Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Ogłoszenie nr 767175-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
"Odbieranie i transport od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łaziska odpadów komunalnych w 2021 r."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 81 827 69 20
faks: 81 827 69 36
e-mail: rgs@gminalaziska.pl
www: www.gminalaziska.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.gminalaziska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.gminalaziska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę – składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres: Urząd Gminy w Łaziskach, Łaziska 76, 24-335 Łaziska, pokój nr 19
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RGŚ.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Łaziska z miejscowości: Grabowiec, Wrzelów, Trzciniec, Niedźwiada Duża, Niedźwiada Mała, Las Dębowy, Zakrzów, Braciejowice, Koło, Głodno, Kępa Gostecka, Kępa Solecka, Kamień, Kamień – Kolonia, Piotrawin, Piotrawin – Kolonia, Łaziska, Janiszów, Kolonia Łaziska, Wojciechów, Kopanina Kamieńska, Kępa Piotrawińska, Kosiorów, Zgoda, Kopanina Kaliszańska.
2) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i transportu całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny w worki koloru zielonego, niebieskiego, brązowego i żółtego, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Łaziska.
a) szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 1344, zgodnie z załącznikiem Nr 6 ,
b) szacunkowa liczba pojemników o pojemności 120 l – 1740 szt. oraz worków 120 l z folii LDPE – 5376 szt., które będą odbierane w ciągu miesiąca kalendarzowego z nieruchomości, zgodnie z załącznikiem Nr 7,
c) orientacyjna ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania - 640 Mg w tym odpady z PSZOK, wielkogabarytowe i inne, szczegółowo określone w załączniku Nr 8 .
Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru i transportu odpadów gromadzonych w sposób selektywny z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego w miejscowości Łaziska nr 62, a także opróżniania koszy znajdujących się w obrębie przystanków autobusowych. Odpady pochodzące z koszy stojących przy wiatach przystankowych (ok. 35 punktów) odbierane będą zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów zmieszanych i bioodpadów obowiązującym dla danej miejscowości. Do obowiązku Wykonawcy należy również dostawa worków do koszy oraz utrzymanie właściwego stanu higieniczno – sanitarnego i porządkowego miejsc zbierania odpadów, w szczególności poprzez zabranie odpadów leżących w promieniu 3 metrów od kosza.
3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, 2500 l, kontenerów KP-7 z odpadami budowlanymi lub z popiołem z palenisk z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego w miejscowości Łaziska nr 62 oraz worków 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny,
4) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w czerwcu 2021 roku odbiór powstających w gospodarstwach domowych odpadów obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, odpady niebezpieczne, zużyte akumulatory, i baterie, opony, meble i odpady wielkogabarytowe.
5) wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki 120 l z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków na rozrywanie, co najmniej 60 mikronów:
koloru niebieskiego z napisem „Papier – Gmina Łaziska”;
koloru żółtego z napisem „Metale i tworzywa sztuczne – Gmina Łaziska”;
koloru zielonego z napisem ”Szkło– Gmina Łaziska”;
koloru brązowego z napisem „Bio – Gmina Łaziska”
w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym podczas pierwszego odbioru odpadów komunalnych w styczniu 2021r., Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w cztery (4) worki w kolorach: niebieski, żółty, brązowy, zielony. W okresie od kwietnia do października odbiór nieselektywnych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów, stanowiących odpady komunalne odbywać się będzie z częstotliwością raz na dwa (2) tygodnie, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
6) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a także opróżnianie koszy znajdujących się w obrębie przystanków autobusowych, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów niesegregowanych i bioodpadów.
7) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00.
8) Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego wyposażenia na żądanie Zamawiającego wskazanych nieruchomości w pojemniki o pojemności 1100 l, przeznaczone na gromadzenie odpadów zmieszanych i selektywnych (papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz bioodpady) – szacunkowa liczba pojemników – 20 szt. W przypadku wyposażenia wskazanych nieruchomości w pojemniki o pojemności 1100 l. Wykonawca odbierze gromadzone w nich odpady komunalne, niezwłocznie (max do 4 dni) po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego w formie fax-u lub e-mail.
9) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów budowlanych w kontenerach KP-7 (gruz, stolarka okienna i drzwiowa, styropian, wełna mineralna, opakowania po farbach i lakierach) oraz popiołu z palenisk z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Łaziskach, w ilości nie przekraczającej 10 kontenerów KP-7 rocznie. Wykonawca odbierze gromadzone w nich odpady komunalne, niezwłocznie (max do 4 dni) po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego w formie fax-u lub e-mail.
10) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia wraz z fakturą za dany miesiąc.
11) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania rocznego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy.
II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 07.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że:
a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Łaziska,
b) posiada wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, który stanowi integralną część Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zgodnie z ustawą o odpadach, prowadzonego przez właściwego marszałka województwa
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych, w ilości minimum 500Mg.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, dokument wskazany powyżej, w odniesieniu do tych podmiotów.
3) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy - dokument wskazany w Rozdziale X. B. pkt 2. ppkt. 1), w odniesieniu do tego podwykonawcy.
4) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie maja odpowiednie przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w Rozdziale X. B. pkt 2. ppkt. 1), składa każdy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Łaziska,
b) zawiadomienie o nadaniu nr rejestrowego w rejestrze podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego marszałka województwa na podstawie ustawy o odpadach.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wskazujący, że Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych, w ilości minimum 500Mg każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane- wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ.
b) dowody określające czy wyżej wymienione usługi – wskazane w załączniku nr 4 - zostały wykonane lub są wykonywane należycie, dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.
7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| czas reakcji: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach i warunkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania usługi – z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejsza umowę;
2) zmian w wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług;
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny – o okres uzasadniony w/w okolicznościami;
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – o okres działania siły wyższej oraz potrzeby do usunięcia skutków jej działania.
4) zmiany Podwykonawcy:
a) w przypadku, gdy Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy, z zastrzeżeniem iż, zmiana podwykonawcy w sytuacji, kiedy Wykonawca opierał się na nim wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, musi być uzasadniona na piśmie przez Wykonawcę i wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 14 dni od daty przedłożenia propozycji, wyłącznie wtedy, gdy nowo wskazany podwykonawca spełniał będzie warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) w przypadku, gdy powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, z zastrzeżeniem, że zmiana musi być uzasadniona na piśmie przez Wykonawcę i wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 14 dni od daty przedłożenia propozycji zmiany z zastrzeżeniem, że Wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1. PZP lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zagórz
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krynki."
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu Gminy Skulsk
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Marciszów."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Rzeczniów w 2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Cisna w 2026 roku
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





