eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiOdnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Modlin Twierdza etap II - remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21



Ogłoszenie nr 769438-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki:

Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Modlin Twierdza etap II - remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: w ramach działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach działania 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny 13270347000000, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 51 22 230,
faks: 225 122 101
e-mail: przetargi@nowydwormaz.pl,
www: https://bip.nowydwormaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.nowydwormaz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.nowydwormaz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Urząd Miejski Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Modlin Twierdza etap II - remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.

Numer referencyjny: WPI.271.1.31.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 9


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego – osiedle Modlin Twierdza etap II – remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.” realizowanego w ramach działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach działania 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu części wspólnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych w następującym zakresie:
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia);
• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej;
• remont klatek schodowych:
- skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych;
- odtworzenie zdobień, kasetonów;
- usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich;
- renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni);
- oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych;
- remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- wymiana kratek wentylacyjnych
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
• w częściach 1-8 zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej, w części 9 wykonanie przyłącza zimnej wody fi 50 do instalacji ciepłej wody użytkowej
• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 09.07.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawcy, którzy posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności:
na 1 część – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kadetów 91 - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych,
na 2 część – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kadetów 92 - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych,
na 3 część – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Malewicza 118 - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych,
na 4 część – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Malewicza 119 - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych,
na 5 część – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Moniuszki 88 - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych,
na 6 część – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 121 - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych,
na 7 część – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 122 - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych,
na 8 część – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 123 - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych,
na 9 część – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Szpitalnej 86 - na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych,


Informacje dodatkowe: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej może wykazać ten sam dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia dla wszystkich Części.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: na część 1 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kadetów 91:
a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem przebudowę/remont/renowację/rewitalizację budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się na obszarze objętym ochroną konserwatorską, o wartości robót budowlanych min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
c) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
d) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi – która musi posiadać odpowiednie kwalifikacje wynikające z art. 37 a ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) - osoba która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a Lista Skarbów Dziedzictwa ust. 2.
na część 2 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kadetów 92:
a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem przebudowę/remont/renowację/rewitalizację budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się na obszarze objętym ochroną konserwatorską, o wartości robót budowlanych min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
c) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
d) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi – która musi posiadać odpowiednie kwalifikacje wynikające z art. 37 a ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) - osoba która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a Lista Skarbów Dziedzictwa ust. 2.
na część 3 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Malewicza 118:
a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem przebudowę/remont/renowację/rewitalizację budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się na obszarze objętym ochroną konserwatorską, o wartości robót budowlanych min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
c) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
d) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi – która musi posiadać odpowiednie kwalifikacje wynikające z art. 37 a ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) - osoba która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a Lista Skarbów Dziedzictwa ust. 2.
na część 4 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Malewicza 119:
a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem przebudowę/remont/renowację/rewitalizację budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się na obszarze objętym ochroną konserwatorską, o wartości robót budowlanych min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
c) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
d) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi – która musi posiadać odpowiednie kwalifikacje wynikające z art. 37 a ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) - osoba która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a Lista Skarbów Dziedzictwa ust. 2.
na część 5 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Moniuszki 88:
a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem przebudowę/remont/renowację/rewitalizację budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się na obszarze objętym ochroną konserwatorską, o wartości robót budowlanych min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
c) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
d) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi – która musi posiadać odpowiednie kwalifikacje wynikające z art. 37 a ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) - osoba która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a Lista Skarbów Dziedzictwa ust. 2.
na część 6 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 121:
a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem przebudowę/remont/renowację/rewitalizację budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się na obszarze objętym ochroną konserwatorską, o wartości robót budowlanych min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
c) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
d) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi – która musi posiadać odpowiednie kwalifikacje wynikające z art. 37 a ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) - osoba która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a Lista Skarbów Dziedzictwa ust. 2.
na część 7 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 122:
a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem przebudowę/remont/renowację/rewitalizację budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się na obszarze objętym ochroną konserwatorską, o wartości robót budowlanych min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
c) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
d) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi – która musi posiadać odpowiednie kwalifikacje wynikające z art. 37 a ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) - osoba która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a Lista Skarbów Dziedzictwa ust. 2.
na część 8 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 123:
a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem przebudowę/remont/renowację/rewitalizację budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się na obszarze objętym ochroną konserwatorską, o wartości robót budowlanych min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
c) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
d) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi – która musi posiadać odpowiednie kwalifikacje wynikające z art. 37 a ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) - osoba która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a Lista Skarbów Dziedzictwa ust. 2.
na część 9 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Szpitalnej 86:
a) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem przebudowę/remont/renowację/rewitalizację budynku wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się na obszarze objętym ochroną konserwatorską, o wartości robót budowlanych min. 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
b) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy – która musi posiadać:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
- odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) tj. osoba która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
c) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych – która musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
d) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi – która musi posiadać odpowiednie kwalifikacje wynikające z art. 37 a ust. 1 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) - osoba która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a Lista Skarbów Dziedzictwa ust. 2.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej może wykazać tę samą robotę budowlaną dla wszystkich Części oraz te same osoby zdolne do wykonania zamówienia dla wszystkich Części.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1) ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu;
W wypadku podania kwot w walutach obcych, w dokumentach składanych przez podmioty zagraniczne, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na PLN – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) z dnia wystawienia dokumentu (informacja z banku lub SKOK).
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (formularz wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (formularz wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 1) lit. a)-c) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
1.1) część 1 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kadetów 91 – 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy);
1.2) część 2 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Kadetów 92 – 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy);
1.3) część 3 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Malewicza 118 – 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy);
1.4) część 4 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Malewicza 119 - 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy);
1.5) część 5 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Moniuszki 88 - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy);
1.6) część 6 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 121 - 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych zero groszy);
1.7) część 7 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 122 - 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych zero groszy);
1.8) część 8 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Poniatowskiego 123 – 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych zero groszy);
1.9) część 9 – Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ulicy Szpitalna 86 – 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy);
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną:35,00
cena:60,00
Termin płatności:5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian do umowy zawartej z Wykonawcą dotyczy w szczególności:
1) terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
a) jeżeli prowadzenie robót budowlanych jest niemożliwe lub w istotnym stopniu utrudnione z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Niekorzystne warunki atmosferyczne oznaczają warunki, w których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem BHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologią i zasadami sztuki budowlanej. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne uznaję się wystąpienie średniej temperatury dziennej niższej lub równej -5° Celsjusza (średnia z pomiarów o godzinie 7:00 i 15:00), przy wykonywaniu robót zewnętrznych budowlanych. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się także nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze o wys. opadu pow. 30 mm na dobę, opady gradu, opady śniegu o przyroście pokrywy śnieżnej 25 mm w ciągu doby, silne wiatry o prędkości pow. 15 m/s, uniemożliwiające prowadzenia zewnętrznych robót budowlanych w ogóle lub bez niewspółmiernych nakładów. O wystąpieniu zjawiska uznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego. Zamawiający ma prawo weryfikacji ustaleń nt. zjawisk uznanych za niekorzystne warunki atmosferyczne. Przedłużenie terminu wykonania umowy nastąpi po uwiarygodnieniu wystąpienia takich warunków (w szczególności średniej temperatury dziennej) na podstawie danych z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej (właściwych dla miejsca budowy) o okres, w którym takie warunki występowały.
b) spowodowane nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie:
a. wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych,
b. natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypały i niewybuchy,
c. konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych,
d. wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych,
e. wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
c) będące następstwem okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia opóźnienie:
a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
b. związane z wystąpieniem stanu epidemii lub pandemii,
c. udzielenia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych robót budowlanych nieujętych w projekcie budowlanym, w przedmiarze robót, w STWiOR i SIWZ,
d. wstrzymaniem prac wynikających z konieczności usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej, wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej w zakresie wykonania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCEGO lub Projektanta, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy i uzyskania założonego efektu użytkowego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO
2) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy:
a) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT,
b) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp.,
3) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, przy zachowaniu jakości i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń,
b) ze względu na konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) zmiany parametrów materiałów, urządzeń lub wyposażenia, wynikających z niedostępności danych produktów na rynku, na nie gorsze niż zaprojektowane, po zaakceptowaniu przez osoby pełniące nadzór autorski, nadzór inwestorski i ZAMAWIAJĄCEGO.
4) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administacyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w tym w kodeksie postępowania administracyjnego


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Kadetów 91

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia);
• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej;
• remont klatek schodowych:
- skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych;
- odtworzenie zdobień, kasetonów;
- usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich;
- renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni);
- oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych;
- remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- wymiana kratek wentylacyjnych.
Zakres robót sanitarnych
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe),
• zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres zagospodarowania terenu
• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09.07.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:5,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną:35,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Kadetów 92

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia);
• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej;
• remont klatek schodowych:
- skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych;
- odtworzenie zdobień, kasetonów;
- usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich;
- renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni);
- oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych;
- remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- wymiana kratek wentylacyjnych.
Zakres robót sanitarnych
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe),
• zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres zagospodarowania terenu
• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09.07.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną:35,00
termin płatności:5,00
cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Malewicza 118

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia);
• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej;
• remont klatek schodowych:
- skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych;
- odtworzenie zdobień, kasetonów;
- usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich;
- renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni);
- oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych;
- remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- wymiana kratek wentylacyjnych
Zakres robót sanitarnych
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe),
• zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres zagospodarowania terenu
• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09.07.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną:35,00
termin płatności:5,00
cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Malewicza 119

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia);
• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej;
• remont klatek schodowych:
- skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych;
- odtworzenie zdobień, kasetonów;
- usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich;
- renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni);
- oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych;
- remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- wymiana kratek wentylacyjnych
Zakres robót sanitarnych
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe),
• zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres zagospodarowania terenu
• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09.07.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną:35,00
termin płatności:5,00
cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Moniuszki 88

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia);
• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej;
• remont klatek schodowych:
- skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych;
- odtworzenie zdobień, kasetonów;
- usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich;
- renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni);
- oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych;
- remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- wymiana kratek wentylacyjnych
Zakres robót sanitarnych
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe),
• zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres zagospodarowania terenu
• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09.07.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną:35,00
termin płatności:5,00
cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Poniatowskiego 121

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia);
• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej;
• remont klatek schodowych:
- skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych;
- odtworzenie zdobień, kasetonów;
- usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich;
- renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni);
- oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych;
- remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- wymiana kratek wentylacyjnych
Zakres robót sanitarnych
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe),
• zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres zagospodarowania terenu
• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09.07.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:5,00
cena:60,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną:35,00
Część nr: 7
Nazwa: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Poniatowskiego 122

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia);
• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej;
• remont klatek schodowych:
- skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych;
- odtworzenie zdobień, kasetonów;
- usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich;
- renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni);
- oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych;
- remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- wymiana kratek wentylacyjnych
Zakres robót sanitarnych
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe),
• zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres zagospodarowania terenu
• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09.07.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:5,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną:35,00
Część nr: 8
Nazwa: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Poniatowskiego 123

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia);
• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej;
• remont klatek schodowych:
- skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych;
- odtworzenie zdobień, kasetonów;
- usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich;
- renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni);
- oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych;
- remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- wymiana kratek wentylacyjnych
Zakres robót sanitarnych
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe),
• zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres zagospodarowania terenu
• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09.07.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną:35,00
cena:60,00
termin płatności:5,00
Część nr: 9
Nazwa: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Szpitalna 86

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia);
• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej
• renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej;
• remont klatek schodowych:
- skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych;
- odtworzenie zdobień, kasetonów;
- usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich;
- renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni);
- oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych;
- remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich;
- wymiana kratek wentylacyjnych
Zakres robót sanitarnych
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe),
• wykonanie przyłącza zimnej wody fi 50 do instalacji ciepłej wody użytkowej.
Zakres zagospodarowania terenu
• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 09.07.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres udzielonej gwarancji na wykonaną robotę budowlaną:35,00
cena:60,00
termin płatności:5,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.