eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa drukarek do nanoszenia trwa³ych nadruków na szkie³ka mikroskopowe oraz kasetki histopatologiczne, PN-214/20/DW

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-11



Og³oszenie nr 764864-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie Pañstwowy Instytut Badawczy:

Dostawa drukarek do nanoszenia trwa³ych nadruków na szkie³ka mikroskopowe oraz kasetki histopatologiczne, PN-214/20/DW

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie Pañstwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 28836600000000, W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska

telefon: 22/570-94-60,
faks: 22/570-94-60
e-mail: Monika.Szwarczewska@coi.pl,
www: www.pib-nio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny - Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.pib-nio.pl; portal.smartpzp.pl/coi.warszawa

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pib-nio.pl; portal.smartpzp.pl/coi.warszawa

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Zamawiajacy maj±c na wzglêdzie obecn± sytuacjê zagro¿enia epidemicznego i wynikaj±ce z niej ograniczenia, dopuszcza w przedmiotowym postêpowaniu komunikacjê pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykoanwcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ oraz dokumentów przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: tak, w formie pisemnej

Adres: PIB-NIO, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Wawelska 15 B, 02-034 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa drukarek do nanoszenia trwa³ych nadruków na szkie³ka mikroskopowe oraz kasetki histopatologiczne, PN-214/20/DW

Numer referencyjny: PN-214/20/DW

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:
pakiet nr 1:
- dostawa sprzêtu tj. zestawów sk³adaj±cych siê z drukarki do szkie³ek mikroskopowych oraz stacji roboczej;
- dostawa materia³ów eksploatacyjnych tj. ta¶m termo transferowych oraz zestawu szkie³ek mikroskopowych.
pakiet nr 2:
- dostawa sprzêtu tj. zestawu sk³adaj±cego siê z drukarki laserowej do kasetek histopatologicznych oraz stacji roboczej;
- dostawa zestawów kasetek histopatologicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup, dostawê sprzêtu wraz z ubezpieczeniem transportu oraz instalacjê i szkolenie instrukta¿owe pracowników Zamawiaj±cego, dot. pakietu nr 1 i pakietu nr 2;
2) sukcesywn± dostawê materia³ów eksploatacyjnych, dot. pakietu nr 1 i pakietu nr 2.

Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne dla sprzêtu i materia³ów eksploatacyjnych stanowi odpowiednio tre¶æ za³±cznika nr 2.1 oraz 2.2 do SIWZ. Formularze cenowe stanowi± za³±czniki nr 2.1A/2.2A do SIWZ.

Przedmiot zamówienia, okre¶lony w SIWZ musi byæ dopuszczony do obrotu i do u¿ywania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175) dotyczy materia³ów eksploatacyjnych tj. szkie³ek mikroskopowych i kasetek histopatologicznych (pakiet nr 1/pakiet nr 2).


II.5) G³ówny kod CPV: 30.23.21.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 28

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania zamówienia
1. Dostawa przedmiotu zamówienia tj. sprzêtu opisanego w pakiecie nr 1 oraz w pakiecie nr 2 wraz z instalacj± i uruchomieniem oraz szkoleniem instrukta¿owym wymagana jest w terminie do 28 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
2. Dostawa materia³ów eksploatacyjnych – sukcesywne dostawy przez okres 6 miesiêcy od daty zawarcia umowy (pakiet nr 1 i pakiet nr 2).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± O¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - wed³ug wzoru w za³±czniku nr 3 do SIWZ, jako wstêpnego o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy przed udzieleniem Zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u dotycz±cych zdolno¶ci technicznej i zawodowej.

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia ni¿ej wymienionych dokumentów, potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia tj.:
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, tj. podania nazw firm i adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (za³±cznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w tym postêpowaniu nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca na Wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿y wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
Wykaz dostaw zgodnie z opisem w pkt. 2.1, wg. wzoru w za³±czniku nr 6 do SIWZ.

Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli przed³o¿y, na wezwanie Zamawiaj±cego, dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie ni¿ej okre¶lonych warunków w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej.
Warunek powy¿szy zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie minimum 1 (jedn±) dostawê rodzajowo odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia. Za dostawê rodzajowo odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna ka¿d± dostawê drukarek do szkie³ek mikroskopowych/kasetek histopatologicznych wraz ze stacj± robocz± o warto¶ci brutto minimum:
pakiet nr 1 - 70 000,00 z³
pakiet nr 2: 70 000,00 z³


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:

1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia zosta³ dopuszczony do u¿ytkowania na terenie Polski (Deklaracja Zgodno¶ci CE) dotyczy:
- zestawu tj. drukarki do szkie³ek mikroskopowych i stacji roboczej (pakiet nr 1);
- zestawu tj. drukarki do kasetek histopatologicznych i stacji roboczej (pakiet nr 2),
2) ¶wiadectw dopuszczaj±cych przedmiot zamówienia do obrotu i u¿ywania na terenie Polski – zgodnie z aktualnymi przepisami okre¶lonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, dotyczy:
- szkie³ek mikroskopowych (pakiet nr 1);
- kasetek histopatologicznych (pakiet nr 2),
3) materia³ów informacyjnych producenta lub dystrybutora potwierdzaj±cych wszystkie wymagane parametry wraz z t³umaczeniem (opisy, fotografie, katalogi, foldery, materia³y firmowe w jêzyku polskim) potwierdzaj±ce zgodno¶æ deklarowanych parametrów z danymi producenta lub dystrybutora, z czytelnym oznaczeniem odno¶ników wskazuj±cych na parametry wymagane przez Zamawiaj±cego, dotyczy:
- zestawu tj. drukarki do szkie³ek mikroskopowych i stacji roboczej, materia³ów eksploatacyjnych tj. ta¶my termo transferowej i szkie³ek mikroskopowych (pakiet nr 1),
- zestawu tj. drukarki do kasetek histopatologicznych i stacji roboczej, materia³ów eksploatacyjnych tj. kasetek histopatologicznych (pakiet nr 2).
W przypadku braku mo¿liwo¶ci potwierdzenia zgodno¶ci deklarowanych parametrów technicznych i eksploatacyjnych z danymi producenta w za³±czonych opisach, fotografiach, katalogach, folderach, materia³ach firmowych, itp. Zamawiaj±cy dopuszcza osobne o¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce zgodno¶æ z wymaganiami.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca powinien z³o¿yæ wraz z ofert±:
1) upowa¿nienie (orygina³) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a tak¿e sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wypisu z krajowego rejestru s±dowego lub za¶wiadczenia z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej RP,
2) wype³niony formularz ofertowy– za³±cznik nr 1 do SIWZ,
3) wype³niony formularz dotycz±cy przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 2.1/2.2 – zgodnie z zakresem z³o¿onej oferty,
4) wype³niony formularz cenowy– za³±cznik nr 2.1A/2.2A do SIWZ – zgodnie z zakresem z³o¿onej oferty.

Rodzaje dokumentów zasady ich sk³adania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, podmioty udostêpniaj±ce zasoby, podwykonawców oraz podmioty zagraniczne zosta³y opisane w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 7 do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym: Dane objête tajemnic± przedsiêbiorstwa za³±czyæ do oferty w sposób umo¿liwiaj±cy utajnienie tej czê¶ci oferty np. z³o¿y utajnione informacje w oddzielnej wewnêtrznej kopercie z oznakowaniem „Tajemnica przedsiêbiorstwa”, lub spi±æ (zszyæ) oddzielnie od pozosta³ych, jawnych elementów oferty z jednoczesnym za³±czeniem do oferty o¶wiadczenia tre¶ci „ informacje zawarte na stronach od nr....... do nr........”
stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom niniejszego postêpowania.


IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej - Curie - Pañstwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa;
2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w NIO-PIB w Warszawie, adres email: iod@pib-nio.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-214/20/DW, prowadzonym w trybie przetragu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. 1986), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji praw i obowi±zków Zamawiaj±cego wynikaj±cych b±d¼ powsta³ych w zwi±zku z realizacj± zawartej umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Drukarki do szkie³ek mikroskopowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Pakiet nr 1:
- dostawa sprzêtu tj. zestawów sk³adaj±cych siê z drukarki do szkie³ek mikroskopowych oraz stacji roboczej;
- dostawa materia³ów eksploatacyjnych tj. ta¶m termo transferowych oraz zestawu szkie³ek mikroskopowych,
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup, dostawê sprzêtu wraz z ubezpieczeniem transportu oraz instalacjê i szkolenie instrukta¿owe pracowników Zamawiaj±cego,
2) sukcesywn± dostawê materia³ów eksploatacyjnych,
3. Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne dla sprzêtu i materia³ów eksploatacyjnych stanowi odpowiednio tre¶æ za³±cznika nr 2.1 do SIWZ. Formularze cenowe stanowi± za³±czniki nr 2.1Ado SIWZ.
Przedmiot zamówienia, okre¶lony w SIWZ musi byæ dopuszczony do obrotu i do u¿ywania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175) dotyczy materia³ów eksploatacyjnych tj. szkie³ek mikroskopowych.

2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30232100-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Terminy wykonania zamówienia:
Dostawa przedmiotu zamówienia tj. sprzêtu opisanego w pakiecie nr 1 wraz z instalacj± i uruchomieniem oraz szkoleniem instrukta¿owym wymagana jest w terminie do 28 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych – sukcesywne dostawy przez okres 6 miesiêcy od daty zawarcia umowy.
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 -Drukarka laserowa do kasetek histopatologicznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Pakiet nr 2:
- dostawa sprzêtu tj. zestawu sk³adaj±cego siê z drukarki laserowej do kasetek histopatologicznych oraz stacji roboczej;
- dostawa zestawów kasetek histopatologicznych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup, dostawê sprzêtu wraz z ubezpieczeniem transportu oraz instalacjê i szkolenie instrukta¿owe pracowników Zamawiaj±cego, dot;
2) sukcesywn± dostawê materia³ów eksploatacyjnych.
3. Przedmiot zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne dla sprzêtu i materia³ów eksploatacyjnych stanowi odpowiednio tre¶æ za³±cznika nr 2.2 do SIWZ. Formularze cenowe stanowi± za³±czniki nr 2.2A do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia, okre¶lony w SIWZ musi byæ dopuszczony do obrotu i do u¿ywania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175) dotyczy materia³ów eksploatacyjnych tj. kasetek histopatologicznych.


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30232100-5

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 28

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Dostawa przedmiotu zamówienia tj. sprzêtu opisanego w pakiecie nr 2 wraz z instalacj± i uruchomieniem oraz szkoleniem instrukta¿owym wymagana jest w terminie do 28 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
2. Dostawa materia³ów eksploatacyjnych – sukcesywne dostawy przez okres 6 miesiêcy od daty zawarcia umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.