eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiOdnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Modlin Twierdza etap II - remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401791-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki:

Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Modlin Twierdza etap II - remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: w ramach działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach działania 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769438-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny 13270347000000, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 51 22 230
faks: 225 122 101
e-mail: przetargi@nowydwormaz.pl
www: www.bip.nowydwormaz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Modlin Twierdza etap II - remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WPI.271.1.31.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego – osiedle Modlin Twierdza etap II – remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.” realizowanego w ramach działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach działania 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu części wspólnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych w następującym zakresie: • renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia); • odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej • renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej; • remont klatek schodowych: - skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych; - odtworzenie zdobień, kasetonów; - usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich; - renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni); - oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych; - remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich; - wymiana kratek wentylacyjnych • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, • w częściach 1-8 zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej, w części 9 wykonanie przyłącza zimnej wody fi 50 do instalacji ciepłej wody użytkowej • Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Kadetów 91

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.


CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Kadetów 92

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.


CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Malewicza 118

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.


CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Malewicza 119

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.


CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Moniuszki 88

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.


CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Poniatowskiego 121

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.


CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Poniatowskiego 122

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.


CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Poniatowskiego 123

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.


CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Szpitalna 86

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.