eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Dostawa odczynników laboratoryjnych z podziałem na części dla SP ZOZ w Łapach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Łapy: Dostawa odczynników laboratoryjnych z podziałem na części dla SP ZOZ w Łapach
Numer ogłoszenia: 76902 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach , ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 814 24 38, faks 085 814 24 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych z podziałem na części dla SP ZOZ w Łapach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników laboratoryjnych z podziałem na 11 części zgodnie z załącznikiem nr 3 Część 1 Odczynniki biochemiczne do aparatu Express plus 19 pozycji; Część 2 Odczynniki i kalibratory do aparatu Express Plus 4 pozycje; Część 3 Odczynniki do aparatu CORMAY PLUS 6 pozycji; Część 4 Odczynniki różne - lateks i testy 17 pozycji; Część 5 Odczynniki różne - 3 pozycje; Część 6 Testy grzebieniowe i paskowe - 3 pozycje; Część 7 Paski do analizy moczu(DocUReader) - 1 pozycja; Część 8 Paski do aparatu równowagi kwasowo-zasadowej model 248 firmy Ciba 2 pozycje; Część 9 Odczynniki do koagulometru CHROM - 7 6 pozycji; Część 10 Odczynniki do analizatora elektrolitów Rapidchem 744 (firmy SIEMENS) 2 pozycje; Część 11 Bakteriologia 47 pozycje.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie). 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2. Pozostałe wymagane dokumenty: 1) zalecane jest aby Ofertę sporządzić zgodnie z formularzem OFERTA, stanowiącym integralną część specyfikacji - Załącznik nr 4 ; 2) do formularza Oferta należy dołączyć następujące dokumenty: a) dokumenty / oświadczenia wymagane od wykonawców stosownie do pkt. VI specyfikacji; b) formularze cenowe ( załącznik nr 3 ) wskazujące na: - nazwę przedmiotu zamówienia, - zapotrzebowane ilości, - ceny jednostkowe netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - łączną wartość netto i brutto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - nazwę producenta c) dowody dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i stosowania na rynku krajowym - aktualny dokument dopuszczający do obrotu świadectwo , certyfikat wydany przez Jednostkę notyfikowaną , deklaracja zgodności CE ; wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE - dołączyć certyfikat ISO - 9001 - wymagane metodyki do oferowanych odczynników i metryczki do surowic kontrolnych; - oraz wszelkie posiadane certyfikaty i atesty na zaoferowany asortyment Nie złożenie dokumentów / oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialostocki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach 18 -100 Łapy , ul. Korczaka 23,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach 18 -100 Łapy , ul. Korczaka 23, budynek administracji ; sekretariat pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 Odczynniki biochemiczne do aparatu Express plus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji 19.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 Odczynniki i kalibratory do aparatu Express Plus..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do aparatu CORMAY PLUS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki różne - lateks i testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Testy grzebieniowe i paskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Paski do analizy moczu (DocUReader).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odczynniki do aparatu równowagi kwasowo - zasadowej model 248 firmy Ciba Corning.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odczynniki do koagulometru CHROM - 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odczynniki do analizatora elektrolitów Rapidchem 744 (firmy Siemens).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Bakteriologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 47.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.