiaj ± cemu systemu do eksploatacji. Tym samym Wykonawca zobowi ± zany jest udowodni ć Zamawiaj ± cemu, ż e nagrana cz ę stotliwo ¶ć jest w trzech ró ż nych pasmach. Wymaga si ę aby dane powy ż szych pomiarów stanowi ł y za ł± cznik dokumentacji powykonawczej. 4. Dalsze wymogi dot. odbiorów ko ń cowych oraz odpowiedzialno ¶ć za wady zosta ł y szczegó ł owo opisane w projekcie umowy. Na Wykonawcy spoczywa obowi ± zek przygotowania i dostarczenia Zamawiaj ± cemu w dacie rozpocz ę cia czynno ¶ ci odbioru przedmiotu umowy, wszystkich wymaganych prawem oraz przez Zamawiaj ± cego dokumentów m.in. takich jak: ¶ wiadectwa materia ł ów, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne producenta, za ¶ wiadczenia w ła¶ ciwych jednostek i organów (je ¶ li s ± wymagane); protoko ł y odbiorów technicznych, o ¶ wiadczenia kierownika Wykonawcy o zako ń czeniu robót stanowi ± cych przedmiot umowy, deklaracj ę zgodno ¶ ci CE producenta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.33.00 - 33.11.33.00 35.12.00.00 - Systemy i urz±dzenia nadzoru i bezpieczeństwa 45.33.12.00 - Instalowanie urz±dzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wood-Pack Sp. z o.o., ul. Soroki 19, Poznań, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa warto¶ć zamówienia (bez VAT): 239555,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZˇ I NAJWYŻSZˇ CENˇ

  • Cena wybranej oferty: 198999,00

  • Oferta z najniższ± cen±: 198999,00 / Oferta z najwyższ± cen±: 340833,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Tre¶ć ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tegoż ogłoszenia dostępn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawd±. Nie może jednak zagwarantować ich poprawno¶ci i nie ponosi żadnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z nasz± ofert±:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleĽć jednostkę ZUS.