Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-13
Wrocław: Usługi bieżącej konserwacji i drobnych napraw w obiektach kubaturowych Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1
Numer ogłoszenia: 76588 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. , ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3475191, 3475007, faks 071 3486851.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.halaludowa.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bieżącej konserwacji i drobnych napraw w obiektach kubaturowych Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie bieżącej konserwacji w Hali Stulecia we Wrocławiu oraz w Regionalnym Centrum Turystyki Biznesowej we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1 oraz drobnych napraw. Przedmiot umowy realizowany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie każdorazowo wystawionych zleceń. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace: a)prace konserwacyjne w zakresie ogólnobudowlanym, w tym roboty w zakresie naprawy posadzki betonowej i żywicznej, posadzki z parkietu, posadzki z płytek, naprawy ścian z płytek, betonowych i g-k - okładziny, malowanie drobnych powierzchni, naprawy, montażu drobnych elementów, naprawy narożników ściennych, uzupełnianie uszkodzonych ścian i słupów po imprezach, naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa stropów (uzupełnianie ubytków) i sufitów podwieszonych, naprawy balkonów i podłogi balkonów, konstrukcji dachu i pokrycia dachów, prace rozbiórkowe, roboty izolacyjne, roboty dekarskie, naprawa rewizji sanitarnych, roboty tynkarskie i inne. b)prace konserwacyjne w zakresie instalacji sanitarnych w tym naprawy instalacji c.o., wod-kan, przewodów wodociągowych z rur stalowych, rur PCV, montaż instalacji grzewczych, c.o., wod-kan wymiana akcesoriów sanitarnych, elementów wchodzących w skład białego montażu, podłączenie instalacji do studzienek ściekowych, drobne naprawy instalacji wentylacyjnych i układów chłodzących, wszystkich niezbędnych pomiarów regulowanych przepisami prawa budowlanego oraz branżowymi dot. instalacji sanitarnej. c)prace konserwacyjne w zakresie instalacji elektrycznych w tym naprawy istniejących instalacji elektrycznych wewnątrz i na zewnątrz obiektów, roboty przygotowawcze i towarzyszące robotom przy instalacji elektrycznej, wymiana istniejących instalacji elektrycznych, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych pomiarów regulowanych przepisami prawa budowlanego oraz branżowymi dot. instalacji elektrycznej. Szacowany udział procentowy poszczególnych rodzajów prac będzie przedstawiał się następująco: - prace konserwacyjne w zakresie ogólnobudowlanym - 70% - prace konserwacyjne w zakresie instalacji sanitarnych - 20% - prace konserwacyjne w zakresie instalacji elektrycznych - 10% 3.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz dostarczonych przez siebie materiałów i wyrobów budowlanych. 4.Materiały dostarczone przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2006 nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 5.Rozliczenie za wykonane prace odbywać się będzie według zasad opisanych w § 4 projektu umowy będącego załącznikiem Nr 2 do niniejszej SIWZ. 6.Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.23.32.99 - 45.23.32.99 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że: posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 złotych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 2.Oświadczenie, o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom; 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej); 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca - w przypadku osób fizycznych;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.halaludowa.wroc.pl (zakładka BIP / przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
ul. Wystawowa 1, 51 - 618 Wrocław
Dział Inwestycji i Rozwoju.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ul. Wystawowa 1, 51 - 618 Wrocław Budynek Regionalnego Centrum Turystyki Biznesowej, sekretariat pok. nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług ochrony mienia, obiektów i terenów Ośrodka Pamięć i Przyszłość, ul. Grabiszyńska 184 we Wrocławiu
- Środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze dla pracowników Uniwersytetu Wrocławskiego
- Dostawa pasteryzatora mleka kobiecego z systemem rejestracji temperatury przez cały cykl - 1 szt.
- Dostawa elementów ortopedycznych do stołów operacyjnych.
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/243-309/2025 Dostawa mikroskopu badawczego dla Katedry Biologii Środowiskowej i Ochrony Atmosfery Wydziału Ochrony Środowiska Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia stropodachu budynku Przedszkola Publicznego przy ul. Osiedlowej 23A w Siechnicach
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2026 r.
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach :ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2026
- Świadczenie usług technicznego utrzymania budynków Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- Usługa-przegląd i konserwacja sprzętu Służby Żywnościowej
- Usługa stałego serwisu i utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz instalacji ciepła technologicznego
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





