Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Gdynia: Roboty budowlane w Jednostce Wojskowej Nr 1128
w Malborku i Dowództwie Marynarki Wojennej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 76624 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Jednostce Wojskowej Nr 1128 w Malborku i Dowództwie Marynarki Wojennej w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w Jednostce Wojskowej Nr 1128 w Malborku i Dowództwie Marynarki Wojennej w Gdyni. Poniżej progów unijnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część I zamówienia - 9.700,00 zł Część II zamówienia - 4.100,00 zł Część III zamówienia - 4.700,00 zł Część IV zamówienia - 2.400,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia określonego w części I niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) dysponują co najmniej jednym pracownikiem sprawującym samodzielną funkcję techniczną na budowie, c) wykonali trzy roboty budowlane zgodne z zakresem rzeczowym (budynek pracujący) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V pkt.1 metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) oświadczenie, że Wykonawca dysponują co najmniej jednym pracownikiem sprawującym samodzielną funkcję techniczną na budowie, c) wykaz trzech robót budowlanych zgodnych z zakresem rzeczowym (budynek pracujący) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień warunków umowy określonych w SIWZ (art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) z powodów: a) braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Rocznym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b) zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c) treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d) niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, IV Piętro, pok. 406.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, II Piętro, pok. 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - remont węzłów sanitarnych I, II i III piętro w budynku koszarowym nr 5 w Jednostce Wojskowej Nr 1128 w Malborku, ul. Jagiellońskiej 16..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - remont węzłów sanitarnych I, II i III piętro w budynku koszarowym nr 5 w Jednostce Wojskowej Nr 1128 w Malborku, ul. Jagiellońskiej 16..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - remont pomieszczeń parteru, remont łazienki o wysokim standardzie, remont węzłów sanitarnych w piwnicy w budynku biurowym nr 1 Dowództwa Marynarki Wojennej w Gdyni, ul. Waszyngtona 44..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - remont pomieszczeń parteru, remont łazienki o wysokim standardzie, remont węzłów sanitarnych w piwnicy w budynku biurowym nr 1 Dowództwa Marynarki Wojennej w Gdyni, ul. Waszyngtona 44..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.11.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 46.26.19.00-3, 45.42.11.31-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia - remont pomieszczeń nr 112, remont pomieszczeń nr 510, 515 i 516, remont pomieszczeń nr 114 i 117 w budynku biurowym nr 2 Dowództwa Marynarki Wojennej w Gdyni, ul. Skwer Kościuszki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia - remont pomieszczeń nr 112, remont pomieszczeń nr 510, 515 i 516, remont pomieszczeń nr 114 i 117 w budynku biurowym nr 2 Dowództwa Marynarki Wojennej w Gdyni, ul. Skwer Kościuszki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.33.10.00-6, 45.33.10.00-6, 45.42.11.00-8, 45.42.11.31-1, 45.33.00.00-9, 45.43.21.30-4, 45.41.00.00-4, 45.43.21.20-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV zamówienia - wymiana stolarki okiennej - parter w budynku biurowym nr 2 Dowództwa Marynarki Wojennej w Gdyni, ul. Skwer Kościuszki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV zamówienia - wymiana stolarki okiennej - parter w budynku biurowym nr 2 Dowództwa Marynarki Wojennej w Gdyni, ul. Skwer Kościuszki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.32-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Loterii promocyjnej pod nazwą "Rozlicz PIT 2025 w Gdyni"
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego
- Usługa całorocznego nadzoru nad bezpieczeństwem i gotowością techniczną łodzi stacjonujących w Porcie Jachtowym im. J. Porębskiego w Świnoujściu oraz zapewnienia załogi w rejsach badawczych.
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby 57. Forum Wokół Kina"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI SZPITAL W WEJHEROWIE
- Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego remontu dwóch łazienek w budynku Komendy Powiatowej PSP w Brzegu, ul. Saperska 16"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na montaż instalacji fotowoltaicznej dla Warsztatu Terapii Zajęciowej Karczemka w Otłoczynie Fundacji im. Brata Alberta
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





