eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwierzyn › DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY ZWIERZYN W 2021 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09



Ogłoszenie nr 764261-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Zwierzynie:

DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY ZWIERZYN W 2021 ROKU

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Zwierzynie, krajowy numer identyfikacyjny 21127172100000, ul. Wojska Polskiego 6, 66-542 Zwierzyn, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 95 761 80 05
faks: 95 761 80 05
e-mail: gzopozw@wp.pl
www: www.bip.zwierzyn.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.zwierzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.bip.zwierzyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.zwierzyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferty należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w siwz

Adres: GZOPO, ul. Wojska Polskiego 6, 66-542 Zwierzyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY ZWIERZYN W 2021 ROKU

Numer referencyjny: 271.02.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przewozie uczniów zamieszkałych na terenie gminy Zwierzyn do:

• Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zwierzynie
• Szkoły Podstawowej im. św. Huberta w Gościmcu

We wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego:
• 202/2020 w okresie od I-VI.2021 r.
• 2020/2021 w okresie od IX-XII.2021 r.
Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej do placówek oświatowych musi być zapewniony nieprzerwalnie we wszystkie dni funkcjonowania szkoły zgodnie z organizacją roku szkolnego określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół.
Dowozy muszą rozpocząć się w takim czasie, aby uczniowie mogli rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z planem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie ewentualną zmianę kursów, które mogą
wynikać z organizacji roku szkolnego w danej placówce, po wcześniejszym powiadomieniu
Wykonawcy. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi zapewnić na swój koszt zastępczy środek transportu w ciągu 1 godziny.
Przewóz odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych wg. wykazu uczniów na poszczególnych trasach uprawnionych do przewozu oraz sporządzonego przez Zamawiającego rozkładu jazdy z wyjątkiem części II.. Liczba uczniów dowożonych na poszczególnych trasach może ulegać zmianie w okresie semestralnym i rocznym z wyjątkiem części II. Więcej w SIWZ.
Przewóz dzieci i młodzieży na przejazdy szkolne: przewóz dzieci klas I-III SP Zwierzyn na salę gimnastyczna do ZPO Zwierzyn, międzyszkolne konkursy, zawody sportowe, imprezy szkolne, imprezy organizowane przez GOK, GBP, itp. w roku szkolnym:
• 2020/2021 w okresie od I do VI.2021 r.
• 2021/2022 w okresie od IX do XII.2021 r.
W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi zapewnić na swój koszt zastępczy środek transportu w ciągu 1 godziny.

Zamawiający minimalnie 5 dni przed planowanym przejazdem zawiadomi Wykonawcę o planowanej wycieczce i ilości uczestników.

Maksymalna ilość kilometrów do wykorzystania przez trwanie umowy 3 000 km.

Miejsce wykonania zamówienia: Zwierzyn i okolice oraz miejsce docelowe w promieniu 40 km od Zwierzyna.

Rozliczanie nastąpi na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów według stawki jaką zaproponuje Wykonawca.


II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zadanie I
• Dwa autobusy o minimalnej liczbie 50 miejsc, przystosowany do przewozu uczniów( tj. właściwie oznakowany zgodnie z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych a dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzoru dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 968)

Zadanie II
• Autobus o minimalnej liczbie 50 miejsc, przystosowany do przewozu uczniów( tj. właściwie oznakowany zgodnie z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych a dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzoru dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 968)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Formularz ofertowy, Inne dokumenty wskazane w SIWZ jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności faktury:20,00
Czas podstawienia taboru zastępczego:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Charakter umowy, zakres wzajemnych praw i obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy, wysokość kar umownych oraz inne szczegóły umowne, dotyczące realizacji usług, określone są w załączniku nr 6a,b do SIWZ 2.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, a także z wyjątkiem zmian określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6a,b do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: PRZEWOZY NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH WG PONIŻSZEGO OPISU

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I kurs: Przewóz uczniów z Górecka do SP w Gościmcu i uczniów z Górecka, Gościmca i Żółwina do SP w Zwierzynie

Lp. Przystanek Liczba dzieci wsiadających / wysiadających
I-VI.2021 r. IX-XII.2021 r.
1 Górecko 50 / 52/
2 Gościmiec 11 / 31 10/ 32
3 Żółwin 0 / 0/0
4 Zwierzyn / 30 / 30

• długość trasy 24,2 km, czas przejazdu 7:07 – 7:50

II kurs: Przewóz uczniów z Sarbiewa i okolic do SP w Zwierzynie

Lp. Przystanek Liczba dzieci wsiadających / wysiadających
I-VI 2021 r. IX-XII.2021 r.
1 Sarbiewo 26/ 27 /
2 Ul. Wiejska 10/ 7/
3 Ul. Wojska Polskiego 18/ 16/
4 Zwierzyn / 54 / 50

• długość trasy 9 km, czas przejazdu 7:29 – 7:51

III kurs: Przewóz uczniów z kierunku Zagaje, Żółwin do SP w Zwierzynie

Lp. Przystanek Liczba dzieci wsiadających / wysiadających
I-VI.2021 r. IX-XII.2021 r.
1 Zagaje 17 / 18/
2 Żółwin 16/ 17/
3 Zwierzyn / 33 / 35

• długość trasy 13,1 km, czas przejazdu 7:10 – 7:29

IV kurs: Odwóz uczniów klas I-III SP ze Zwierzyna w kierunku Sarbiewo i okolice

Lp. Przystanek Liczba dzieci wsiadających / wysiadających
I-VI.2021 r. IX-XII.2021 r.
1 Zwierzyn 18 / 19 /
2 Sarbiewo / 18 / 19

• długość trasy 9 km, czas przejazdu 12:45 – 13:09





V kurs: Odwóz uczniów klas O-III SP Zwierzyn w kierunku Zagaje, Żółwin oraz uczniów PSP Gościmiec w kierunku Górecko

Lp. Przystanek Liczba dzieci wsiadających / wysiadających
I-VI.2021 r. IX-XII.2021 r.
1 Zwierzyn 26 / 28 /
2 Zagaje / 7 /8
3 Żółwin / 5 / 7
4 Gościmiec 21 / 4 17/3
5 Górecko / 47 / 27

• długość trasy 24 km, czas przejazdu 13:11 – 13:55

VI kurs: Odwóz uczniów SP Zwierzyn w kierunku Żółwin, Zagaje

Lp. Przystanek Liczba dzieci wsiadających / wysiadających
I-VI.2021 r. IX-XII.2021 r.
1 Zwierzyn 10 / 4 /
2 Zagaje / 8 / 3
3 Żółwin / 2 / 1

• długość trasy 13,10 km, czas przejazdu 13:45 – 14:05

VII kurs: Odwóz uczniów SP Zwierzyn w kierunku Zagaje, Żółwin, Gościmiec, Górecko

Lp. Przystanek Liczba dzieci wsiadających / wysiadających
I-VI.2021 r. IX-XII.2021 r.
1 Zwierzyn 14 / 16 /
2 Zagaje / 3 /5
3 Żółwin / 5 / 2
4 Gościmiec 11/ 1 14/ 5
5 Górecko / 16 / 17

• długość trasy 24 km, czas przejazdu 14:38 – 15:16

VIII kurs: Odwóz uczniów SP Zwierzyn w kierunku Sarbiewo i okolice

Lp. Przystanek Liczba dzieci wsiadających / wysiadających
I-VI.2021 r. IX-XII.2021 r.
1 Zwierzyn 22/ 19/
2 Sarbiewo / 7 / 11
3 Ul. Wiejska /4 /2
4 Ul. Wojska Polskiego /11 /6

• długość trasy 9 km, czas przejazdu 14:38 – 14:55






IX kurs: Odwóz uczniów SP Zwierzyn w kierunku: Sarbiewo, Górecko, Gościmiec,
Żółwin, Zagaje - KURS TYLKO 3 DNI W TYGONIU

Lp. Przystanek Liczba dzieci wsiadających / wysiadających
I-VI.2021 r. IX-XII.2021 r.
1 Zwierzyn 26 / 28 /
2 Zagaje / 0 /3
3 Żółwin / 6 / 7
4 Gościmiec 0 / 2 2/ 1
5 Górecko / 4 / 4
6 Sarbiewo / 14 / 15

• długość trasy 26,5 km, czas przejazdu 15:27 – 16:02


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:20,00
Czas podstawienia taboru zastępczego:20,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Przejazdy szkolne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przewóz dzieci i młodzieży na przejazdy szkolne: przewóz dzieci klas I-III SP Zwierzyn na salę gimnastyczna do ZPO Zwierzyn, międzyszkolne konkursy, zawody sportowe, imprezy szkolne, imprezy organizowane przez GOK, GBP, itp. w roku szkolnym:
• 2020/2021 w okresie od I do VI.2021 r.
• 2021/2022 w okresie od IX do XII.2021 r.
W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi zapewnić na swój koszt zastępczy środek transportu w ciągu 1 godziny.

Zamawiający minimalnie 5 dni przed planowanym przejazdem zawiadomi Wykonawcę o planowanej wycieczce i ilości uczestników.

Maksymalna ilość kilometrów do wykorzystania przez trwanie umowy 3 000 km.

Miejsce wykonania zamówienia: Zwierzyn i okolice oraz miejsce docelowe w promieniu 40 km od Zwierzyna.

Rozliczanie nastąpi na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów według stawki jaką zaproponuje Wykonawca.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas podstawienia taboru zastępczego:20,00
Cena:60,00
Termin płatności faktury:20,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.