Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Tychy: Przetarg nieograniczony na wykonanie autobusowego
transportu publicznego na linii S
Numer ogłoszenia: 76619 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Komunikacji , ul. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2193820 wew. 26, faks 032 2193822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie autobusowego transportu publicznego na linii S.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wykonywania autobusowego regularnego transportu publicznego na linii S, o łącznym wymiarze pracy przewozowej 108 188 kilometrów, w okresie od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. wg rozkładów jazdy Miejskiego Zarządu Komunikacji, dwoma autobusami, które będą spełniać następujące wymagania: będą dopuszczone przez właściwy organ administracji publicznej do przewożenia co najmniej 29 osób; maksymalna masa własna autobusu nie może przekraczać 6000 kg; będą posiadać po prawej stronie pojazdu, co najmniej dwoje drzwi dostępnych dla pasażerów, z czego co najmniej jedne drzwi będą otwierane oraz zamykane mechanicznie i sterowane zdalnie przez kierowcę; będą wyposażone w telefon umożliwiający Wykonawcy bezpośrednią łączność z kierowcą; będą posiadać przesuwne lub uchylne okno, co najmniej jedno po lewej stronie pojazdu lub wywietrznik dachowy, które pasażerowie mogą otwierać i zamykać samodzielnie chyba, że pojazd jest wyposażony w urządzenia klimatyzacyjne działające przy temperaturze wewnętrznej powyżej 250C; wiek autobusów w dniu 1.07.2009 r., nie będzie przekraczał, licząc od daty wyprodukowania, pięciu lat; będą wyposażone, w co najmniej jeden elektronicznie sterowany kasownik o minimum dziesięciocyfrowym systemie kasowania. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie, części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia z Wykonawcą będą dokonywane przez Zamawiającego w złotych polskich. Nie dopuszcza się dialogu konkurencyjnego.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.22.00 - 60.11.22.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności tj. prowadzą działalność gospodarczą, posiadają licencje uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001r. Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu - załącznik nr 2 do SIWZ; c) parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ; d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) licencje uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001r. Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym do wykonania całości zamówienia. g) kserokopię dowodu rejestracyjnego autobusu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tychy al. Piłsudskiego 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Tychy al. Piłsudskiego 12 pok.213 II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grota Roweckiego 31/36 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie instalacji domofonowej wraz z montażem drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. de Gaulle'a 12"
- Dostawa komputerów z systemem operacyjnym wraz z akcesoriami
- Remont pokrycia połaci dachowej budynku technicznego obiektu (segment A,B,D) Zespołu Boisk Piłkarskich przy ul. Andersa w systemie projektuj - buduj
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.