eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoWykonanie usługi doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Nisko: Wykonanie usługi doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko
Numer ogłoszenia: 76416 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 3 Maja 10, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412334, faks 015 8412334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko. 2.Szczegółowy opis zamówienia: 1)Zakres działań Doradcy zawodowego: a)Opracowanie konspektu działań z uczestnikami/uczestniczkami projektu zawierającego (opracowanie własne Wykonawcy): -zakres tematyczny doradztwa zawodowego, -wykorzystywane narzędzia diagnostyczne, -techniki prowadzenia doradztwa zawodowego, -harmonogram realizacji doradztwa zawodowego, -wzór opinii doradczej, -wzór karty prowadzonego doradztwa zawodowego b)Zdiagnozowanie predyspozycji i umiejętności zawodowych uczestników/uczestniczek projektu za pomocą narzędzi diagnostycznych -testów, ankiet itp. (3 godziny lekcyjne na uczestnika, sposób realizacji - grupowo z podziałem na dwie grupy po 12 osób); c)Analiza potrzeb zawodowych i szkoleniowych uczestników/uczestniczek projektu. Zdiagnozowanie sytuacji zawodowej, indywidualna rozmowa, zaplanowanie szkolenia/szkoleń zawodowego/ych uwzględniających poziom wykształcenia, predyspozycji i możliwości poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu oraz potrzeby lokalnego rynku pracy (3 godziny lekcyjne na uczestnika, sposób realizacji - indywidualnie z każdym uczestnikiem osobno); d)Opracowanie w formie pisemnej opinii doradczej dla każdego uczestnika/uczestniczki projektu zawierającej: -imię i nazwisko, adres, rok urodzenia osoby, -diagnozę sytuacji zawodowej, -predyspozycje zawodowe, -propozycję szkolenia zawodowego odpowiadającego predyspozycjom i możliwościom każdego z uczestników/uczestniczek projektu oraz uwzględniającego potrzeby lokalnego rynku pracy. Możliwe jest zaproponowanie więcej niż jednego szkolenia (opracowanie własne Wykonawcy); e)Omówienie opinii doradczych z każdym z uczestnikiem/uczestniczką projektu w czasie indywidualnej rozmowy oraz przekazanie jednego egzemplarza opinii doradczej uczestniczce/uczestnikowi projektu (1 godzina lekcyjna na uczestnika, sposób realizacji - indywidualnie z każdym uczestnikiem osobno); f)Przygotowanie sprawozdania z realizacji doradztwa zawodowego zawierającego: -terminy przeprowadzonego doradztwa zawodowego, -liczbę osób objętych doradztwem zawodowym, -wykorzystane techniki i narzędzia, -wykaz osób wraz z propozycjami szkoleń zawodowych, -wskazanie osób, które nie ukończyły doradztwa zawodowego. 2)Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące realizacji doradztwa zawodowego: a)Liczba uczestników/uczestniczek doradztwa zawodowego wynosi 24 osoby; b)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiednią salę do realizacji doradztwa zawodowego uwzględniającą liczbę osób na spotkaniach indywidualnych i grupowych. Zrealizować doradztwo zawodowe na terenie Gminy i Miasta Nisko; c)Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania serwisu kawowego: kawa, herbata, woda mineralna, suche ciasteczka nie mniej niż 15,00 zł na uczestnika/uczestniczkę. Kwota 15,00 zł dotyczy wszystkich spotkań z danym uczestnikiem/uczestniczką a nie dni doradztwa zawodowego; d)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia niezbędnych materiałów biurowych do realizacji doradztwa zawodowego; e)Wykonawca jest zobowiązany o poinformowaniu o każdej nieobecności uczestnika/uczestniczki na doradztwie zawodowym w wyznaczonym terminie. f)Wykonawca jest zobowiązany prowadzić listy obecności przekazane przez Zamawiającego; g)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia karty doradztwa zawodowego według własnego wzoru zgodnie z konspektem; h)Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie rejestru wydanych opinii doradczych i potwierdzeń odbioru ich przez uczestników/uczestniczki projektu oraz przekazania do wypełnienia ankiety oceniającej doradztwo zawodowe według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego na ostatnim spotkaniu; i)Wykonawca odpowiedzialny będzie za objęcie uczestników/uczestniczki ubezpieczeniem NNW na czas realizacji doradztwa zawodowego; j)Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenie całej dokumentacji dotyczącej doradztwa zawodowego zgodnie z obowiązującymi wytycznymi - o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej; k)Okres realizacji doradztwa zawodowego od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2011 r.; l)31 maja 2011 to data krańcowa/nieprzekraczalna realizacji doradztwa zawodowego; m)Wykonawca w terminie 7 dni od dnia określonego w punkcie k) i l) zobowiązany jest do rozliczenia się z zamawiającym z wykonanych prac w tym poprzez dostarczenie odpowiedniej dokumentacji określonej w umowie. Odbiór wykonanych prac potwierdzony zostanie odrębnym protokołem;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą posiadającą uprawnienia doradcy zawodowego z minimum 2-letnim doświadczeniem w zakresie doradztwa zawodowego dla osób bezrobotnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3) Podpisany Załącznik nr 5 Zakres doradztwa zawodowego; 4) CV osobo/osób przewidzianych do realizacji zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko, pokoju nr 7 (Sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku ul. 3-go Maja 10, 37-400 Nisko, pokoju nr 7 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie usługi doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.