eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Ubezpieczenie Majątku oraz Odpowiedzialności Cywilnej Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-14



Ogłoszenie nr 766459-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.

Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.:

Ubezpieczenie Majątku oraz Odpowiedzialności Cywilnej Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27816576000000, ul. Zwycięstwa 36, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 3324019, 3316199,
faks: 322 316 212
e-mail: sekretariat@pzogliwice.pl,
www: www.skladowiskogliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.skladowiskogliwice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.skladowiskogliwice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: w formie pisemnej

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Majątku oraz Odpowiedzialności Cywilnej Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach

Numer referencyjny: PZO.261.10.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

a) Przedmiotem Zamówienia jest „Ubezpieczenie Majątku oraz Odpowiedzialności Cywilnej Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach” w zakresie:
− Zadanie nr 1 (Część nr 1): Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie maszyn (CPM);
− Zadanie nr 2 (Część nr 2): Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i/lub posiadania mienia
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00

Dodatkowe kody CPV:
66.51.52.00
66.51.64.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w Postępowaniu w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Ministra Finansów lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej objętej przedmiotem Zamówienia zgodnie z przepisami ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
W przypadku gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się posiadaniem:
• zaświadczenia właściwego organu, iż Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie, lub
• oświadczeniem Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej,
• oświadczeniem o notyfikacji właściwego organu kraju siedziby Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przejęte prze właściwy organ polski, jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek powinien wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2) zezwolenie Ministra Finansów lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej objętej przedmiotem Zamówienia zgodnie z przepisami ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późń. zm.);

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Warunki fakultatywne:20,00
Cena oferty brutto:80,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie ze wzorem umowy dla zadania nr 1 par. 7 :
1. Postanowienia niniejszej umowy mogą ulec zmianie w przypadkach i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
2. W szczególności na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP mogą ulec istotnej zmianie postanowienia niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, o której mowa
w § 1 ust. 6 pkt 2, o ile zachodzą poniższe okoliczności:
1) wystąpią zmiany przepisów prawa, które powodować będą konieczność zmiany warunków realizacji niniejszej umowy,
2) konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w niniejszej umowie będzie wynikała ze zobowiązań umownych Ubezpieczającego / Ubezpieczonego, wówczas zmiana polegać będzie na rozszerzeniu zakresu danego ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednie zwiększenie wysokości składki;
3) wystąpią zmiany stanu faktycznego, które powodować będą konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w niniejszej umowie lub spowodują niezasadność danego ubezpieczenia przewidzianego w niniejszej umowie (np. zmiana w zakresie prowadzonej / wykonywanej działalności, liczbie osób, pojawienie się lub ujawnienie nowych zagrożeń, okoliczności pociągających za sobą możliwość powstania wypadku, sprzedaż, likwidacja lub zakup mienia), wówczas zmiana polegać będzie na rozszerzeniu lub zawężeniu zakresu danego ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednią zmianę wysokości składki;
4) nastąpią zmiany w mieniu Ubezpieczającego / Ubezpieczonego, które skutkować będą koniecznością skorygowania sum ubezpieczenia lub limitów odpowiedzialności podanych w SIWZ (np. trwały zarząd, zakup, sprzedaż, rozbudowa, wyłączenie z użytkowania, likwidacja, zmiana wartości rynkowej lub odtworzeniowej), wówczas zmiana polegać będzie na zwiększeniu / zmniejszeniu sumy ubezpieczenia / limitu, która to zmiana może powodować odpowiednią zmianę wysokości składki;
5) wystąpi konieczność doubezpieczenia, uzupełnienia, podwyższenia sumy ubezpieczenia / limitu odpowiedzialności nie stanowiące realizacji postanowień warunków umowy przewidzianych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy;
6) nastąpi zmiana terminów zapłaty składki i liczby rat składki, zmiana taka zostanie wprowadzona bez dodatkowej zwyżki składki;
7) nastąpi zmiana w zakresie organizacyjnym jednostki (powstanie nowej jednostki, przekształcenie, połączenie, zmiany własnościowe, zmiany formy prawnej dotychczasowych jednostek, likwidacja jednostki itp.), nie mająca znacznego wpływu na wielkość i charakter ubezpieczanego mienia,
8) nastąpi zmiana składki będąca konsekwencją zmian postanowień umowy przewidzianych w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem § 7 ust. 5 pkt 8 niniejszej umowy,
9) dotyczą obniżenia stawki /składki ryczałtowej bądź innych zmian korzystnych dla Ubezpieczającego / Ubezpieczonego – dokonanych za zgodą obu stron umowy, w szczególności w związku z wystąpieniem w standardowych Ogólnych warunkach ubezpieczenia bądź innych wzorcach umów Ubezpieczyciela zmian na korzyść Ubezpieczającego / Ubezpieczonego bądź w związku z zaistnieniem nowych trendów na rynku i pojawieniem się zakresów pokrycia dotychczas nie oferowanych.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Ubezpieczający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem, a nie obowiązkiem Ubezpieczającego.
4. Zmiany umowy są dopuszczalne w przypadku, gdy dotyczą nieistotnych postanowień umowy, przy czym zmianę istotną rozumie się zgodne z art.144 ust.1e ustawy PZP.
5. W szczególności za zmianę nieistotną uznaje się:
1) zmianę sum ubezpieczenia (w szczególności w wyniku zmiany wartości mienia) wynikającą z przewidzianej w umowie aktualizacji sum ubezpieczenia oraz wynikającą z tej aktualizacji zmianę składki polegającą na przeliczeniu obowiązującej stawki za ubezpieczenie od sumy ubezpieczenia (tj. suma ubezpieczenia x określona stawka = składka),
2) uzupełnienie sumy ubezpieczenia, limitów w poszczególnych ryzykach po wypłacie odszkodowania przy zastosowaniu zasad obowiązujących
w umowie,
3) nieznaczne rozszerzenie lub ograniczenie zakresu ochrony udzielanej w ramach niniejszej umowy przy zastosowaniu zasad obowiązujących w umowie,
4) zmianę w zakresie organizacyjnym (powstanie nowej jednostki, przekształcenie, połączenie, zmiany własnościowe, zmiany formy prawnej dotychczasowych jednostek, likwidacja jednostki itp.), nie mającą znacznego wpływu na wielkość ubezpieczanego majątku,
5) inną zmianę stanowiącą realizację postanowień warunków umowy przewidzianą
w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, nie mającą znacznego wpływu na wielkość
i charakter ubezpieczanego majątku,
6) inną zmianę niezmieniającą ogólnego charakteru umowy, o której wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego,
7) zmianę składki w przypadku zwrotu składki z tytułu niewykorzystanego okresu ubezpieczenia w związku ze zbyciem mienia, jego likwidacją, utratą, zakończeniem użytkowania itp.,
8) zmianę składki będąca konsekwencją wprowadzenia zmian w przypadkach przewidzianych powyżej.
6. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 5 wystarczające będzie potwierdzenie zmiany w postaci polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, aneksu / dodatku do polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, o których mowa w § 1 ust. 6 pkt 3 niniejszej umowy.
Zgodnie ze wzorem umowy dla zadania nr 2 par. 7:
1. Postanowienia niniejszej umowy mogą ulec zmianie w przypadkach i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
2. W szczególności na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP mogą ulec istotnej zmianie postanowienia niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, o której mowa
w § 1 ust. 6 pkt 2, o ile zachodzą poniższe okoliczności:
1) wystąpią zmiany przepisów prawa, które powodować będą konieczność zmiany warunków realizacji niniejszej umowy,
2) konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w niniejszej umowie będzie wynikała ze zobowiązań umownych Ubezpieczającego / Ubezpieczonego, wówczas zmiana polegać będzie na rozszerzeniu zakresu danego ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednie zwiększenie wysokości składki;
3) wystąpią zmiany stanu faktycznego, które powodować będą konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w niniejszej umowie lub spowodują niezasadność danego ubezpieczenia przewidzianego w niniejszej umowie (np. zmiana w zakresie prowadzonej / wykonywanej działalności, liczbie osób, pojawienie się lub ujawnienie nowych zagrożeń, okoliczności pociągających za sobą możliwość powstania wypadku), wówczas zmiana polegać będzie na rozszerzeniu lub zawężeniu zakresu ubezpieczenia, która to zmiana może powodować odpowiednią zmianę wysokości składki;
4) nastąpią zmiany w mieniu Ubezpieczającego / Ubezpieczonego, które skutkować będą koniecznością skorygowania sumy gwarancyjnej lub limitów odpowiedzialności podanych w SIWZ (np. zakup, sprzedaż, rozbudowa, wyłączenie z użytkowania, likwidacja,), wówczas zmiana polegać będzie na zwiększeniu / zmniejszeniu sumy gwarancyjnej / limitu, która to zmiana może powodować odpowiednią zmianę wysokości składki;
5) wystąpi konieczność doubezpieczenia, uzupełnienia, podwyższenia sumy gwarancyjnej / limitu odpowiedzialności nie stanowiące realizacji postanowień warunków umowy przewidzianych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy;
6) nastąpi zmiana terminów zapłaty składki i liczby rat składki, zmiana taka zostanie wprowadzona bez dodatkowej zwyżki składki;
7) nastąpi zmiana w zakresie organizacyjnym jednostki (powstanie nowej jednostki, przekształcenie, połączenie, zmiany własnościowe, zmiany formy prawnej dotychczasowych jednostek, likwidacja jednostki itp.), mająca wpływ na rodzaj prowadzonej działalności,
8) nastąpi zmiana składki będąca konsekwencją zmian postanowień umowy przewidzianych w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem § 7 ust. 5 pkt 7 niniejszej umowy,
9) dotyczą obniżenia stawki /składki ryczałtowej bądź innych zmian korzystnych dla Ubezpieczającego / Ubezpieczonego – dokonanych za zgodą obu stron umowy, w szczególności w związku z wystąpieniem w standardowych Ogólnych warunkach ubezpieczenia bądź innych wzorcach umów Ubezpieczyciela zmian na korzyść Ubezpieczającego / Ubezpieczonego bądź w związku z zaistnieniem nowych trendów na rynku i pojawieniem się zakresów pokrycia dotychczas nie oferowanych.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Ubezpieczający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem, a nie obowiązkiem Ubezpieczającego.
4. Zmiany umowy są dopuszczalne w przypadku, gdy dotyczą nieistotnych postanowień umowy, przy czym zmianę istotną rozumie się zgodne z art.144 ust.1e ustawy PZP.
5. W szczególności za zmianę nieistotną uznaje się:
1) uzupełnienie sumy gwarancyjnej, limitów po wypłacie odszkodowania przy zastosowaniu zasad obowiązujących w umowie,
2) nieznaczne rozszerzenie lub ograniczenie zakresu ochrony udzielanej w ramach niniejszej umowy przy zastosowaniu zasad obowiązujących w umowie,
3) zmianę w zakresie organizacyjnym (powstanie nowej jednostki, przekształcenie, połączenie, zmiany własnościowe, zmiany formy prawnej dotychczasowych jednostek, likwidacja jednostki itp.), nie mającą znacznego wpływu na rodzaj prowadzonej działalności,
4) inną zmianę stanowiącą realizację postanowień warunków umowy przewidzianą
w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, nie mającą znacznego wpływu na rodzaj prowadzonej działalności,
5) inną zmianę niezmieniającą ogólnego charakteru umowy, o której wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego,
6) zmianę składki w przypadku zwrotu składki z tytułu niewykorzystanego okresu ubezpieczenia w związku ze zbyciem jednostki, jego likwidacją, utratą, działalności itp.,
7) zmianę składki będąca konsekwencją wprowadzenia zmian w przypadkach przewidzianych powyżej.
6. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 5 wystarczające będzie potwierdzenie zmiany w postaci polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, aneksu / dodatku do polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, o których mowa w § 1 ust. 6 pkt 3 niniejszej umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: , godzina:

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą:

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: UBEZPIECZENIE MIENIA OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH, UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO OD WSZYSTKICH RYZYK, UBEZPIECZENIE MASZYN I URZĄDZEŃ OD WSZYSTKICH RYZYK,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

UBEZPIECZENIE MIENIA OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH, UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO OD WSZYSTKICH RYZYK, UBEZPIECZENIE MASZYN I URZĄDZEŃ OD WSZYSTKICH RYZYK, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66515200-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
data rozpoczęcia: 16.01.2021
data zakończenia: 15.01.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto:80,00
Warunki fakultatywne:20,00
Część nr: 2
Nazwa: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I/LUB POSIADANEGO MIENIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I/LUB POSIADANEGO MIENIA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516400-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 22
data rozpoczęcia: 16.03.2021
data zakończenia: 15.01.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Warunki fakultatywne:20,00
Cena oferty brutto:80,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.