Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Ogłoszenie nr 767199-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i płyt CD.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 16 677 52 77,
faks: 166 775 064
e-mail: dzp@wszp.pl,
www: wszp.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.wszp.pl - w zakładce: Zamówienia publiczne / Rozpoczęte
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.wszp.pl - w zakładce: Zamówienia publiczne / Rozpoczęte
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Tylko w formie pisemnej - papierowej
Adres: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DZP/45/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i płyt CD z podziałem na dwa zadania - wg opisu na załącznikach oznaczonych nr 1 do projektu umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w skrócie ,,SIWZ''. Przedmiot zamówienia obejmuje: zadanie nr 1 - dostawa materiałów biurowych / 112 poz. asortymentowych w różnych ilościach ; zadanie nr 2 - dostawa płyt CD i kopert / 3 poz. asortymentowe – w ilościach [szt.]: 30000 płyt CD-R 700 MB ; 6000 płyt DVD-R 4,7 GB i 36000 kopert z okienkiem (na płyty CD).
II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: 1. Wypełnienie i złożenie wraz z ofertą dokumentu wg treści pn. ,,Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ''.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wypełnienie i złożenie wraz z ofertą dokumentu wg treści pn. ,,Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ''.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wypełnienie i złożenie wraz z ofertą dokumentu wg treści pn. ,,Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ''.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz w celu weryfikacji osób
uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli
wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument
(załącznik nr 1 do SIWZ ust. XIII ). 2 Oświadczenie, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ, o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli
odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez
zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający
niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w
pliku dot. niniejszego postępowania pn. „Informacja z otwarcia ofert”. 3. Oświadczenie
wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do PROJEKTU UMOWY – odpowiednio do zadania / zadań – na które wykonawca
składa ofertę.
3. Próbki płyt CD – odpowiednio do składanej oferty, tj.: zadanie nr 1 - po 3 sztuki próbek płyt, tj. oferowanego przedmiotu zamówienia dot. poz.: 70, 71 i 72 ; zadanie nr 2: po 3 sztuki próbek płyt, tj. oferowanego przedmiotu zamówienia dot. poz. 1 i 2.
4. W przypadku wątpliwości co do oferowanych produktów wg treści złożonej oferty zamawiający zwróci się do wykonawców o przesłanie próbek bez obciążania zamawiającego kosztami za dostarczone próbki, katalogi / prospekty. 5. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogów zawartych w opisie, dotyczących właściwości przedmiotów zamówienia – indywidualnie wg treści załącznika nr 1 do projektu umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena:: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, zamawiający przewiduje
możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym wykonawcą polegającej na: 1.1.
możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 1.2. możliwości zmiany
terminu obowiązywania umowy wyłącznie w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy
przedmiotu umowy o szacunkowej wartości wskazanej w umowie – zmiana umowy wymaga aneksu.
Dopuszcza się również możliwość zmiany cen w przypadku: 1.3. zmiany wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 1.4. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym
lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2. Zmiany wymienione w ust. 1.1 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania
zmienionych stawek, przy czym wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie zamawiającego o tym
fakcie. 3. Zmiany wymienione w ust. 1.3 oraz 1.4 wymagają sporządzenia przez wykonawcę aneksu
do umowy i przedstawienia zamawiającemu do podpisu wraz z kalkulacją uzasadniającą zmianę cen
umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: TYLKO JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Odwodnienie budynku świetlicy w Hermanowicach nr 78
- Dostawa urządzeń RTG do prześwietlania bagażu oraz urządzenia UPS 10 KW (zasilacz awaryjny)
- DOSTAWA KONTENERÓW SANITARNYCH, TOALET PRZENOŚNYCH, REGAŁÓW ORAZ HALI STALOWEJ.
- DOSTAWA AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO 1 MW I AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH 60 KW.
- Zakup rękawów przeciwpowodziowych, osuszaczy powietrza, namiotów pneumatycznych, pomp szlamowych -w ramach dotacji celowej na realizację zadań własnych/zleconych w ramach Programu Ochrony Ludności..
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawy artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





