eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2023 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16



Ogłoszenie nr 767464-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2023 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu: Dostawa paliwa na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 97070384500000, ul. Nowa, 65-339 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 684 765 370
faks: 684 765 377
e-mail: zgora@wordy.pl
www: www.zgora.wordy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://bip.zgora.wordy.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2023 r.

Numer referencyjny: WA.25.3.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2023 r. Zamówienie obejmuje dostawę paliwa, w tym:
1) dostawę benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 28 000 litrów (CPV 09132100-4), w tym:
Zielona Góra - 20.000 litrów,
Żagań - 8.000 litrów.
2) dostawę oleju napędowego ON w ilości 36 000 litrów (CPV 09134100-8), w tym:
Zielona Góra - 16.000 litrów,
Żagań - 20.000 litrów.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
1) Część I - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze
w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2023 r. w tym: dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 20.000 litrów i dostawa oleju napędowego ON
w ilości 16.000 litrów,
2) Część II - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Żaganiu w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2023 r. w tym: dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 8.000 litrów i dostawa oleju napędowego ON w ilości 20.000 litrów.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
Każda część stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywana, wobec czego ocena ofert, odwołanie lub unieważnienie przetargu na jedną część nie będzie dotyczyć drugiej części.


II.5) Główny kod CPV: 09.13.21.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2023

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (dalej „Pzp” lub „ustawa”), przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) do upływu terminu składania ofert.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Jeżeli zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert
i informuje o tym wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz zamieszcza informację na stronie internetowej, jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniana na tej stronie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną i opłaconą koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia (koncesję na obrót paliwami ciekłymi).
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał koncesję wystawioną przez Urząd Regulacji Energetyki zezwalającą na obrót paliwami objętymi przedmiotem zamówienia.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 250 000 PLN. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 250 000 PLN.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji dostaw podobnego rodzaju
tj. musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę benzyny bezołowiowej w ilości 5.000 litrów i co najmniej jedną dostawę oleju napędowego w ilości 10.000 litrów, na rzecz jednego zamawiającego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę benzyny bezołowiowej w ilości 5.000 litrów i co najmniej jedną dostawę oleju napędowego w ilości 10.000 litrów, na rzecz jednego zamawiającego.
Warunek ten dotyczy obu części zamówienia tj. Wykonawców, którzy złożyli oferty na dostawę paliwa na Zieloną Górę i/lub Żagań.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania określa Załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie na podstawie oświadczeń Wykonawcy oraz analizy dokumentów załączonych do oferty.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć – wraz z ofertą:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do SIWZ.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności Zamawiający żąda załączenia do oferty następującego dokumentu: koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
6. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następującego dokumentu: opłacona polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250 000 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć polisy, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
7. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następującego dokumentu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
8. W celu wykazania uprawnienia do reprezentacji, Wykonawca może złożyć wraz z ofertą odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
9. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę.
10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
12. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia lub złożenia dokumentów niekompletnych, zawierających błędy, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia lub poprawienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
13. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
14. Zamawiający wzywa także Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia.
15. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Tak
Informacje na temat udzielania zaliczek:
Rozliczenie pobranego paliwa następować będzie w okresach dwutygodniowych na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o dowody wydania paliwa.

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 28.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski.

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dostawa paliwa do pojazdów WORD w Zielonej Górze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze
w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2023 r. w tym: dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 20.000 litrów i dostawa oleju napędowego ON
w ilości 16.000 litrów,


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
Każda część stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywana, wobec czego ocena ofert, odwołanie lub unieważnienie przetargu na jedną część nie będzie dotyczyć drugiej części.
1) Paliwa kupowane przez Zamawiającego muszą spełniać wymagania polskich norm przenoszących normy europejskie, i tak: benzyna bezołowiowa 95 musi spełniać wymagania normy PN-EN 228+A1:2017 – 06
2) olej napędowy musi spełniać wymagania normy PN-EN 590+A1:2017-06
Dostarczany olej napędowy spełniać musi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680) i wymogi określone w normie PN-EN 590:2013-12
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 (jedną) stacją paliw z dystrybutorami paliwa, umożliwiającą dojazd i tankowanie pojazdów, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 3,0 km od siedziby Zamawiającego w Zielonej Górze czynną co najmniej
w dni robocze każdego tygodnia w godzinach 7:00 – 19:00 i/lub jedną stację paliw
w Żaganiu w odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego mieszczącej się przy ul. Leśnej 20 w Tomaszowie.
4. Zamówienie realizowane będzie poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliwowej Wykonawcy (lub podwykonawcy) zlokalizowanej w odległości i czynnej
w godzinach określonych w ust. 3.
5. Wielkość dostawy paliwa dla Zamawiającego może ulegać zmianie o (+) (-) 10 %.
6. Zakupy paliwa dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty paliwowe muszą być wydane w ciągu 15 dni roboczych od czasu podpisania umowy.
7. W przypadku braku możliwości wydania kart elektronicznych, dopuszcza się możliwość dokonywania zakupu paliwa na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego.
8. Zamawiający uprawniony jest do badania zakupionego paliwa w akredytowanych laboratoriach własnych lub zewnętrznych. W przypadku ujawnienia nieprawidłowych parametrów jakościowych paliwa, koszty badania obciążają Wykonawcę.
9. Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz zasady rozliczeń za zrealizowane dostawy określa wzór Umowy na dostawę paliwa, stanowiący Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.
10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonywania zamówienia podwykonawcom
i wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcy oraz podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców wraz z lokalizacją stacji paliw podwykonawcy.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Złożona oferta może dotyczyć zamówienia na Zieloną Górę i/lub Żagania.
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa paliwa do pojazdów WORD w Tomaszowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część II - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Żaganiu w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2023 r. w tym: dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 8.000 litrów i dostawa oleju napędowego ON w ilości 20.000 litrów.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.01.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
Każda część stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywana, wobec czego ocena ofert, odwołanie lub unieważnienie przetargu na jedną część nie będzie dotyczyć drugiej części.
1) Paliwa kupowane przez Zamawiającego muszą spełniać wymagania polskich norm przenoszących normy europejskie, i tak: benzyna bezołowiowa 95 musi spełniać wymagania normy PN-EN 228+A1:2017 – 06
2) olej napędowy musi spełniać wymagania normy PN-EN 590+A1:2017-06
Dostarczany olej napędowy spełniać musi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680) i wymogi określone w normie PN-EN 590:2013-12
3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 (jedną) stacją paliw z dystrybutorami paliwa, umożliwiającą dojazd i tankowanie pojazdów, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 3,0 km od siedziby Zamawiającego w Zielonej Górze czynną co najmniej
w dni robocze każdego tygodnia w godzinach 7:00 – 19:00 i/lub jedną stację paliw
w Żaganiu w odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego mieszczącej się przy ul. Leśnej 20 w Tomaszowie.
4. Zamówienie realizowane będzie poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliwowej Wykonawcy (lub podwykonawcy) zlokalizowanej w odległości i czynnej
w godzinach określonych w ust. 3.
5. Wielkość dostawy paliwa dla Zamawiającego może ulegać zmianie o (+) (-) 10 %.
6. Zakupy paliwa dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty paliwowe muszą być wydane w ciągu 15 dni roboczych od czasu podpisania umowy.
7. W przypadku braku możliwości wydania kart elektronicznych, dopuszcza się możliwość dokonywania zakupu paliwa na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego.
8. Zamawiający uprawniony jest do badania zakupionego paliwa w akredytowanych laboratoriach własnych lub zewnętrznych. W przypadku ujawnienia nieprawidłowych parametrów jakościowych paliwa, koszty badania obciążają Wykonawcę.
9. Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz zasady rozliczeń za zrealizowane dostawy określa wzór Umowy na dostawę paliwa, stanowiący Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.
10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonywania zamówienia podwykonawcom
i wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcy oraz podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców wraz z lokalizacją stacji paliw podwykonawcy.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Złożona oferta może dotyczyć zamówienia na Zieloną Górę i/lub Żagania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.