Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i płyt CD.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 767199-N-2020
Numer ogłoszenia: 540395755-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 16 677 52 77
faks: 166 775 064
e-mail: dzp@wszp.pl
www: www.wszp.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: wsz
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i płyt CD.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/45/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i płyt CD’’ – w ramach dwóch oddzielnych zadań, wg nazwy, jn.
– Zadanie nr 1: dostawa materiałów biurowych – 109 poz. asortymentowych w różnych ilościach;
– Zadanie nr 2: dostawa płyt CD i kopert – 3 poz. asortymentowe – w ilościach: 30000, 6000 i 36000 [szt.].
– Zadanie nr 3: dostawa płyt DVD-R i kopert – 1 poz. asortymentowa – 5000 [szt.].
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 105547.39 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 129823.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 136880.76
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa płyt CD i kopert
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia postępowania w zakresie zad. nr 2 jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty (ważnej) z najniższą ceną przewyższa kwotę 26.346,60 zł, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w przypadku ewentualnego wyboru oferty oznaczonej nr 4 – za cenę: 30.479,40 zł.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w zad. nr 2: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.).
W postępowaniu jw. (zadanie nr 2) zostały odrzucone dwie oferty wykonawców jn.
1. KOMERS D.K. KURPIEL Sp. J. ; ul. Wolności 38 ; 58-500 Jelenia Góra – oferta oznaczona nr 2.
2. P.P.U.H. CONTENT Sp. z o.o. ; Al. W. Korfantego 66 ; 40-161 Katowice – oferta oznaczona nr 3.
– Uzasadnieniem odrzucenia oferty ozn. nr 2 i 3 jest negatywny wynik nadruku atramentowego na płytkach – jako jeden z kluczowych parametrów płytek. W przypadku oferty nr 2 z najniższą ceną (21.918,60 zł) test nagrania z nadrukiem był wykonywany na dostarczonych próbkach, tj. płytki: Kodak PRINT.
Podstawa prawna odrzucenia oferty wykonawców jw. – tylko w zakresie zadania nr 2: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ,,Prawo zamówień publicznych’’ (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.).
NAZWA: Dostawa płyt DVD-R
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2706.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3874.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Przemyśla w 2024r.
- Zakup i dostawa odzieży całorocznej dla zespołów wyjazdowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Przemyślu"
- Wykonanie EKG wysiłkowego z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2070R w miejscowości Bachów-opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania decyzji ZRID
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- "Zakup i dostawa materiałów biurowych i artykułów szkolnych dla Gminy Miasta Sanoka i jej jednostek organizacyjnych".
- Dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego i artykułów biurowych dla SPSZOZ Zdroje w pakietach
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.