Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Ogłoszenie nr 768258-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
"Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 756711220, 756711257
faks: 756711250
e-mail: jacek.baran@zgiukluban.pl, iwona.sandecka@zgiukluban.pl
www: www.zgiukluban.pl
adres profilu nabywcy: www.zgiukluban.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zgiukluban.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zgiukluban.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 49/NIZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów o następujących parametrach: Opis podwozie (fabrycznie nowe – 2021 z dopuszczeniem 2020): 1. Podwozie o dmc 26t przystosowane do zabudowy bezpylnej 2. Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna) 3. Rozstaw osi pojazdu w przedziale 3550 do 4000mm 4. Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Kontrola zawieszenia tylnego poprzez przyciski na desce rozdzielczej 5. Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej 6. Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, EBS, system kontroli trakcji 7. Nośność osi przedniej min. 8000kg 8. Nośność osi tylnych min. 19000kg 9. Ogumienie 315/80 R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym, także na kole zapasowym 10. Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy min. 300KM, pojemności nie mniejszej niż 9 litrów i momencie obrotowym min. 1400Nm przystosowany do pracy w zimowych warunkach 11. Norma emisji spalin Euro 6, wraz z systemem EGR 12. Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową 13. Zbiornik paliwa o pojemności min. 200 litrów z zamykanym na klucz korkiem 14. Skrzynia biegów automatyczna lub w pełni zautomatyzowana bez pedału sprzęgła wyposażona w bieg pełzający umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami 15. System zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach 16. Akumulatory min. 2x175Ah (każdy) oraz wyłącznik prądu 17. Alternator min. 100A 18. Kabina dzienna 3 osobowa 19. Siedzenia w układzie 1+2 z dopuszczeniem 1+1+1 20. Elektrycznie sterowane szyby 21. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne 22. Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej 23. Światła przeciwmgielne przednie 24. Radio z odtwarzaczem MP3 25. Immobilizer fabryczny 26. Tachograf 27. Gniazdo elektryczne 12V 28. Pojazd wyposażony w fabryczne osłony boczne antyrowerowe
29. Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim 30. Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu 31. Wymagana homologacja pojazdu kompletnego 32. Pojazd fabrycznie powinien być przygotowany i umożliwiający zamontowanie systemu GPS
Opis zabudowa (fabrycznie nowa –2021 z dopuszczeniem 2020) 1. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, o przekroju owalnym z podłoga płaską z zaokrągleniami przy ścianach
2. Zabudowa fabrycznie nowa 3. Pojemność skrzyni ładunkowej – min. 20m3 4. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie 5. Objętość kosza zasypowego min. 1,5m3
6. Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej, blacha o gr. min. 3-8mm 7. Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej, blacha o gr. min. 8mm 8. Mechanizm zgniatania linowo – pyłowy tzw. „szufladowy” 9. Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy 10. Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5 11. Wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 110 l. do 1100 l. (metalowe i plastikowe) 12. Wrzutnik mocowany do odwłoka na śrubach w pełni demontowalny 13. Wrzutnik w całości ocynkowany – lakierowany 14. Wysokość krawędzi wrzutnika po opuszczeniu burty max. 1200mm 15. Czas opróżniania pojemników: a) 110 l. – max. 8 sek. b) 1100 l. – max. 12 sek. 16. Podnoszenie, opróżnianie i odstawianie pojemników odbywa się bez podnoszenia obrotów silnika 17. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka 18. Skrzynka sterownicza umieszczona po prawej stronie wrzutnika musi posiadać min. następujące funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy oraz wyłącznik bezpieczeństwa, trwałe oznaczenia przycisków, 19. Sterowanie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne 20. Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka 21. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów 22. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym 23. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy 24. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa 25. Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego
26. Sterowanie ręczne 27. Sterowanie płytą wypychową „wysuwanie i wsuwanie” odbywa się z pulpitu znajdującego się w kabinie kierowcy 28. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli m. in.: • prasy zagęszczającej • podnoszenia i opuszczania odwłoka • czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące prace obsługi 29. Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy 30. Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne 31. Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, minimum dwukrotnie gruntowana i lakierowana 32. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów: - światła hamowania - światła postojowe - kierunkowskazy - dwa światła alarmowe - kogut z tyłu pojazdu - oświetlenie boczne załączane przy biegu wstecznym - lampa zespolona nad kabiną z podwójnymi światłami ostrzegawczymi i napisem: „Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu” 33. Dwa stopnie dla ładowaczy umożliwiające ręczny załadunek odpadów 34. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu 35. Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami 36. Układ centralnego smarowania na smar nieprogresywny z elektronicznym sterowaniem i rejestracją pracy systemu – zmiana częstotliwości smarowania w kabinie kierowcy w min. 3 zakresach (informacją o min. stanie smaru w zasobniku, system alarmowy, brak ciśnienia, przerwana linia główna smarowania) 37. Maksymalna wysokość kompletnego pojazdu nie może przekraczać 3525mm 38. Reflektor boczny w odwłoku 39. Błotniki kół z chlapaczami 40. Zbiornik na odcieki z odpadów
41. Zbiornik na wodę z kranem min. 20 litrów wraz z dozownikiem na płyn do mycia rąk 42. Układ dezynfekcji pojemników – zbiornik na ciecz dezynfekującą o poj. min. 25 litrów, wąż o długości min. 10m z lancą umieszczoną na odwłoku zabudowy. Praca układu uruchamiana z rękojeści lancy zamontowany z prawej strony pojazdu 43. Zamontowana tablica rejestracyjna na dole pojazdu 44. Zamawiający nie określa wymogów w zakresie koloru pojazdu (preferowany kolor to biały lub pomarańczowy) 45. Pojazd i jego wyposażenie musi spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z póź. zm.)
II.5) Główny kod CPV: 34.14.45.10
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 16.04.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek dotyczący Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę potwierdzających możliwość prowadzenia przedmiotowej działalności – na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Spełnienie tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (skalą, wielkością i możliwościami technicznymi). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
7.4.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 7.4.3.1. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć z tłumaczeniem na język polski. 7.4.3.2. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę oraz że nie otwarto jego likwidacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7.4.3.3 Dokument składany w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykaz dostaw lub usług (załącznik nr 5 do SIWZ) Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
11.1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. Oddział w Lubaniu Nr 80 1090 1955 0000 0005 2000 2935 z adnotacją „Wadium - „Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2020 r. poz. 299), w terminie do dnia 29.12.2020 r. do godz. 09.00, sposób przekazania: załączyć do oferty 11.2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 11.3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Santander Bank Polska S.A. Oddział w Lubaniu Nr 80 1090 1955 0000 0005 2000 2935 z adnotacją „Wadium „Dostawa fabrycznie nowego samochodu śmieciarki do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i bioodpadów”
11.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
11.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego.
11.7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym.
11.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
11.10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
11.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
11.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
11.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w artykule 46 ust.4 a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
11.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
- Dostawa produktów mrożonych i artykułów rybnych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Wykonanie robót budowlanych pn. Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6
- Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. pomorskie) - etap IV
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2024
- dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego wyposażonego w fabrycznie nową zabudowę do transportu kontenerów hakowych dla PUK Sp. z o.o. Mosina
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.