eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16



Ogłoszenie nr 767709-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.

Areszt Śledczy:

DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 59045000000000, ul. Piłsudskiego 3, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 895 248 600
faks: 895 248 638
e-mail: as_olsztyn@sw.gov.pl
www: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA SŁUŻBY WIĘZIENNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CPV 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Część I – 1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe
Część II – 12131135-0 Wędliny drobiowe oraz 15112000-6 Drób


Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
I. Mięsa i wędlin wieprzowych, wołowych i drobiowych do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Olsztynie.
II. Mięsa i wędlin wieprzowych, wołowych i drobiowych do magazynu żywnościowego Oddziału Zewnętrznego w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00

Dodatkowe kody CPV:
15.11.30.00
15.13.11.35


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach, gdy:
a. ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę;
b. wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu w/w przeszkód.
Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 23.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część IA- 1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe dostawy do Aresztu Śledczego w Olsztynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część IA- 1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe dostawy do Aresztu Śledczego w Olsztynie

lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg)
1. kaszanka baton 1500
2. pasta boczkowa (tuszonka) baton 100g-130g 1000
3. k. biała parzona 1500
4. karkówka z/k 200
5. k. mortadela 3000
6. k. piwna 1300
7. k. mazurska 3500
8. k. podwawelska 2000
9. parówki cienkie 1200
10. serdelki wieprzowe 3000
11. salceson biały 1400
12. mielonka wieprzowa 2000
13. podgardle wêdzone 1300
14. pieczeń wieprzowa 1000
15. k. pasztetowa 1200
16. m. wieprzowe II kl. (świeże) 2000
17. m.wołowe kl.II A (świeże) 800

Elementy mięsa wieprzowego muszą pochodzić z półtusz wieprzowych klasy E, U, R wg EUROP, półtusze o jasnej barwie z młodych zwierząt rzeźnych o wadze żywej nie przekraczającej 135kg.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15113000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: CZĘŚĆ IB - 15131135-0 Wędliny drobiowe, 15112000-6 Drób do Aresztu Śledczego w Olsztynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg)
1. mielonka drobiowa 300
2. mortadela drobiowa 400
3. wędlina czysto drobiowa 300
4. szynka drobiowa 300
5. serdelki drobiowe 400
6. pierś z kurczaka (świeża) 400
7. wątróbka drobiowa 1500
8. ćwiartka z kurczaka (świeża) 1000
9. polędwica złota drobiowa 350
10. serca drobiowe 1200
11. żołądki drobiowe 1200
12. przysmak z kurczaka 350
13. polędwica sopocka drobiowa 250
14. szynkówka drobiowa 300




2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131135-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Część IIA- 1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe dostawy do Oddziału Zewnętrznego w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg)
1. blok konserwowy 270
2. k. biała parzona 270
3. k. krakowska 200
4. k. mazurska 50
5. k. mortadela 550
6. k. parówkowa 350
7. k. piwna 270
8. k. podwawelska 50
9. k. śląska 50
10. k. Toruńska 270
11. k. zwyczajna 1 300
12. karówka b/k 100
13. kaszanka baton 320
14. m. wieprzowe II kl. (świeże) 1 300
15. m.wołowe kl.II A (świeże) 100
16. mielonka konserwowa 270
17. mielonka luncheon-meat 270
18. mielonka tyrolska 270
19. mielonka w galarecie 270
20. mielonka wieprzowa 270
21. mięso mielone wieprzowe 300
22. mięso mielone wołowe 200
23. parówki cienkie 460
24. pasta boczkowa (tuszonka) baton 100g-130g 400
25. pasztet wieprzowy pieczony (formowany) 270
26. pieczeń wieprzowa 270
27. pieczeń z przyprawami 270
28. podgardle wędzone 100
29. pasztetowa 270
30. salceson biały 270
31. salceson ciemny 270
32. wątroba wieprzowa (świeża) 380


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15113000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 4
Nazwa: CZĘŚĆ IIB - 12131135-0 Wędliny drobiowe, 15112000-6 Drób do Oddziału Zewnętrznego w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg)
1 2 3
1. ćwiartka z kurczaka (świeża) 1 700
2. k.szynkowa drobiowa 80
3. mielonka drobiowa 100
4. mortadela drobiowa 100
5. mortadela z warzywami min 3 warzywa 270
6. parówki drobiowe-zawartość mięsa min 70 % 100
7. pierś drobiowa gotowana 50
8. pierś z kurczaka (świeża) 150
9. polędwica drobiowa 50
10. polędwica bankietowa drobiowa 50
11. polędwica kanadyjska drobiowa 50
12. polędwica królewska drobiowa 50
13. polędwica kujawska drobiowa 50
14. polędwica miodowa drobiowa 50
15. polędwica sopocka drobiowa 50
16. polędwica studencka drobiowa 50
17. polędwica z kurczaka 50
18. polędwica złota drobiowa 50
19. szynka drobiowa 50
20. szynka z piersi indyka 50
21. szynkówka drobiowa 50
22. wątróbka drobiowa 80
23. żołądki drobiowe 420
24. mięso z ud kurczaka 200


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131135-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.