To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Modlin Twierdza etap II - remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: w ramach działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach działania 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 769438-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 51 22 230
faks: 225 122 101
e-mail: przetargi@nowydwormaz.pl
www: www.bip.nowydwormaz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego - osiedle Modlin Twierdza etap II - remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WPI.271.1.31.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Odnowa tkanki mieszkaniowej na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako element szerszego działania rewitalizacyjnego – osiedle Modlin Twierdza etap II – remont okien, drzwi, klatek schodowych oraz wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.” realizowanego w ramach działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w ramach działania 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu części wspólnych budynków mieszkalnych wielorodzinnych w następującym zakresie: • renowacja, konserwacja/wymiana stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (okna dachowe poza zakresem zamówienia); • odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej • renowacja, konserwacja/wymiana stolarki drzwiowej; • remont klatek schodowych: - skucie słabego popękanego tynku i wykonanie tynków cienkowarstwowych; - odtworzenie zdobień, kasetonów; - usunięcie starych warstw farby i wykonanie nowych powłok malarskich; - renowacja/wymiana posadzek z płytek (przyjęto wymianę 30% powierzchni); - oczyszczenie, pomalowanie, odtworzenie balustrad schodowych; - remont schodów zgodnie z programem prac konserwatorskich; - wymiana kratek wentylacyjnych • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, • w częściach 1-8 zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej, w części 9 wykonanie przyłącza zimnej wody fi 50 do instalacji ciepłej wody użytkowej • Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Kadetów 91
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Kadetów 92
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Malewicza 118
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Malewicza 119
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Moniuszki 88
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Poniatowskiego 121
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Poniatowskiego 122
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Poniatowskiego 123
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
NAZWA: Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Szpitalna 86
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 oraz w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Komisja przetargowa dokonała w określonym w SIWZ terminie tj. 12.01.2021 r. otwarcia 4 złożonych ofert. Po zakończeniu publicznego otwarcia ofert okazało się, że w posiadaniu Zamawiającego jest jeszcze koperta z nadrukowaną nazwą przedmiotowego postępowania wraz z danymi adresata i nadawcy. Koperta została złożona 11.01.2021 r. w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ. Koperta ta nie została otwarta wskutek błędu pracownika Zamawiającego przyjmującego oferty, który to nie przekazał jej do sekretarza komisji przetargowej. Zamawiający podczas otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu nie otworzył oferty Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. ul. Ossowska 78, 05-220 Zielonka. Oferta Wykonawcy MODANTA Sp. z o.o. została złożona w terminie, jednakże nie została odczytana podczas otwarcia ofert. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia swojego błędu, bowiem otwarcie ofert nie stanowi czynności prawnej, a czynność faktyczną. Ma ono charakter jednokrotny i ze swej natury nie może być ponawiane w danym postępowaniu.
W art. 86 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, został wyrażony jeden z istotnych elementów zasady jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. jawność otwarcia złożonych ofert, które musi nastąpić bezpośrednio po upływie terminu składania ofert wdacie i miejscu określonym przez zamawiającego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wynikająca z art. 86 ust. 2 ustawy –Prawo zamówień publicznych zasada jawności stanowi jedną z fundamentalnych zasad prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, która może być ograniczona wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie.
Ponieważ czynności publicznego otwarcia ofert nie można de facto powtórzyć, stwierdzić należy, że brak publicznego otwarcia złożonej prawidłowo oferty stanowi istotne naruszenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, które mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należy uznać kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jedynie z udziałem ofert otwartych podczas publicznego otwarcia ofert, a z pominięciem oferty złożonej w wyznaczonym terminie, ale nie otwartej ze względu na błąd organizacyjny po stronie Zamawiającego.
W związku z powyższym na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Katalog okoliczności powodujących, że umowa podlega unieważnieniu, co do zasady został wymieniony w art. 146 ust. 1 ustawy Pzp, gdzie wskazano wyłącznie przyczyny sprecyzowane wąsko i konkretnie, którymi nawet w drodze wykładni rozszerzającej nie sposób objąć wadliwości innych czynności lub zaniechań zamawiających. Z kolei w świetle art. 146 ust. 6 ustawy Pzp, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-372/2025: Roboty budowlane polegające ułożeniu płyt MON z robotami towarzyszącymi w ramach zadania nr 91824 w Ciechanowie.
- SVA/4620-365/2025: Remont instalacji c.o. i c.w.u. oraz montaż instalacji klimatyzacji w bud. nr 3 na terenie kompleksu wojskowego w m. Lublin, ul. Lipowa.
- Remont drogi powiatowej nr 3001W relacji Stara Wrona - Wojszczyce - Zakroczym - do drogi krajowej nr 62 na odcinku o długości 1625 m w miejscowości Zakroczym
- SVA/4620-356/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji źródeł ciepła zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w m. Hajnówka
- SVA/4620-349/2025 Budowa zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w m. Pomiechówek
- SVA/4620-347/2025: Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr 110 i 112 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej
- Przebudowa placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Łubnicach
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby siedziby Centrum Zarządzania Kryzysowego w Czerwonaku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.