eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywne świadczenie rolniczych prac polowych oraz okołorolniczych na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich w roku 2021

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15



Ogłoszenie nr 766698-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.

Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich:

Sukcesywne świadczenie rolniczych prac polowych oraz okołorolniczych na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich w roku 2021

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, krajowy numer identyfikacyjny 30102741100000, Wojska Polskiego 71B, 60-630 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: +48618455800
faks: +48618417830
e-mail: sekretariat@iwnirz.pl
www: www.iwnirz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.iwnirz.pl (ścieżka dostępu na wskazanej stronie: Przetargi i ogłoszenia → treść ze wskazaniem nazwy niniejszego postępowania)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej

Adres: Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, ul. Wojska Polskiego 71b, 60-630 Poznań, Sekretariat, pok. 32

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie rolniczych prac polowych oraz okołorolniczych na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich w roku 2021

Numer referencyjny: TA/Zp-6/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywne świadczenie (wykonanie) w roku 2021 na potrzeby Zakładów Doświadczalnych (zamiejscowych placówek organizacyjnych Zamawiającego) w Witaszycach (gm. Jarocin) oraz Pętkowie (gm. Środa Wielkopolska) rolniczych prac polowych takich jak: wysiew nawozów NPK, kredy granulowanej z załadunkiem
do siewnika, orka, siew (rzepaku ozimego, pszenicy ozimej, żyta ozimego, konopi, kukurydzy, poplonów), opryski (zboża, kukurydza, konopie, rzepak ozimy, pszenica ozima, żyto ozime), omłot kombajnem (zboża, kukurydza, konopie włókniste), uprawa gleby, uprawki pożniwne po pszenicy i po życie oraz usług okołorolniczych (transport omłotu). Dalsze (szczegółowe) informacje co do usług stanowiących przedmiot zamówienia, w tym wyszczególnienie gruntów rolnych, na których mają być wykonywane, a także ilości usług okołorolniczych - podaje SIWZ.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy również dobór i utrzymywanie odpowiedniego personelu do świadczenia leżących po stronie Wykonawcy usług w ramach niniejszego zamówienia. Stosownie do art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 8a lit c) ustawy PZP Zamawiający podaje, iż z uwagi na to, że prace fizyczne w ramach niniejszego zamówienia polegają na wykonywaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, to osoby je wykonujące winny być zatrudnione przez Wykonawców lub ich podwykonawcę
(czy podwykonawców) w oparciu o umowę o prace.
3. Szczegółowo świadczenia składające się na przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich wykonania (w tym środki dokumentowania i kontroli spełniania obowiązku zatrudnienia,
o którym mowa w ust. 2 powyżej, jak też sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań) - zawiera SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 77.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.11.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegając wykluczeniu z przyczyn wskazanych w art 24 ust 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP, posiadają jednocześnie zdolność zawodową (niezbędne doświadczenie) do wykonania niniejszego zamówienia. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 2 i 3 poniżej w niniejszej sekcji, Zamawiający uzna wskazany w niniejszym ustępie warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu wykonania (ukończenia) lub nadal wykonywania minimum dwóch przedsięwzięć (z których każde jest zwane dalej USŁUGĄ), spełniających następujące cechy:
1) W zakres obydwu USŁUG wchodziło (lub wchodzi - w przypadku, gdy USŁUGA
jest nadal wykonywana) wykonywanie (przy użyciu maszyn rolniczych) następujących prac rolnych (rolniczych): wysiewanie zbóż, koszenie kombajnem, nawożenie gleb nawozami sztucznymi, wykonywanie oprysków roślin, uprawę (wzruszanie) gleby rolnej. Przy czym wystarczające będzie, że wszystkie wskazane prace rolne (rolnicze) wystąpią łącznie w obu USŁUGACH, tj. również w ten sposób, że w jednej USŁUDZE wystąpią tylko niektóre z nich a w drugiej USŁUDZE pozostałe. Zamawiający nie dopuszcza jednak sytuacji, aby jedna USŁUGA zawierała wszystkie wyżej wymienione prace rolne (rolnicze) a druga USŁUGA nie zawierała żadnej z nich. Ponadto, Zamawiający dopuszcza, aby wskazane wyżej prace rolne (rolnicze) wchodzące w zakres danej USŁUGI były pracami zamawianymi (zlecanymi czy powierzonymi do wykonania w inny sposób) również poprzez dwa lub więcej poszczególnych wezwań (pojedynczych zamówień) do ich wykonania (w szczególności jako usługi zamawiane w sposób ciągły lub okresowy), przy czym w takim przypadku wszystkie te pojedyncze zamówienia na prace rolne (rolnicze) wchodzące w zakres danej USŁUGI winy być dokonane w ramach jednego sezonu rolnego, za który Zamawiający będzie uważał okres kolejno występujących po sobie 10 miesięcy;
2) Każda z dwóch USŁUG, o których mowa w pkt 1) powyżej, została wykonana
(ukończona) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie). Powyższe wymaganie w niniejszym punkcie nie dotyczy USŁUGI lub USŁUG, które są w trakcie wykonywania;
3) Każda z USŁUG, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej jest o wartości
(tj. całkowitej kwocie zapłaty z tytułu wykonania umowy mającej za przedmiot USŁUGĘ bez należnego podatku VAT) nie mniejszej niż 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) netto. W przypadku, gdy przedstawiana do wykazania spełnienia warunku USŁUGA jest nadal wykonywana wskazana wyżej wartość 40 000 zł dotyczy USŁUGI
w części już wykonanej (kwoty zapłaty netto należnej za wykonaną część umowy mającej za przedmiot USŁUGĘ);
4) Każda z USŁUG, o których mowa w pkt 1) – 3) powyżej jest USŁUGĄ, która została wykonana (a w przypadku USŁUGI jeszcze niezakończonej – jest wykonywana) należycie.
2. Z zastrzeżeniem wyjątku wskazanego w ust. 3 pkt 1) poniżej w niniejszej sekcji, obie USŁUGI wymagane na podstawie ust. 1 powyżej w niniejszej sekcji muszą być USŁUGAMI wykonanymi lub wykonywanymi przez Wykonawcę, z tym że w przypadku Wykonawców, o których mowa
w art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) wystarczające jest wykazanie faktu wykonania lub wykonywania USŁUG tylko przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym w takim przypadku również obie wymagane na podstawie ust. 1 powyżej w niniejszej sekcji USŁUGI muszą być wykonane lub wykonywane przez tego (tego samego) Wykonawcę.
3. Stosownie do art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu potwierdzenia spełniania wskazanego
w ust. 1 powyżej w niniejszej sekcji warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca może również polegać na zdolnościach zawodowych (doświadczeniu) innych podmiotów (zwanych dalej PODMIOTEM TRZECIM) niezależnie od łączących go z nim stosunków prawnych, przy czym w niniejszym postępowaniu możliwość skorzystania ze wskazanego wyżej uprawnienia dopuszczalna będzie na następujących warunkach łącznie:
1) Określone (wymagane) w ust. 1 powyżej w niniejszej sekcji obie USŁUGI będą usługami wykonanymi lub wykonywanymi przez jeden (ten sam) PODMIOT TRZECI, na którego zdolności zawodowe (doświadczenie) Wykonawca się powołuje;
2) PODMIOT TRZECI, na którego zdolności zawodowe (doświadczenie) powołuje
się Wykonawca zrealizuje niniejsze zamówienie (w szczególności jako podwykonawca)
w zakresie tych wskazanych w załączniku nr 2 SIWZ usług, które są tam nazwane Rolniczymi pracami polowymi;
3) W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22
ustawy PZP;
4) Zamiar (wolę) polegania na zdolnościach PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu spełnienia warunku określonego w ust. 1 powyżej, Wykonawca zgłosi Zamawiającemu najpóźniej w terminie składania ofert.
4. Zgodnie z art. 24aa w związku z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający dokona oceny ofert,
a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie
z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. W zakresie nieuregulowanym postanowieniami powyższymi niniejszej sekcji, wykazanie spełnienia określonego stosownie do ust. 2 – 4 powyżej warunku posiadania zdolności zawodowej do wykonania niniejszego zamówienia (jak też badanie i ocena Zamawiającego
w tych sprawach) nastąpi z uwzględnieniem właściwych dla nich postanowień działu VII SIWZ
(w tym na podstawie wskazanych tam i powtórzonych w niniejszym ogłoszeniu dokumentów).
6. W zakresie, w jakim spraw wskazanych w ust. 6 powyżej nie regulują postanowienia niniejszego ogłoszenia (a tym samym również SIWZ) - zastosowanie mają właściwe dla nich przepisy ustawy PZP.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Od Wykonawcy oferty najwyżej ocenionej w niniejszym postępowaniu wymagane
będą do złożenia, na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym jednak niż 5 dni), następujące dokumenty, aktualne na dzień ich złożenia, potwierdzające, że Wykonawca ten spełnia określony w sekcji III.1.3) warunek udziału w niniejszym postępowaniu:
1) Wykaz ze wskazaniem dwóch USŁUG wymaganych na podstawie ust. 1 w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia (zwany dalej WYKAZEM), z podaniem (w odniesieniu do każdej
z dwóch USŁUG) przedmiotu USŁUGI, jej wartości, daty wykonania (ukończenia) USŁUGI (tylko wtedy, jeżeli przedstawiana w WYKAZIE USŁUGA jest ukończona), a także podmiotu lub podmiotów, na rzecz których każdą USŁUGĘ wykonano czy też się wykonuje. Wyżej wskazane informacje będą wymagały podania w wykazie w takim zakresie, aby pozwalało to Zamawiającemu potwierdzić spełnianie wymogów określonych w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia, z wyjątkiem informacji, o których mowa w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia o należytym wykonaniu USŁUG (czy ich należytym wykonywaniu - w przypadku tych USŁUG, których wykonanie trwa), które to informacje podlegają wykazaniu w sposób wskazany w pkt 2) niniejszego ustępu;
2) Z zastrzeżeniem pkt 3) niniejszego ustępu, referencje lub inne dokumenty (np. protokoły odbioru zamówienia, zaświadczenie wystawione na podstawie art. 217 kodeksu postępowania administracyjnego, itp.) wystawione przez podmiot, na rzecz którego USŁUGA z WYKAZU (każda z dwóch wymaganych) była wykonana (albo jest wykonywana – w przypadku tych USŁUG, których wykonywanie trwa), potwierdzające, iż USŁUGA
ta została wykonana należycie czy też jest wykonywana należycie. W przypadku,
gdy USŁUGA jest nadal wykonywana, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jej należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu;
3) Jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że z przyczyn o obiektywnym charakterze
nie jest w stanie uzyskać wskazanych w pkt 2) powyżej dokumentów potwierdzających należyte wykonanie (wykonywanie) USŁUGI lub USŁUG z WYKAZU – może, zamiast tych dokumentów przedstawić oświadczenie Wykonawcy, że USŁUGA lub USŁUGI zostały należycie wykonane (czy tez są należycie wykonywane). Obowiązek wykazania Zamawiającemu istnienia ww. obiektywnej przyczyny stanowiącej przeszkodę w złożeniu dokumentu lub dokumentów wymaganych na podstawie ww. pkt 2) niniejszego ustępu, należy do Wykonawcy.

Szczegóły wezwania w sprawie powyższych dokumentów podaje SIWZ


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który, stosownie do uprawnienia wskazanego w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia (ust. 3 tam wskazany), w dokumentach składanych wraz z ofertą (stosownie do postanowień
ust. 2 niniejszego działu) wskazał, iż polega na zdolnościach PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu określonego w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia (ust. 1 tam wskazany), obowiązany będzie również przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dowód/dowody, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego PODMIOTU TRZECIEGO, w szczególności zobowiązanie danego PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Przedkładane Zamawiającemu - w wykonaniu postanowień powyższych niniejszego ustępu dokumenty powinny uwzględniać, iż oczekiwanym przez Zamawiającego celem ich przedłożenia jest wykazanie (udowodnienie), że Wykonawca ten na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia będzie miał zagwarantowany rzeczywisty (realny) dostęp do posiadanych przez PODMIOT TRZECI zasobów (zdolności) oraz, że zdolności te, poprzez zaangażowanie danego PODMIOTU TRZECIEGO do realizacji Umowy o zamówienie z niniejszego przetargu minimum
w zakresie wskazanym w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia (wskazany tam ust. 3 pkt 2), umożliwią Wykonawcy należyte wykonanie niniejszego zamówienia.

Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP, tj. w terminie 3 dni
od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert
w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP każdy Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty
są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia działu XVI SIWZ

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 12:45

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Mając na względzie, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zdanie pierwsze) Zamawiający określa zakres wskazanego tam oświadczenia – wskazane w sekcji III.3) ogłoszenia oświadczenie podlega złożeniu w zakresie dla niego określonym w SIWZ (na okoliczność niepodlegania wykluczeniu
na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP oraz spełnienia warunków udziału w niniejszym postepowaniu określonych w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia. Oświadczenie powinno zawierać dane identyfikujące Wykonawcę, który składa oświadczenie. Nadto zaleca się również,
aby w dokumencie zawierającym wskazane oświadczenie podać informacje czy składający
je Wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorstwem. W przypadku, gdy spełnienia warunków udziału w niniejszym postepowaniu określonych w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia jest wykazywane powołaniem się na zdolności PODMIOTU TRZECIEGO – oświadczenie, o którym mowa powyżej będzie zawierać informacje o tym PODMIOCIE TRZECIM dotyczące jego tożsamości,
że podmiot ten jest wykonawcą USŁUG, o których mowa w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia (wskazany tam ust. 1), że PODMIOT TRZECI będzie jako podwykonawca realizował niniejsze zamówienie w zakresie minimum wskazanym w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia (podany tam ust. 3 pkt 2) oraz, że PODMIOT TRZECI nie podlega wykluczeniu z przyczyn, o których mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy PZP

Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub SIWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36 ustawy PZP (dokument główny oraz jego załączniki), właściwą dla trybu otwartego przyjętego w niniejszym postępowaniu, tj. przetargu nieograniczonego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.